Tämä video todistaa että naiset ovat rahojesi ja statuksesi perässä tinder opetti myös tämän minulle
https://youtu.be/n9Z9MaE7FkU?si=2rEfMH0ecTztkyqu
Tehkää ihmiset jotakin tuotteliaampaa kuin yrittäisitte hankkia naisen
Älkää hankkiko naista
25
324
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa video ja näette miten syvältä naiset ovat. En enää hanki naista. Kehitän itseäni
- Anonyymi
Kyllä siihen ukon köriläitäkin tarvitaan turha repostella naisia.
- Anonyymi
Nainen hankkii miehen.
- Anonyymi
Nainen jopa jättää meidät jos löytyy rikkaampi mies. Huoria naiset ovat. Nyt älyän miksi suurin osa naisista joutuu helvettiin islamin mukaan
- Anonyymi
Narrated Ibn 'Abbas: The Prophet (ﷺ) said: "I was shown the Hell-fire and that the majority of its dwellers were women who were ungrateful." It was asked, "Do they disbelieve in Allah?" (or are they ungrateful to Allah?) He replied, "They are ungrateful to their husbands and are ungrateful for the favors and the good (charitable deeds) done to them. If you have always been good (benevolent) to one of them and then she sees something in you (not of her liking), she will say, 'I have never received any good from you
- Anonyymi
Kyllä naisella on kiva leikkiä.
- Anonyymi
Taimitarha Ojavuo.
- Anonyymi
Irtosuhteet ne vasta vaarallisia. Niitä naisia on paljon liikkeellä, jotka alkavat kiristää jälkeen päin raiskausväitteillä, ellei ole ollut valveutuneena kansalaisena ensin allekirjoituttanut suostumus-sopimus-lomaketta, missä myös rastitusruudut eri toiminnoille seksiaktin aikana, kahden todistajan läsnäollessa.
- Anonyymi
Akka ja penikat on helkkarin huono sijoitus. Parempi laittaa rahat pörssiin poikimaan.
- Anonyymi
Petteri Orpo Ja Riikka Purra ovat samaa mieltä. Veivät työttömiltä lapsikorotukset ja lapsilisiä leikataan. Asumistukileikkauksetkin osuivat juuri omistusasuntonsa hankkineisiin lapsiperheisiin. Siinnä on hyvä aloitella sitten perhe-elämää vuokraslummikaksiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri Orpo Ja Riikka Purra ovat samaa mieltä. Veivät työttömiltä lapsikorotukset ja lapsilisiä leikataan. Asumistukileikkauksetkin osuivat juuri omistusasuntonsa hankkineisiin lapsiperheisiin. Siinnä on hyvä aloitella sitten perhe-elämää vuokraslummikaksiossa.
Lopeta se politikointi tämä aihe ei koske politiikkaa. Minua ja useampia muitakaan ei kiinnosta Nuo poliittiset progandat ja mielipiteet yhtään
- Anonyymi
Naiset on semmosia ne tulevat ja vievät miehen rahat miehen lapsen ja miehen nuoruusvuodet.
- Anonyymi
Ei kaikki naiset ole samanlaisia, älä yleistä. Vai oletko sinäkin homo, niinkuin osa miehistä on?
- Anonyymi
Ei kai homous tee kenestäkään naisvihamielistä?
- Anonyymi
Lopeta valehtelu kyllä on. Mitä jos olet ulkona poikaystäväsi kanssa tai kaksi miestä tulee iskemään köyhä ja rikas kumman nainen ottaisi tietenkin sen rikkaan koska enemmän rahaa. On ne rahan perässä Turha valehdella. Ihan helppoa tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu kyllä on. Mitä jos olet ulkona poikaystäväsi kanssa tai kaksi miestä tulee iskemään köyhä ja rikas kumman nainen ottaisi tietenkin sen rikkaan koska enemmän rahaa. On ne rahan perässä Turha valehdella. Ihan helppoa tietää
Sulla ei ole asiasta minkäänlaista kokemusta, katsot liikaa telkkaria ja masturbointi on sumentanut järkesi
- Anonyymi
Ei kannata yleistää muutamien tyhmien vuoksi liikoja.
- Anonyymi
Ei tulee akkaa minulle enään tinder kokemus avasi silmät
AP - Anonyymi
Ota huoraaa...
- Anonyymi
En ota mitään johan sanoin
- Anonyymi
Kajaanissa jos joku nainen tuntuu olevan liian helppo ja täydellistä niin se tuppaa joko olee huora,jakorasia tai pettäjä tyyppi tai sitten onnen onkija ämmä....
- Anonyymi
On tosi huvittavaa kun setämiehet vikisee asioista joista ei kellään ole mitään kokemuksia. Hirvee uho, mut sitten ei uskalleta puhua naisille selvin päin, se että olette
yksin, on teille ihan oikein. Koetatte vaan vääntää syyn naisiin vaikka teillä itsellänne ei ole suhteeseen mitään tuotavaa. Kattokaa peiliin edes joskus.- Anonyymi
Anteeks vaan mutta olen alle 30v
- Anonyymi
Eli on vaatimuksia. Kiitos kun paljastiti. Nyt ei tarvitse kattoa ollenkaan peiliin
- Anonyymi
Muistan aikoinaan entisen työkaverin, oli aikamiehen varustus. En tiedä johtuko vienti siitä, ajeli vanhalla Mossella ja joka ilta oli eri nainen. Ehti olla naimisissa neljän naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070