Ihanaa ja vaikeaa samanaikaisesti. Mä vaan toivon että saisin suhun yhteyden,somessa,livenä,missä vain. Haluan sanoa sulle niin paljon. Ota muhun yhteyttä! Olet mun ajatuksissa koko ajan.
Sun näkeminen mies on vaan niin
14
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko, että näillä tunnisteilla? Laita tampio nyt niitä stanan valoja päälle.
- Anonyymi
Miten voisin ottaa sinuun yhteyttä?
Mikset itse tule vaan tapaamaan minua.... Tiedät missä asun.
mies - Anonyymi
Monella on varmaan samanlaiset tunteet kuin aloittajalla. Jollakin tavalla pitää uskaltaa kertoa, kenestä voisi olla kysymys, ei tämä muuten vie mihinkään.
- Anonyymi
Missä olosuhteissa näette toisianne? Entäpä jos hänellä auto niin minkä värinen?
- Anonyymi
Hänen työpaikalla tietysti,muutenhan olisin jo ottanut kontaktia jollain tapaa 😀
- Anonyymi
Laita mulle viesti somessa tai vaikka tekstari
- Anonyymi
Tunnisteet kehiin, niin katsotaan mitä voidaan asian eteen tehdä.
- Anonyymi
minä elelen loppuelämäni yksin. 😇
- Anonyymi
Ei hän sitä tiedä. Nyt otat häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Miehet ovat joskus vähän yksinkertaisia eivätkä tajua edes ns. suoraa vihjailua. Suosittelen vääntämään rautalangasta niin menee varmasti perille.
- Anonyymi
Onnistuu tietysti jonka nimen tietää.
Sivusta. - Anonyymi
Ja ylläri pyllläri tunnisteita tuli tännekin tasan nolla polla.
- Anonyymi
Samaistun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999