Mitä päässä liikkuu

Anonyymi-ap

Naiset kun laitatte kuvianne kaikki levällään ja näkyvillä ja kasvojen kanssa? Eikö yhtään hävetä kulkea julkisella paikalla? Tulevia lapsiamme kiusataan koulussa äidin kuvilla. Työpaikalla tunnistetaan ym. Ajatelkaa nyt vähän mitä te teette! Sama koskee kyllä miehiäkin.

44

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis lapsianne!

• Anonyymi

Miten muka voitte ihan varmana tunnistaa.

• Anonyymi

Oletko varma ettei kyseessä ole salakuvaaminen? Kannattaa varmistaa ensin henkilöltä onko itse ottanut ja julkaissut sellaista materiaalia. Voi olla hyvinkin tärkeää että tulee ilmi jos onkin rikoksen uhriksi joutunut.

• Anonyymi

Samaten kun se, että kyseessä on ylipäänsä aito kuva. Tekoälyllä saa tehtyä kaikenlaista paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaten kun se, että kyseessä on ylipäänsä aito kuva. Tekoälyllä saa tehtyä kaikenlaista paskaa.

Tuossapa se syy miksi en jaa itsestäni mitään kuvia julkisesti ja ei-julkisestikin niitä saavat tarjolle vain ihmiset, joihin tiedän varmasti voivani luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossapa se syy miksi en jaa itsestäni mitään kuvia julkisesti ja ei-julkisestikin niitä saavat tarjolle vain ihmiset, joihin tiedän varmasti voivani luottaa.

Juu, tekoälyjutut saa kyllä entistäkin varovaisemmaksi. Itsellä ei ole yhtään kasvokuvaa netissä.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Luultavasti todennäköisin selitys.
        Itse en ole suostunut jakamaan mitään edes luotettaville. Ei voi edes tietää vaikka joku hakkeroisi laitteet. Helppo sanoa jos joku väittää että löytyy kuvia että ei ole aitoja kun jo tiedän etten ole sellaisia koskaan ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Luultavasti todennäköisin selitys.
        Itse en ole suostunut jakamaan mitään edes luotettaville. Ei voi edes tietää vaikka joku hakkeroisi laitteet. Helppo sanoa jos joku väittää että löytyy kuvia että ei ole aitoja kun jo tiedän etten ole sellaisia koskaan ottanut.

Niin no ei minustakaan sellaisia kuvia ole okemassa. Se ei estä tekemästä sellaisia tekoälyn avulla. Itse puhuinkin tuossa yllä ihan tavallisista kuvista, joita voi käyttää tekoälyn opettamiseen. En siis itsestäni ihan tavallisiakan kuvia, kuin luotettaville henkilöille, en edes paperiversioina, joita ei voi hakkeroida.

• Anonyymi

Missä tämmösiä kuvia on? Äkkiä linkki!!

• Anonyymi

Sonera täynnä

• Anonyymi

Ei minua hävetä eikä lapsia ole.

• Anonyymi

Ei siinä sitten mitään, onhan se muiden ilo katsella.

• Anonyymi

Lähetä sitten niitä kuvia miehelle.

• Anonyymi

En ole laittanut, mutta olisi hyvä tietää, jos joku on käynyt pöllimässä virallisen profiilikuvani ja vääntänyt siitä deepfake-kuvan. Toki en ottaisi sitä liian vakavasti. Enhän minä sitä ole oikeasti tehty vaan se on väärennös.

• Anonyymi

Ja lopun elämääs sitten kulutat siihen, että yrität vakuuttaa kaikille, että se ei ole oikea vaan deepfake.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopun elämääs sitten kulutat siihen, että yrität vakuuttaa kaikille, että se ei ole oikea vaan deepfake.

Tälleen sivusta totean, että itselläni sen todistaminen on helppoa. Syntymämerkkiäni ei pysty deepfeikkaamaan, kun ei sitä ole missään julkistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että itselläni sen todistaminen on helppoa. Syntymämerkkiäni ei pysty deepfeikkaamaan, kun ei sitä ole missään julkistettu.

