Ihanaa ja vaikeaa samanaikaisesti. Mä vaan toivon että saisin suhun yhteyden,somessa,livenä,missä vain. Haluan sanoa sulle niin paljon. Ota muhun yhteyttä! Olet mun ajatuksissa koko ajan.
Luuletko, että näillä tunnisteilla? Laita tampio nyt niitä stanan valoja päälle.
0Äänestä
Anonyymi00002
Miten voisin ottaa sinuun yhteyttä? Mikset itse tule vaan tapaamaan minua.... Tiedät missä asun.
mies
0Äänestä
Anonyymi00003
Monella on varmaan samanlaiset tunteet kuin aloittajalla. Jollakin tavalla pitää uskaltaa kertoa, kenestä voisi olla kysymys, ei tämä muuten vie mihinkään.
1Äänestä
Anonyymi00004
Missä olosuhteissa näette toisianne? Entäpä jos hänellä auto niin minkä värinen?
0Äänestä
Anonyymi00005
Hänen työpaikalla tietysti,muutenhan olisin jo ottanut kontaktia jollain tapaa 😀
0Äänestä
Anonyymi00006
Laita mulle viesti somessa tai vaikka tekstari
0Äänestä
Anonyymi00007
Tunnisteet kehiin, niin katsotaan mitä voidaan asian eteen tehdä.
0Äänestä
Anonyymi00008
minä elelen loppuelämäni yksin. 😇
0Äänestä
Anonyymi00009
Ei hän sitä tiedä. Nyt otat häneen yhteyttä.
0Äänestä
Anonyymi00010
Miehet ovat joskus vähän yksinkertaisia eivätkä tajua edes ns. suoraa vihjailua. Suosittelen vääntämään rautalangasta niin menee varmasti perille.
2Äänestä
Anonyymi00011
Onnistuu tietysti jonka nimen tietää. Sivusta.
0Äänestä
Anonyymi00012
Ja ylläri pyllläri tunnisteita tuli tännekin tasan nolla polla.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Luuletko, että näillä tunnisteilla? Laita tampio nyt niitä stanan valoja päälle.
Miten voisin ottaa sinuun yhteyttä?
Mikset itse tule vaan tapaamaan minua.... Tiedät missä asun.
mies
Monella on varmaan samanlaiset tunteet kuin aloittajalla. Jollakin tavalla pitää uskaltaa kertoa, kenestä voisi olla kysymys, ei tämä muuten vie mihinkään.
Missä olosuhteissa näette toisianne? Entäpä jos hänellä auto niin minkä värinen?
Hänen työpaikalla tietysti,muutenhan olisin jo ottanut kontaktia jollain tapaa 😀
Laita mulle viesti somessa tai vaikka tekstari
Tunnisteet kehiin, niin katsotaan mitä voidaan asian eteen tehdä.
minä elelen loppuelämäni yksin. 😇
Ei hän sitä tiedä. Nyt otat häneen yhteyttä.
Miehet ovat joskus vähän yksinkertaisia eivätkä tajua edes ns. suoraa vihjailua. Suosittelen vääntämään rautalangasta niin menee varmasti perille.
Onnistuu tietysti jonka nimen tietää.
Sivusta.
Ja ylläri pyllläri tunnisteita tuli tännekin tasan nolla polla.
Samaistun