Hyvä että huomataan, annetaan koneen siis laulaa ja putken soittaa sävelmää!
Hyvä että huomataan, annetaan koneen siis laulaa ja putken soittaa sävelmää!
9
173
Vastaukset
- Anonyymi
Illat pimenee. Pimeässä saattaa ohtaan tulla kuhmu ja mopo mennä rikki...
- Anonyymi
Itke sinä vain asunnossasi juntti. MUHAHAHAHAAAA
- Anonyymi
MUHAHAHAHAHAHHHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Sävel kait se on jonkun mielestä tuo sorsapilliltä kuulostava raakkuminenkin.
- Anonyymi
No jollai on niitä, litraiset pytyt kaksipyöräisessä ja autossa suorilla putkilla pitää meteliä yllä.
Hienosti soi kaupungilla talojen välissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jollai on niitä, litraiset pytyt kaksipyöräisessä ja autossa suorilla putkilla pitää meteliä yllä.
Hienosti soi kaupungilla talojen välissäSinun päässäsikin tuntuu soivan, tervehän sinä et ole.
- Anonyymi
Hyvähän se on että siellä jalkovälissä edes joku toimii.
- Anonyymi
Ai toimii😎
- Anonyymi
Koneesta tulikin mieleeni,onko Joensuussa kunnollista maansiirtokonekauppaa.Jokunen vuosi taaksepäin ainakin karhunmäessä oli joku ,liekö vielä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322013
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471976Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3001780- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71268- 251170
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141166Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 37981