Entäs jos videolla ei näytetä edes syntymämerkkikohtaa? Näytetään vain esim. suku*limet ja kasvot jollain kuvitellulla prnopätkällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos videolla ei näytetä edes syntymämerkkikohtaa? Näytetään vain esim. suku*limet ja kasvot jollain kuvitellulla prnopätkällä?

Deepfakejen teko ei ole sinällään laitonta, mutta julkaisu on. T. AI-poliisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se, kun et tiedä missä se on 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se, kun et tiedä missä se on 👍

Eli se on siis sukuelimissä. Nytpä tuli palstan tietoon sekin. Se deepfake voi olla pelkät kasvot ja vaikka paljaat rinnat, joita tuskin haluat maailmalle kuitenkan esitellä. Pointtina se, että hyväksikäytön mahdollisuus on aina. Ole varovainen niiden kuviesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se on siis sukuelimissä. Nytpä tuli palstan tietoon sekin. Se deepfake voi olla pelkät kasvot ja vaikka paljaat rinnat, joita tuskin haluat maailmalle kuitenkan esitellä. Pointtina se, että hyväksikäytön mahdollisuus on aina. Ole varovainen niiden kuviesi kanssa.

Sanoinko tuotakaan? Sanoin, että et tiedä missä se on 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoinko tuotakaan? Sanoin, että et tiedä missä se on 👍

Et nyt ymmärrä tätä asetelmaa ollenkaan, joten en yritä selittää enempää. Ole varovainen netissä, sinunlaisia on helppo huijata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, sinä et tiennyt ditäkään mikä minulle on oleellista. Minulle oleellista on se, että noiden julkinen on laitonta ja minä pysty siis hyvin helposti tuollaisen luojan ja korvaamaan itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nyt ymmärrä tätä asetelmaa ollenkaan, joten en yritä selittää enempää. Ole varovainen netissä, sinunlaisia on helppo huijata.

Ei, vaan sinä et ymmärrä sitä. Sä et tiedä lainkaan mitä et voi näyttää tai mitä voisit näyttää feikissäsi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunlaisia on mahdoton huijata muru. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, sinä et tiennyt ditäkään mikä minulle on oleellista. Minulle oleellista on se, että noiden julkinen on laitonta ja minä pysty siis hyvin helposti tuollaisen luojan ja korvaamaan itselleni.

"Minulle oleellista on se, että noiden julkinen on laitonta ja minä pysty siis hyvin helposti tuollaisen luojan ja korvaamaan itselleni."

Toi on niin totta. Kun kyse on tavallisista ihmisistä, eikä jotain mailmanjulkkiksista, niin tekijä on aina lähellä. Joku ukonkuttana jostain Delhistä ei tiedä edes meikäkäisen olemassaolosta. Se porukka, joka tollasia tavallisesta ihmisestä väsäilisi, on varsin pieni. Lisäksi myös se porukka, jonka ajatuksilla tuosta asiasta on jotain väliä, kun kyse on tavallisesta tallerosta, eikä maailmanjulkkiksesta, on varsin pieni. Jollain "maailman mielipiteellä" nyt ei ole tuon taivaallista merkitystä jonku maija meikäläisen elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulle oleellista on se, että noiden julkinen on laitonta ja minä pysty siis hyvin helposti tuollaisen luojan ja korvaamaan itselleni."

Toi on niin totta. Kun kyse on tavallisista ihmisistä, eikä jotain mailmanjulkkiksista, niin tekijä on aina lähellä. Joku ukonkuttana jostain Delhistä ei tiedä edes meikäkäisen olemassaolosta. Se porukka, joka tollasia tavallisesta ihmisestä väsäilisi, on varsin pieni. Lisäksi myös se porukka, jonka ajatuksilla tuosta asiasta on jotain väliä, kun kyse on tavallisesta tallerosta, eikä maailmanjulkkiksesta, on varsin pieni. Jollain "maailman mielipiteellä" nyt ei ole tuon taivaallista merkitystä jonku maija meikäläisen elämässä.

