Kun asukas on lasittanut asunnossaan parvekkeet on kuitit ja luvat ja kun muuttaa pois ja pyytää niistä korvausta niin toimistolla sanotaan että hyvitys aika on vaan 10 vuotta, eihän tää näin voi mennä
Älkää sitten tehkö niissä remppaa jos niitä ei korvata
Merimiehenkatu 5 turku
9
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin autooni viime vuonna uudet talvirenkaat. Nysse auto paloi. Kuka korvaa talvirenkaat, minä vaan kysyn, prkl.
- Anonyymi
Voi helvetti,mitäs postit sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti,mitäs postit sen
Oikaisu edelliseen miks poltit sen
- Anonyymi
Kumpi niitä parvekelaseja tarvitsi? Asukas vai vuokranantaja?
- Anonyymi
Varmaan seuraavakin vuokralainen hyötyy laseista, mutta ainahan ne voi ottaa mukaan.
- Anonyymi
Kantsii mennä töihin
- Anonyymi
Ehkä olisi kannattanut valaista Jonneja että kyseessä on ASO talo, ei vuokra-asunto. Asumisoikeustaloissa on aika vaihtelevia käytäntöjä, mutta jos työt on tehty luvan kanssa niin 2-3 viikkoa muutosta pitäisi korvaukset saapua tilille. Koskee siis parvekelasituksia, kiinteät kaihtimet tms. eivät kuulu korvauksen piiriin.
- Anonyymi
Työt oli tehty luvan kans mut korvausta haettiin vasta nyt kun sanottiin asunto irti.sanottiin että korvaus aika on 10 v jonka jälkeen se nollaantuu
Elikkä ei korvattu mitään- Anonyymi
No tietysti niissä on kuoletusaika. Sä olet saanut ainakin 10 vuotta käyttöhyötyä niistä.
Jos sulle ei ole sanottu alkujaan tuollaista aikaa, se voi olla ikävää. Ensi kerralla tiedät paremmin.
Kuitenkin veikkaisin että sulle on sanottu. Olet vain unohtanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247