kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
MasterLemmy
1 t sitten
Pitihän se tämän päivän alennushinta jollain tavalla hyödyntää, menin ja ostin lisää tätä lappua 40 kiloa ja nyt näitä ois viittä vailla 400 kiloa! Par ois että tästä paljon pajatusta yhtiöstä vielä joku päivä pieni siivu tulee itselleen voittona kuitattua, kun tällä hetkellä on reilu 20 prossaa pakkasella niin sen kun saa käännettyä toisinpäin niin hyvä olisi!
Harhaan vai rikkauteen? Summa summaarum
15
186
Vastaukset
- Anonyymi
JPR
1 t sitten
Mikä alennushinta? Osakehan on räikeästi ylihinnoiteltu.
Alat muuten Lenni olla kohta sadan suurimman omistajan listalla tuossa puljussa.Lapulla on alle sata vähintään puoli miljoonaa lappua omistavaa osakasta. Ja puoli miljoonaa lappuahan maksaa noin 20t euroa. Kovin moni tähän lappuun ei ole siis sijoittanut kovinkaan kummoisia euromääriä. Semminkin kun huomioidaan, että niiden sadan suurimman omistajan joukossa suuri osa on näitä osakkeita konkurssikypsistä paskayhtiöistään saaneita tyyppejä. - Anonyymi
MasterLemmy
1 t sitten
Kyllä minäkin olen ollut alusta saakka sitä mieltä, että ei nämä niin sanotusti firman perustaja miehet ole mistään Piritoririlta kerättyjä humpuukikkoja, vaan raudan kuvia bisnes miehiä ja kunhan joskus aika koittaa niin ne kellä on malttia niin keräävät tällä vielä tuottoa!
JPR
44 min sitten
Holopaisen näytöt pörssipomona on jo nähty. Hankala ymmärtää, miten kenelläkään riittää luottamusta hänen taitoihinsa luoda sijoittajalle lisäarvoa. - Anonyymi
100 suurinta omistajaa muutos heinäkuussa 2025:
-10 826 621 osaketta
..isot pojat myy ja pienet si8joittajat ostaa. Jakakaapas tätä tietoa muihin keskusteluryhmiin.- Anonyymi
Mielestäni kyseessä on täyteen humpuukiin perustuva sotku, joka ei ole enää kenenkään hallinnassa.
On kerrassaan kummallista, että sääntöpohjaisen järjestäytyneen demokratian rinnalla voi kellua hallitsematon ja hyväuskoisia ihmisiä vedättävä suunnittelmalliseksi aiottu sotku, joka on nyt karannut huijareitten ohjauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni kyseessä on täyteen humpuukiin perustuva sotku, joka ei ole enää kenenkään hallinnassa.
On kerrassaan kummallista, että sääntöpohjaisen järjestäytyneen demokratian rinnalla voi kellua hallitsematon ja hyväuskoisia ihmisiä vedättävä suunnittelmalliseksi aiottu sotku, joka on nyt karannut huijareitten ohjauksesta.kerro lisää
- Anonyymi
Öööl
- Anonyymi
Vakava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakava paikka.
Vakava paikka. Olen valinnut rikkauden. Sijoitan vahvoihin etabloituneisiin yrityksiin. En sijoita hölmöjen idealistien mielijohteesta syntyneisiin uusiin yrityksiin.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Me voidaan myydä oikein ahkerasti, mutta se ei tarkoita, että Ukraina ostaa.
- Anonyymi
Lännen Tractors In vuosituotanto riittänee yhden pienen sotavahinkotyömaan traktoritarpeeseen, mutta työmaa on jo seuraavassa kohteessa kun toimitus tapahtuu. Koneen huoltojärjestely ei toimi Ukrainassa vielä seuraavan sadan vuoden aikana.
Jalat maahan.
- Anonyymi
MasterLemmy
7 min sitten
Kävin tankkaamassa! Nyt on lappuja 450 kiloa ja keskihinta niille on 5,4 senttiä kappale. Tässä mennään Holopaisen Jussin kanssa aika pitkälti samaa kyytiä suohon jos niikseen tulee, eikös hänkin osakkeensa hinta pyöri siellä viiden sentin hujakoilla! Vaikka toi mun lappu onkin vähän hinnkkaampi kuin hänellä mutta luulisi hänen intresseistäään- olevan jonkinlainen voittokin tästä hommasta. Nyt on pakko myöntää että krediitit alkavat olla syöty. Ei auta muuta kuin tuijottaa tätä maalin kuivumista, toki ei tämä ihan niin tylsäksi lähiaikoina tule käymään!
Pohjanmaan poika
3 min sitten · Muokattu
Lemmy, saako kysyä että onko sinulla tähän salkkusi suurin paino? Jos on niin rohkea olet. Ainakin Nordnetin suurin paino, mutta onko muita salkkuja olemassa?- Anonyymi
Eikös se Jussi olekin jo suolla.
- Anonyymi
Tänään maanantaina Avaaja on entistä onnellisempi. Summan alennushi
- Anonyymi
Niin Summan alennushinta kulkee kohti kolmea ja puolta senttiä.
Itse en osta ennen kuin annetaan rahaa mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Summan alennushinta kulkee kohti kolmea ja puolta senttiä.
Itse en osta ennen kuin annetaan rahaa mukaan.huijaamista koko keinottelu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974