Jos pidät minusta, niin sinun täytyy viettää aikaa minun kanssa. Ei tunteita vastaan saa taistella.
Sulla ei ole oikeutta ignoorata minua
39
571
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tästä oikein joku laki?
- Anonyymi
On. Sen nimi on rakkauden laki.
- AnonyymiUUSI
On vissiin sinun pakolliset kaskut palstasedän kuohitun oloiseen öyhötykseen. Tee
- Anonyymi
Mitään en halua yhtä kovasti.
- AnonyymiUUSI
Tykkään kun oot kovana.
- Anonyymi
Tiedät, että olen halunnut sinut alusta asti, mutta sinä haluat vielä kerätä lisää kokemuksia, vähän niinkö pankki kerää korkoa koron päälle.
- Anonyymi
Taitaa rahat olla käytetty
- Anonyymi
En ole tiennyt enkä välitä tietää, jos olet minua hyvin paljon nuorempi! Jos et ymmärrä sitä, että minulla on ihan oma tahto, niin sitten sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla ei ole merkitystä, kun rakastaa. Eikö niin🤣?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tiennyt enkä välitä tietää, jos olet minua hyvin paljon nuorempi! Jos et ymmärrä sitä, että minulla on ihan oma tahto, niin sitten sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa!
Lopeta kauttarantain kertominen välittömästi. Olemme kuulleet sun samat tarinat monta vuotta jokaikinen päivä. Osataan jo ulkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla ei ole merkitystä, kun rakastaa. Eikö niin🤣?
Sulla kuitenkin hääbudjetti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tarinasampo persaukinen kun otat tämän aiheen toistuvasti esiin alapäähän liittyvien juttujen lisäksi näissä sekavissa koosteissasi? T naiselta tämä retorinen, eli toteava kysymys.
- AnonyymiUUSI
Olet niin väärässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tarinasampo persaukinen kun otat tämän aiheen toistuvasti esiin alapäähän liittyvien juttujen lisäksi näissä sekavissa koosteissasi? T naiselta tämä retorinen, eli toteava kysymys.
Retorinen ei itse asiassa tarkoita toteavaa. Viittaa siihen, että kysymys toistetaan retorisista syistä, vaikka jokainen tietäisi vastauksen
- Anonyymi
Entä jos ei tiedä?
- Anonyymi
Sitten kirjoitat täällä niin kauan kunnes joutuu hautuumaalle.
Sivukommentoija
- Anonyymi
Taidat olla joku woke tyyppi joka vaahtoaa ihmisoikeuksista? Siirtotyöläisten oikeudet Dubaissa ja sillee
- Anonyymi
Joku feministi vassar8!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku feministi vassar8!!
Lyhyet hiukset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku feministi vassar8!!
You would get on a minute if got a chance
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
You would get on a minute if got a chance
Mitä toi sit tarkottaa
- Anonyymi
Voidaan viettää aikaa mutta en lupaa mitään
- Anonyymi
Pidän kyllä. Missä nähdään?
- Anonyymi
Vietän aikaa jos vaan pyydät viettämään.
- Anonyymi
En mä tunteita vastaan taistelekaan opin hallitsemaan ne jo kauan sitte
- Anonyymi
Pidän ja tykkään valtavasti. Ei vaan meinaa enää usko riittää siihen, että mies tykkäisi minusta tarpeeksi. Olen kai liian vanha hänelle, vaikka olen miestä nuorempi. Jos tarjolla on parikymppisiä, niin miksi tyytyä nelikymppiseen. Turhaa kilpailla hänen huomiosta, tulee vaan hiki ja paha mieli.
- AnonyymiUUSI
tykkään kyllä vaan kun tietää kenestä
- Anonyymi
Huomenta, täällä oon ittekseni hereillä hetken, ennen kuin on aika herättää lapsi ja lähteä taas töihin. Jos mulla olisi koskaan mitään omaa aikaa, soisin siitä hetken sinulle ja tutustuisin sinuun, mutta kun mulla ei ole sitä luksusta.
Ikäeroamme en ihan hirveästi nyt mieti, vaan sitä, että kuinka paljon turvallisempaa ja helpompaa mun olisi olla sun kanssa. On aika vaikeaa olla nykyisessä liitossa ja samaan aikaan voimakkaasti ihastunut ja rakastumassa sinuun. - Anonyymi
Ompas
En rakasta itseäni lyhyempää miestä
Vaan poistun kuvioista kokonaan
Välitämme juttujen vuoksi
En voi olla edes kaveri tai ystävä.
Mies halusi niin
Hääti hankalalla ja vaikealla luonteella pois
Olisipa ollut kiltti ja ihana niin olisi ehkä kääntänyt pääni. Mutta ruoesikin oleen idiootti ja hirviö
Ei tee mieli enää lähestyä
Ylimielinen ja arvosteleva pikkumainen nilitäjä saa mennä nyt itseensä.
Miettisipä edes hetken
Kattelisiko itse jos hän olisi nainen
Vastaavaa käytöstä mieheltä
Tuskin
Itku tulis
Mä haluan enää vain rauhaa
Joten meen menojani
Rakkautta en saanut ikinä kokea!
Naiselta - Anonyymi
Palstasetä on nyt menossa naimisiin. Emojin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Joo mm tämä kirsikkaemoji on kova edelleen. Itse olen nimennyt emojin riippuviksi kiviksi kuvaamaan apatiaa. Tee
- Anonyymi
Olen liian arka tuohon. En halua tulla satutetuksi. Sitten jos on selvää että naisen aikeena on rakastaa loppuelämä minua, niin sitten alan olemaan hänen kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mulla on oikeus ignoorata sua jos minusta tuntuu siltä. Sä sanelet heti ensimetreiltä mulle oikeuksia niin ei hyvältä vaikuta. Miksi haluaisin alistaa tai pienentää päätäntävaltaa omiin tuntemuksiin? Jos koen että se on tarpeen niin siihen on varmasti sydämen kokoinen syy❣️
Kokeile jotain toista taktiikkaa. - AnonyymiUUSI
Mennään sitten...
- AnonyymiUUSI
Minne? Poimin mustikoita?
- AnonyymiUUSI
Hooohohohohohoo
- AnonyymiUUSI
Mitä pelkäät?
- AnonyymiUUSI
Nyt on mukana kolme K naista ja yksi T nainen. Onko sari ja yksi ekin mukana🤥
- AnonyymiUUSI
Kenet valkkaa mies naimisiin kanssaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110