Välillä ihmettelen miten he eivät tajua, mun ja kaivattuni välillä olevan säpinää, mutta sitten muistan, että minähän rakensin itselleni valheen persoonan, niin hyvin, että ei sellaiseen kukaan rakastuisi, ja he uskoivat sen kaiken. Ja sehän on minusta hauskaa.
Muistan kun aina hihittelin niille, että tietäispä vaan millainen oon. Ne ei näe itsessään myöskään mitään vikaa, vaikka heillä oli paljon myrkyllisiä arvoja. Kaivattuni ei ikinä uskonut valheeseen, naiseni on älykäs,kyvykäs ja omaa tunneälyä.
Ja niin olen minäkin ,mutta olen myös katala kettu, viekas ja ovela petkuttaja. Ja tämä ei ole edes ainoa ihmiskoe, tein sellaisen joskus 12 vuotiaanakin, vain eri ryhmä.
Mutta nyt olen lopettanut ihmiskokeet ja maskit. Uusi suunnitelmani on ottaa pimeä puoleni osaksi persoonaani, jotta se ei lipsahtele kolmanteen ihmiskokeen... :)
Ketuttavinta on roolissa, kun pitää esittää jotain niin kuvottavaa ja vastenmielistä, että siitä tulee itsellekkin paha olo. Mutta se on vain rooli, ketään oikeaa ihmistä ei satu roolleikki. Kuin batman siviilissä, niin on rooli kuin kaksoiselämä, sellanen leikki.
Niin ja epäilijöille: kirjoitan tunnistettavasti ,silloin kun haluan. Et ole mikään mestari, jos tunnistat kirjoittajan, mutta silloin kun joskus kerran kahdeksassa vuodessa koen, että en halua että minut tunnistetaan, niin tiedän miten vaihtaa kirjoitustyyliä, virheitä, minua ei haittaa että hän tunnistaa inhottavat ja ilkeätkin kirjoitukset, koska oon myös aika daami... vaativa, mutta ihana (sille oikealle joka ei triggeröi hälytysjärjestelmääni)
Hän tietää millainen prinsessa oon, ja mä tiedän millainen hän on, välittää musta vaikka oon tällänen traumatisoitunut sosiopaattiraukka, niin herkkä, mut niin iso ongelma maailmalle ja kaikille, se on kaunista, että hän näkee kaiken sen läpi, koska rakastan häntä aidosti..
Se on jännä miten joku 20 ihmistä elää mun itseni luomassa näytelmän ja valheen mukaan
14
209
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Luuletko etten tiennyt prinsessa istiiu miehen sylissä ja sanelee mitä kirjoitat luuletko olevasi fiksu saatanan homo
- AnonyymiUUSI
Oon tavannut sosiopaagteja ennenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ae yt ei oo oleellistaan että ne ovat niin tyhmiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ae yt ei oo oleellistaan että ne ovat niin tyhmiä
puolet kirjottamasyasi aloituksesta on roskaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
puolet kirjottamasyasi aloituksesta on roskaa
Osa jutuista skeidaa pään tuotoksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osa jutuista skeidaa pään tuotoksia
huvinsa kullakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
huvinsa kullakin
saatko nyt selvää olenko prinsessasi vai joku muu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
saatko nyt selvää olenko prinsessasi vai joku muu
pieni vitryilu patkolle on aina paikallaan
- AnonyymiUUSI
Ja turha surra
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin ja niiden lipojia myös, flying monkeys/groupies. Ennen miehet nosti rautaa nykyään toisiaan tai kaikkein kusipäisintä läyhääjää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
huvinsa kullakin
Mitä sinä itse saat siitä, että kuvittelet tämän aloituksia kakkivan kekkeruusin olevan nainen? T naiselta kysymys puhu ja pudota mikki ns
- AnonyymiUUSI
Ja kenelläkään mokulla ei ole käynyt mielessä, ertä tämä palstasedän traumatietoinen prinsessarooli on se mistä se saa kiksinsä? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Se on persoonallisuus, en saa mitään kiksejä omasta persoonastani tai naisen aivoista tavoilla joilla eräs autistinen minua vihaava katkera nainen ne tulkitsee.
- AnonyymiUUSI
Ystäväpiirisi ei tiedä, että olet epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602789- 422313
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701546Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 361216
- 791050