Pe. 1.8.2025
Piha-alue on aidoilla rajattu työmaa-alueeksi ja pihalla on lukuisia jätelavoja.
Selvästi jotain alkaa tapahtumaan:
- Koko kiinteistön purkaminen?
- Kiinteistön sisäosien purkaminen peruskorjauksen tieltä?
- ??
Vabhan Ukko-Pekan kiinteistö
10
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama vaikka koko paska laittetaisiin atomeiksi. Ruma rakennus se siinä on ja ei ainakaan turistien silmiin houkuta. Auringonkukkapelto siihen tilalle kiitos.
- Anonyymi
ei auringokukka menesty Naantalissa. Ehei veikkoseni. Aurinkotien reunassa Luolalanjärveä vastapäätä oli 2024 kesällä nuupahtaneen näköinen auringonkukkapelto. Mitähön turistiyt tykkäsivät DDD. Tänä kesänä kyseisellä pelolla kasvaa vain apilaa ja epämääräistä heinikkoa. Nuorisotiloja Naantali tarvitsee. Sellaisista on valtaisa pula. Kaupunko on ensisijaisesti omia kuntalaisia varten ja toissijasesti turisteja varten,
- Anonyymi
Vanhaan ukko-pekkaan tulee kuitenkin se Tokmanni , pitäisi olla valmis ja marraskuussa avajaisiin.
- Anonyymi
Siis jo valmis marraskuussa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jo valmis marraskuussa....
Mikäs sai Tokmannin kääntämän takkinsa?
Uuteen Prisma-kiinteistöön perustettavasta Tokmannista uutisoitiin useita kertoja ja nyt mennään halpis-vaihtoehtoon,,,
Tokmanni yleinen taloudellinen alamäki??
https://www.rannikkoseutu.fi/uutiset/art-2000011406772.html
- Anonyymi
Ja tuosa vanha tiedote:
>>Kauppaketju Tokmanni on tehnyt pitkäaikaisen vuokrasopimuksen liiketilasta Naantalin Rautakadulle rakennettavaan uuteen liikekeskukseen. Mikäli kaavoitus- ja muut viranomaisasiat etenevät suunnitellussa aikataulussa, on Tokmannin tavoitteena avata uusi myymälä viimeistään alkuvuonna 2026.<<
https://aamuset.fi/artikkeli/6336220 - Anonyymi
Tokmanni ilmoitti aiemmin aloittavansa yhteistyön Spar-ketjun kanssa eli Spar pyörittää jatkossa Tokmannien elintarvikemyyntiä. Tämä syy miksi TOK potki Tokmannin ulos uudesta liikekiinteistäön Naantalissa, eivät halua kilpailijaa naapuriinsa varsinkin kun Lidl on näköetäisyydellä.
- Anonyymi
Asiasta tietämättä, tuo kuulostaa realistiselle syylle muutokseen.
AP
- AnonyymiUUSI
Mitä tulee uuteen Prisma-kiinteistöön Tokmannilta vapautuvaan tilaan?
- AnonyymiUUSI
Kyllä kohta Karvetissa kelpaa olla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070