Iloinen kun pääsen muuttamaan pois täältä perkeleen kalajoelta.tämä paikka tekee ihmisen huonovointiseksi
Olen todella
17
269
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos vika on sinussa itsessäsi?
- Anonyymi
Mitä jos ei? Mutta tottakai saat minua syyttää jonon jatkoksi vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos ei? Mutta tottakai saat minua syyttää jonon jatkoksi vain
Et siis ole valmis edes miettimään asiaa. Toivottavasti löydät paikkasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole valmis edes miettimään asiaa. Toivottavasti löydät paikkasi...
Löysin jo olen ihan vtun onnellinen.kiitos ja anteeksi kaikille pääsette minusta eroon adios!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin jo olen ihan vtun onnellinen.kiitos ja anteeksi kaikille pääsette minusta eroon adios!
Eipä kestä, tervemenoa. Kalajoella ei taidettu menettää paljoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kestä, tervemenoa. Kalajoella ei taidettu menettää paljoa.
Sinäkin vikiset kun hiiri mutta niinhän selän takana puhujat aina
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin vikiset kun hiiri mutta niinhän selän takana puhujat aina
Mitäs sinä teet?
- Anonyymi
Muuta Ykaan niin molemmissa paikoissa älykkyys nousee.
- Anonyymi
En muuta ykaan
- Anonyymi
No nuot kyylät kun sais pois niin hyvä
- Anonyymi
Pian on yksi vähemmän
- Anonyymi
Hienoa Riley. Takaisin Nivalaan. Kiitos!
- Anonyymi
Nivala on paskempi paikka mitä Kj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nivala on paskempi paikka mitä Kj
En usko että Kalajoki olisi nivalaa parempi sen suhteen mutta ainaki sen tiedän varmasti.että lähden täältä vain seläntakana puhujat jää adjöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että Kalajoki olisi nivalaa parempi sen suhteen mutta ainaki sen tiedän varmasti.että lähden täältä vain seläntakana puhujat jää adjöö
Oletko eläinten puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eläinten puolella?
Oho sinä taidatkin olla paikallinen älymystön edustaja vai mitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23884- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733