Kuka tulee uuteen s-markettiin uudeksi kauppiaaksi?
Toivottavasti joku muu kuin vanhan ässän nykyinen saapastelija.
s-markettiin kauppias
15
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo SOK ole siinä kauppiaana. Sitä, kuka sionä tulee toimimaan myymäläpäällikkönä, ei ole vielä tietoa. Kai siinä hommassa jatkaa tuo nykyinen.
- Anonyymi
Ihan mukava tyyppi, tervehtii aina ja kovasti hyllyjä täyttelee.
- Anonyymi
No sehän nyt kuuluu jo jokaisen käytöstapoihin eikä ole myymäläpäällikölle meriitti.
- Anonyymi
Ei S-marketeissa ole kauppiaita. Ihan rividuunareita vaan.
- Anonyymi
Sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi
No siltä ne näyttääkin!
- Anonyymi
uutta ainakin rakennetaan kuin iisakin kirkkoa
- Anonyymi
Siinä teille lippalakki juntit ihmettelemistä
- Anonyymi
Mitä olette mieltä Jämsänkosken s marketin tuote valikoimasta palvelusta ym muusta . Mielestäni huono riittämätön valikoima . Toiveita ei kuunnella ollenkaan hyvin usein tuotteet loppu. Muutamat myyjät ystävällisiä mutta aina muutama joka ei ole on joukossa. Uutta kauppaa tehdään mutta en usko että meininki muuttuu paljon pitäisi muuttua.
- Anonyymi
Mun mielestä on suuri valikoima kun ottaa huomioon kaupungin pienen koon ja asiakkaiden määrän. Myyjät todella mukavia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä on suuri valikoima kun ottaa huomioon kaupungin pienen koon ja asiakkaiden määrän. Myyjät todella mukavia
Ai miten? Kosken ässän myyjille ei saa edes puhua, ne loukkaantuu heti ja pahoittaa mielensä saatika jos katsot heitä. Kai siellä pitäisi pää vinossa kulkea ettei vaan katse kohtaa.
Herkkähipiäisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten? Kosken ässän myyjille ei saa edes puhua, ne loukkaantuu heti ja pahoittaa mielensä saatika jos katsot heitä. Kai siellä pitäisi pää vinossa kulkea ettei vaan katse kohtaa.
Herkkähipiäisiä.Eikös se ole valintamyymälä. Ei kai siellä mitään myyjiä ole. Henkilökuntaa paremminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkähipiäisiä.Suomennettuna = en saa rauhassa ahdistella myyjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomennettuna = en saa rauhassa ahdistella myyjiä
Eivät he myyjät ole "ahdistelun"arvoisia, ihan perusnaisia, mauttomia, hajuttomia ja näkymättömiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät he myyjät ole "ahdistelun"arvoisia, ihan perusnaisia, mauttomia, hajuttomia ja näkymättömiä
Niin ovatten noita pyörii kylä täynnä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140