Kokemukseni mukaan, kun koskaan en ole sanottavammin sairastellut, terveelisintä sperma on kun sen imee suoraan peniksestä. silloin se ei pääse juuri lainkaan kosketuksiin ilman kanssa. Olen nauttinut spermaa vuosien saatossa ja tämä on varma kokemukseni. Syön spermaa edelleen aina kun mahdollista. sed on suuri nautinto ja muodostunut minulle himoksi. siis puhtaasta peniksestä suoraan nieluun. terveellisin nautinto.
parasta suoraan peniksestä
Anonyymi-ap
4
464
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen vai mies?
- Anonyymi
aloittaja on mies. jos olet kiinnostunut imettämään. luodaan yhteys.
Löytyisikö pääkaupungista nuorempaa tai vanhempaa munan imijää, olen kakinpuolin terve mies hesasta. Luodaan sposti yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434