Just tuo. Tavallisen ihmisen elämänpiiri on lopulta varsin pieni, vaikka mentäisiin ulkokehällekin. Tekijä ei ole kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se deepfake voi olla pelkät kasvot ja vaikka paljaat rinnat, joita tuskin haluat maailmalle kuitenkan esitellä."

Totean täysin täältä sivusta, että ei tuo olis mitenkään tarpeellista. Siis esitellä rintojaan kaikille fyysisesti. Jutun voi "vuotaa" jokaiseen lehteen sopivien todisteiden kera ja vielä jos saa asista oukeuden päätöksen, niin aina vaan parempi. Ei nykyaikana tarvii kaikille erikseen tissejään esitellä tällasen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset tunnistaa muutenkin joka paikassa ilman alastonkuviakin, vaikka on ihan tavis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset tunnistaa muutenkin joka paikassa ilman alastonkuviakin, vaikka on ihan tavis.

Eivät tunnista. Ehkä jossain pikkupaikkakunnilla, mutta eivät jos mennään vähänkään isommalla paikkakunnalla. Lisäksi niiden ihmisten pitäisi pyöriä sellaisilla sivustoilla ja sattua törmäämään juuri siihen kuvaan. Valtaosa ei pyöri, eikä törmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät tunnista. Ehkä jossain pikkupaikkakunnilla, mutta eivät jos mennään vähänkään isommalla paikkakunnalla. Lisäksi niiden ihmisten pitäisi pyöriä sellaisilla sivustoilla ja sattua törmäämään juuri siihen kuvaan. Valtaosa ei pyöri, eikä törmää.

Ja valtaosalla ihmisillä ei ole sellainen muisti ihmisten suhteen, että tunnistelisivat tuntemattomia joskus nähdystä kuvasta. Joku henkilö voi vaikuttaa tutulta, mutta eivät he muista mistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kuvittelet ihmisistä ihan liikoja. Iso osa ei tunnista naamaa, vaikka olisivat jutelleet kanssasi tyyliin eilen.

• Anonyymi

lähitulevaisuudessa tulee olemaan normaalia tuollaiset väärennökset, kohta mihinkään ei enää voi luottaa.

• Anonyymi

Itsestä ei ole yhtään alastonkuvaa otettu elämässäni. Mutta elinkin nuoruutta 90-luvulla, jolloin ne ei vielä olleet pinnalla. Yhdessä maalauksessa saatan olla, takaapäin, mutta siinä ei ole mitään härskiä. Ja ulkomuistista tehty.

• Anonyymi

Etkö olisi halunnut valokuvamuistoja nuoruutesi ajoilta? Kaduttaako ettei otettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö olisi halunnut valokuvamuistoja nuoruutesi ajoilta? Kaduttaako ettei otettu?

Sivusta ... mitä hittoa sellaisilla tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sain usein kuulla ehdotuksia. Tunnen
        (tunsin) useita ammattivalokuvaajia. 'Taidekuvia" olisivat halunneet ottaa ja pari oikeaa kuvataiteilijaa olisivat halunneet myös maalata. Mutta en tykkää olla kameran "väärällä" puolella, tuossa tilanteessa varsinkaan. Ja enhän mä noista ajoista (kuulemma) oo juuri muuttunut;) Ei tarvi muistoja.

• Anonyymi

Meillä on sen verran perus siistiä eikä oo tavarat levällään ettei hävetä.

• Anonyymi

Ei ole lapsia eikä työpaikkaa.

• Anonyymi

Ei ole tapana.

• Anonyymi

Aivan sama, en aio hankkia lapsia.

• Anonyymi

Erikat ja Tuksut voimaannuttaa nykynaisia. Nainen ilman OF:ia on vajavainen. Näi o!

• Anonyymi

Päässä ei liiku mitään eikä siellä ole juuri mitään eiköhän se ole aika selvää.

• Anonyymi

Sahanpuru siellä liikkuu vaan tai pölisee...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      239
      10372
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6474
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      82
      5129
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4710
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3994
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3354
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3278
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3245
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe