IL lööppi; Varusmies masturboi!!!!

Anonyymi-ap

On se kumma että mihin tämä Suomi on mennyt. Varusmies on masturboinut ja nyt saanut siitä sakkoja. Loppu elämän ajan normaalista teosta suuri maine yhdelle nuorukaiselle ja maineen mukana työttömyys ja jatkuva kiusaaminen, koska ei kukaan tajua että se oli normaalia, vaan sakot ja tuomion saaneena häntä tullaan aina pitämään saalistajana!!!!
Itse jos olisin tämä varusmies, niin haastaisin oikeuslaitoksen juurikin tämän takia jo ennen kuin lisää kiusaa kerkeää tulla. Ja koko loppu elämän ajan aina kun kiusaa tulee, haastaisin kiusan ihmiset ja oikeuslaitoksen aina uudelleen ja uudelleen ja vetäisin oikeuslaitokselta jatkuvasti syytöksillä lisää rahaa ja eläisin elämäni kuin Jeesus joka saakin palkkionsa, enkä tekisi enää mitään vaan nauttisin rahasta!
Se että armeijassa syödään aina jarrua, eli kiisseliä, olisi voinut olla syyllinen, ettei sitä ollut oikein tehty, että siinä olisikin ollut liian vähän tätä jarrua!
Tästä tuomiolle, voi herran jumala.
Eikä se sitten mitään että alikersantit vähän väliä raiskaa alokkaita homoseksiin, ole mikään asia? Kukaan edes puhu tällaisesta missään mitään!
Voi nuori mies rukka mitä tekivät! Eivätkä tee muuta kuin nauravat jo tälle jutulle, kuinka tietävät jo, että meni runkkarin koko loppu elämä pilalle, ja nauravat sille tiedolle jo nyt!
Siellä on taas joku narsisti mies alokas valittanut päämiehenä, koska ei saanut homoaktia ja saanut itse nauttia toisen miesalokkaan juttua. Ja narsistit sadisteina tietävät aina dominaalisen käytöksensä tulokset ja saavat siitä itselleen suurta nautintoa! Psykiatrisia ja psykologisia faktoja...
On tämä Suomi sekaisin. Ja kukaan ei tuomitse sitä yhtä panssariprikaatin naisalokasta mistään, hänen julkaisemien kuvien ja juttujen osalta, mitä hän itsestään Tiktok mediassa levittää. Kaikki nauraa ja on että hyvä!
Tekopyhyys on todellisuudessa tässäkin miesalokkaan tuomiossa sitä mittakaavaa että oikeutta itseään voidaan pitää väärän valan vannoneena ja valheisiin uskoneena ja valheita totuutena pitävä ja tuomio on valheellinen. Ei tällä ole realistista arvoa, vaan ihan normaalia ihmisyyttä ja vain Jarru kiisselin toimimattomuutta.
Oikeus itse on kuin koulukiusaaja joka syyttää opettajille kiusattua asioista joita kiusaaja ei ole koskaan edes tehnyt ja rakentaa sadistista hovia ja saa nautintoa. Hieman sitä järkeä kehiin!

Mutta runkkarille vinkkinä tämä kirjoitukseni; Lopun elämäsi olet oikeutettu haastamaan oikeuslaitoksen ja kaikki nämä ja tulevat ihmiset asian tiimoilta oikeuteen ja elämään isoilla rahoilla! Olkoot sitten vaikka niin että joka päivä joudut / "saat" tehdä uuden syytteen" Mitä enemmän uusia syytteitä ja siten isommaksi juttu paisuu, sitä isompi juttu siis on ja saat enemmän ja enemmän rahaa!!!

Alkaisin itse media yhtiönä tehdä sinusta jo nyt heti kättelyssä dokumenttia ja viedä koko jutun ja jutut läpi elämäsi ajan, oikeudenkäynnit ym tehdä puolestasi kaikki syytteetkin ja pitää huolta ja saada dokumenttia aikaiseksi televisioon. Tällä tekee rahaa ja tää jäbäleissoni on normaali suomalainen mies. Dokumentin nimi olisi ; "Suomi 2025 - ". (viivalla vuosia eteen niin pitkälle kuin juttua riittää.)

Ystävällisin terveisin

Henkka

0

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        34
        2353
      2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
        Ikävä
        47
        2096
      3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        40
        2032
      4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
        Maailman menoa
        320
        1850
      5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
        Ikävä
        117
        1493
      6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1425
      7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
        Ikävä
        7
        1308
      8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
        Suomussalmi
        10
        1157
      9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
        Ikävä
        41
        1055
      10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
        Kotimaiset julkkisjuorut
        66
        1036
      Aihe