Se on jännä miten joku 20 ihmistä elää mun itseni luomassa näytelmän ja valheen mukaan

Anonyymi-ap

Välillä ihmettelen miten he eivät tajua, mun ja kaivattuni välillä olevan säpinää, mutta sitten muistan, että minähän rakensin itselleni valheen persoonan, niin hyvin, että ei sellaiseen kukaan rakastuisi, ja he uskoivat sen kaiken. Ja sehän on minusta hauskaa.

Muistan kun aina hihittelin niille, että tietäispä vaan millainen oon. Ne ei näe itsessään myöskään mitään vikaa, vaikka heillä oli paljon myrkyllisiä arvoja. Kaivattuni ei ikinä uskonut valheeseen, naiseni on älykäs,kyvykäs ja omaa tunneälyä.

Ja niin olen minäkin ,mutta olen myös katala kettu, viekas ja ovela petkuttaja. Ja tämä ei ole edes ainoa ihmiskoe, tein sellaisen joskus 12 vuotiaanakin, vain eri ryhmä.

Mutta nyt olen lopettanut ihmiskokeet ja maskit. Uusi suunnitelmani on ottaa pimeä puoleni osaksi persoonaani, jotta se ei lipsahtele kolmanteen ihmiskokeen... :)

Ketuttavinta on roolissa, kun pitää esittää jotain niin kuvottavaa ja vastenmielistä, että siitä tulee itsellekkin paha olo. Mutta se on vain rooli, ketään oikeaa ihmistä ei satu roolleikki. Kuin batman siviilissä, niin on rooli kuin kaksoiselämä, sellanen leikki.

Niin ja epäilijöille: kirjoitan tunnistettavasti ,silloin kun haluan. Et ole mikään mestari, jos tunnistat kirjoittajan, mutta silloin kun joskus kerran kahdeksassa vuodessa koen, että en halua että minut tunnistetaan, niin tiedän miten vaihtaa kirjoitustyyliä, virheitä, minua ei haittaa että hän tunnistaa inhottavat ja ilkeätkin kirjoitukset, koska oon myös aika daami... vaativa, mutta ihana (sille oikealle joka ei triggeröi hälytysjärjestelmääni)

Hän tietää millainen prinsessa oon, ja mä tiedän millainen hän on, välittää musta vaikka oon tällänen traumatisoitunut sosiopaattiraukka, niin herkkä, mut niin iso ongelma maailmalle ja kaikille, se on kaunista, että hän näkee kaiken sen läpi, koska rakastan häntä aidosti..

14

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Luuletko etten tiennyt prinsessa istiiu miehen sylissä ja sanelee mitä kirjoitat luuletko olevasi fiksu saatanan homo

• Anonyymi
        UUSI

Oon tavannut sosiopaagteja ennenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ae yt ei oo oleellistaan että ne ovat niin tyhmiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ae yt ei oo oleellistaan että ne ovat niin tyhmiä

puolet kirjottamasyasi aloituksesta on roskaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

puolet kirjottamasyasi aloituksesta on roskaa

Osa jutuista skeidaa pään tuotoksia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osa jutuista skeidaa pään tuotoksia

huvinsa kullakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

huvinsa kullakin

saatko nyt selvää olenko prinsessasi vai joku muu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

saatko nyt selvää olenko prinsessasi vai joku muu

pieni vitryilu patkolle on aina paikallaan

• Anonyymi
        UUSI

Ja turha surra

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin ja niiden lipojia myös, flying monkeys/groupies. Ennen miehet nosti rautaa nykyään toisiaan tai kaikkein kusipäisintä läyhääjää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

huvinsa kullakin

Mitä sinä itse saat siitä, että kuvittelet tämän aloituksia kakkivan kekkeruusin olevan nainen? T naiselta kysymys puhu ja pudota mikki ns

• Anonyymi
      UUSI

Ja kenelläkään mokulla ei ole käynyt mielessä, ertä tämä palstasedän traumatietoinen prinsessarooli on se mistä se saa kiksinsä? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Se on persoonallisuus, en saa mitään kiksejä omasta persoonastani tai naisen aivoista tavoilla joilla eräs autistinen minua vihaava katkera nainen ne tulkitsee.

• Anonyymi
      UUSI

Ystäväpiirisi ei tiedä, että olet epäonnistunut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2789
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1546
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79