Perussuomalaiset pisti Tasavallan Presidentti Stubbin järjestykseen eikä taipunut Stubbin vaatimukseen Palestiinan tunnustamisesta. Pääministeri Orpon ei auttanut muuta kuin ilmoittaa, että hallitus ei ole vielä valmis tekemään esitystä, jotta Suomi tunnustaisi Palestiinan olemattoman valtion. Niin sanottua Palestiinaa hallitsevat terroristijärjestöt Hamas ja Fatah. Miten tällainen porukka voitaisiin tunnustaa lailliseksi valtioksi?
Presidentti Stubb ajoi vauhdilla karille!!!
13
183
Vastaukset
- Anonyymi
Noin sitä propagandaa tehdään. Persut pelaa likaista peliä kun tekevät ulkopolitiikan varjolla sisäpolitiikkaa.
- Anonyymi
Suomen pitää seisoa Israelin rinnalla eikä tukea terroristeja. Hienoa Perussuomalaiset ainoa suomalaisten asiaa ajava puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pitää seisoa Israelin rinnalla eikä tukea terroristeja. Hienoa Perussuomalaiset ainoa suomalaisten asiaa ajava puolue.
Minusta Israel se tässä terroristi on. Ampuu sumeilematta kaikkea mikä liikkuu ja tapattaa ihmiset nälkään kieltäessään avustuskuljetukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Israel se tässä terroristi on. Ampuu sumeilematta kaikkea mikä liikkuu ja tapattaa ihmiset nälkään kieltäessään avustuskuljetukset.
Ei kannata uskoa kommarimedian aivopesuun. Hamas itse estää avustuskuljetukset ja pitää panttivankeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ammu omiaan kun omat tuntee asepuvusta, mutta miten erottaa terroristit siviileistä?
- Anonyymi
Hyvä perussuomalaiset! Mestari on seuraava presidentti! Kiitos Riikka ja Mestari
- Anonyymi
Taas jäänyt se levy jumiin sinun aivoissa pökkelö persu.
- Anonyymi
Kalliota ikävä useammalla.
- Anonyymi
Kokoomuksella on vielä kesken leikkauspolitiikka ja työelämän uudistukset. Tarvitsee vielä Perussuomalaisia että saisi lakiuudistukset läpi. Purra on vielä kultaakin kalliimpi aarre. Siksi Orpo antaa Persujen pelleillä, ja Keskisarja saa julmistella.
- Anonyymi
Sasha voisi pitää vähän pidemmän kesäloman niin ei tulisi näitä sammakoita suusta.
- Anonyymi
Älähän hätäile vielä.
Syyskuun puolivälissä kiltisti persut suostuvat ja se siitä.
KD lähtee hallituksesta ja mitä sitten 104 on enemmistö jos persuilla itsellään ei haluta oppositioon. - Anonyymi
Koko sodan taustalla on uskonnolliset syyt, ainut mitä ihminen voisi tehdä on siirtää kurjuudesta nälässä olevat pois vaikkapa Alaskaan. Rivieraa ei kannata sotatantereelle perustaa.
- Anonyymi
Sota ja sen osapuolet ei asetu vasta kun Jumalan toimesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040