Nämä volvot suomen markkinoille tehdään Ruotsissa ja laatu on upeaa.
Ostaisinko Kiina volvoa? En ostaisi varmasti. Kiinassa tehdään sähkörimpuloita.
Osta Ruotsissa valmistettu XC90 tai XC60 volvo
10
405
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tollasta lotjaa kehtaisi kuljettaa. Koomikoille tarkoitettu.
- Anonyymi
Rahat menee kumminkin kiinaan ja kaikki sähkömoottorit tuodaan volvoon Kiinasta.
- Anonyymi
Kateus on rumaa.
- Anonyymi
On se kumminkin Kiinalainen rimpula.
- Anonyymi
Jos on Ruotsissa tehty niin miten eroaa vaikka Mersusta? Mersun suurimmat omistajat on kiinalaisia.
- Anonyymi
Kauppa norjalaisten kanssa meni, mönkään, voi itku!🤡
- Anonyymi
Liian suuri lotja. Parkkihallissa kolhii henkilöautoja.
- Anonyymi
Volvo on sisustaltaan paljon edellä mersua ja bemaria vaikka olisi miten kiinalainen omistaja. Mersu, audi ja bmw on todella rumasti halpuutettuja nykyään. Keinonahkaa ja täyttä roskaa sisustat pääosin.
- Anonyymi00010UUSI
"Volvo on sisustaltaan paljon edellä mersua ja bemaria.."
Noin niinkuin missä asiassa on edellä? Enpä ole mitään muuta niin katunut kuin GLC Mersun vaihtoa XC60 Volvoon!!! Pitänee vuosi ootella ja sitten vaihtaa takaisin.
- Anonyymi
Volvolle tämä kiina sekoilu on ollut hirveä mainehaitta. EX sarja ollut täysi susi vastaanotoltaan ja kumma kyllä nämä juuri kiinassa tehtyjä. Nämä edelleenkin ruotsissa tehtävät muut volvo mallit kuten XC60 ja XC90 on taas loistavia tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873