Presidentti Stubb ajoi vauhdilla karille!!!

Anonyymi-ap

Perussuomalaiset pisti Tasavallan Presidentti Stubbin järjestykseen eikä taipunut Stubbin vaatimukseen Palestiinan tunnustamisesta. Pääministeri Orpon ei auttanut muuta kuin ilmoittaa, että hallitus ei ole vielä valmis tekemään esitystä, jotta Suomi tunnustaisi Palestiinan olemattoman valtion. Niin sanottua Palestiinaa hallitsevat terroristijärjestöt Hamas ja Fatah. Miten tällainen porukka voitaisiin tunnustaa lailliseksi valtioksi?

13

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin sitä propagandaa tehdään. Persut pelaa likaista peliä kun tekevät ulkopolitiikan varjolla sisäpolitiikkaa.

• Anonyymi

Suomen pitää seisoa Israelin rinnalla eikä tukea terroristeja. Hienoa Perussuomalaiset ainoa suomalaisten asiaa ajava puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen pitää seisoa Israelin rinnalla eikä tukea terroristeja. Hienoa Perussuomalaiset ainoa suomalaisten asiaa ajava puolue.

Minusta Israel se tässä terroristi on. Ampuu sumeilematta kaikkea mikä liikkuu ja tapattaa ihmiset nälkään kieltäessään avustuskuljetukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Israel se tässä terroristi on. Ampuu sumeilematta kaikkea mikä liikkuu ja tapattaa ihmiset nälkään kieltäessään avustuskuljetukset.

Ei kannata uskoa kommarimedian aivopesuun. Hamas itse estää avustuskuljetukset ja pitää panttivankeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ammu omiaan kun omat tuntee asepuvusta, mutta miten erottaa terroristit siviileistä?

• Anonyymi

Hyvä perussuomalaiset! Mestari on seuraava presidentti! Kiitos Riikka ja Mestari

• Anonyymi

Taas jäänyt se levy jumiin sinun aivoissa pökkelö persu.

• Anonyymi

Kalliota ikävä useammalla.

• Anonyymi

Kokoomuksella on vielä kesken leikkauspolitiikka ja työelämän uudistukset. Tarvitsee vielä Perussuomalaisia että saisi lakiuudistukset läpi. Purra on vielä kultaakin kalliimpi aarre. Siksi Orpo antaa Persujen pelleillä, ja Keskisarja saa julmistella.

• Anonyymi

Sasha voisi pitää vähän pidemmän kesäloman niin ei tulisi näitä sammakoita suusta.

• Anonyymi

Älähän hätäile vielä.
      Syyskuun puolivälissä kiltisti persut suostuvat ja se siitä.
      KD lähtee hallituksesta ja mitä sitten 104 on enemmistö jos persuilla itsellään ei haluta oppositioon.

• Anonyymi

Koko sodan taustalla on uskonnolliset syyt, ainut mitä ihminen voisi tehdä on siirtää kurjuudesta nälässä olevat pois vaikkapa Alaskaan. Rivieraa ei kannata sotatantereelle perustaa.

• Anonyymi

Sota ja sen osapuolet ei asetu vasta kun Jumalan toimesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe