Daavidin Liitto on alkanut

Se alkoi 10.07.2025 maan päällä ja jatkuu noin 11 vuoden kuluttua Taivaassa tuhatvuotisena Valtakuntana. Siihen kuuluu Daavidin Kuningashuone, jota johtavat 17 kuningasta ja 17 kuningatarta 1000 vuotta. Maailmanloppu tulee noin 16 vuoden kuluttua.

35

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok.

• Sinä se vaan osaat nuo Ihmisukojen kiemurat, vailla Raamattuakin?
      Ole varovainen, tuollaiset sekoilut voivat lopullisesti sekoittaa pään.

• Pinna, minä olen ihan kunnossa:)

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Pinna, minä olen ihan kunnossa:)

ota pinna vaimoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ota pinna vaimoksi

Vaikkette nyt samaa suku puolta olette sovitte hyvin yhteen

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Tostako tulee sanonta pinna kireällä. Onko teillä aviottomia lapsia oletteko itse ?

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

David kuoli Jeesus nousi kuolleista.

• Anonyymi

Tulee mieleen Jeesuksen sanat: "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä." (Mark. 13:32.)

• Anonyymi

Erotatko kirjoituksista minä vuonna se on kirjoitettu missä ja kenelle sillä kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erotatko kirjoituksista minä vuonna se on kirjoitettu missä ja kenelle sillä kertaa.

Markuksen evankeliumi on kirjoitettu 60-luvulla jKr, mutta salaiset sanansa Jeesus lausui 30-luvulla jKr.

• Anonyymi

Markus 23 . Mutta mitä lopunaikaan tulee Sodoman Ilmestyskirjassa luku 11. Sodoman Egypti kohta 8.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markuksen evankeliumi on kirjoitettu 60-luvulla jKr, mutta salaiset sanansa Jeesus lausui 30-luvulla jKr.

OTETAAN toi jälkeen Kristuksen tarkoittaa hänen syntymäpäiväänsä. Siitä eteenpäin lasketaan aikaa uudessa liitossa . Hän oli ristillä noin 30 vuotiaana. Hänen opetuslapset kulki hänen kanssaan niinä aikoina joten heillä on kokemus ja olivat Jeesuksen kanssa . Kyllä näitä muistiin panoja on paljon silloin tullut . Vain osa on koottu yhteen todistukseksi historiasta. Jeesuksen syntymä tapahtui siellä BETLEHEMISSÄ kuten oli edeltä ennustettu verolle panon aikana kun oltiin Italian vallan alaisia siellä. Jeesuksen asuin kaupunki oli Nasareth. Apostolit entiset opetuslapset sai tehtävän Jeesukselta itseltään.

• Anonyymi

Tuhatvuotisena valtakuntana pidetään yleensä pitkää ajanjaksoa, jonka aikana evankeliumin työtä saadaan tehdä esivallan suojissa. Suurten kirkkojen tulkinnan mukaan se alkoi 300-luvulla kristittyjen vainojen loputtua Rooman valtakunnassa. Jehovan todistajat ja helluntailaiset uskovat konkreettisempaan, vielä tuloillaan olevaan tuhatvuotiseen valtakuntaan.

• Anonyymi

Jospa tuhatvuotinen valtakunta alkoi konventikkeliplakaatin kumoamisesta Ruotsissa v. 1858 tai Suomessa v. 1870? Mikäli aika on tarkalleen tuhat vuotta, Saatana päästetään irti vasta v. 2858 tai 2870.

• Anonyymi

Valtioissa on julistettu evankeliumi kun johtajat on ollut uskossa ja siunannut sen kuin myös rakentaneet rauhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtioissa on julistettu evankeliumi kun johtajat on ollut uskossa ja siunannut sen kuin myös rakentaneet rauhaa.

"Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille." (Mark. 13:10.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille." (Mark. 13:10.)

• Anonyymi

Hellarit ei ole muuta kuin. Piraattia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markus tosiaan oli Jeesuksen kanssa. Evankeliumi on saarnattu kaikille kansoille kaikilla kielillä. Uusia murteita syntyy mutta lääkkeet on edelleen samat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markus tosiaan oli Jeesuksen kanssa. Evankeliumi on saarnattu kaikille kansoille kaikilla kielillä. Uusia murteita syntyy mutta lääkkeet on edelleen samat.

Riippuu mitä sanaa käytetään eri kielillä. Mutta JULISTAKAA on yleisimmin käytetty evankeliumista. Julistaa evankeliumia kaikille kansoille sitten tulee loppu. ( Todistukseksi kaikille ei tarkoita että kaikki uskoisi vaan todistaa Jeesuksen sovituksen tapahtuneen ). Sovitti maailman itsensä kanssa EIKÄ LUKENUT HEILLE SYYKSI HEIDÄN SYNTEJÄÄN.

• Anonyymi

Kun vanha liitto päätyi Jeesuksen ylösnousemukseen . Se päättyi siihen se ennustelu.

• Anonyymi

Profetiat täyttyi Jeesuksessa luvattu Messias. Lunastus on tehty . Lunasti lupaukset. Kärsivä palvelija. Yksi on kuollut kaikkien puolesta . ( Lestat on myllynkvikaulassa ja osa hellareista mitä tehneet Jeesukseen kastetuille ). Nämä uskoon tulo jutut oli niille juutalaisille hindutbudhat noidat jotka kääntyi ekaa kertaa Jeesuksen uskoon eikä kristityille!)

• Anonyymi

Hurskaat höpisevät, mutta sehän ei ole enää mikään etusivun lööpin väärti uutinen.

• Sekin vielä?

Mihin unohtui Herran Päivä, jossa ensimmäinen jako tapahtuu?

• Anonyymi

Onko tuo sitä tempausoppia, jossa uskovat temmataan taivaaseen ennen ahdistuksen aikaa ja sitten tulee konkreettinen tuhatvuotinen valtakunta? Suurin osa kristikunnasta ei sellaiseen usko ja raamatulliset perusteet ovat ohuet.

• Anonyymi

Herran päivä siis Jumalan päivä oli ristillä kun kaikki täytettiin. Se suuri ja julkinen. Tuli rakeita tuli maanjäristys tuli synkeys kaiken maan ylle tuli hiljaisuus. Lunastus oli tehty. Aina kun olet poissa ristiltä olet pihalla . Kyllä Jeesus rukoili ennen ristiä öljymäellä . Oliivipuiden öljypuiden keskellä. Siellä muslimit myy sulle ristejä auton takakontista . Tuli synkeys tuli maanjäristys. Kalliot halkesi haudat aukesi . Tehän ette lue näitä .

• Anonyymi kirjoitti:

Herran päivä siis Jumalan päivä oli ristillä kun kaikki täytettiin. Se suuri ja julkinen. Tuli rakeita tuli maanjäristys tuli synkeys kaiken maan ylle tuli hiljaisuus. Lunastus oli tehty. Aina kun olet poissa ristiltä olet pihalla . Kyllä Jeesus rukoili ennen ristiä öljymäellä . Oliivipuiden öljypuiden keskellä. Siellä muslimit myy sulle ristejä auton takakontista . Tuli synkeys tuli maanjäristys. Kalliot halkesi haudat aukesi . Tehän ette lue näitä .

Mitä sekoilua. Herran Päivänä ei kukaan roiku ristillä?
        Etsi noille sekaville jutuillesi joku sopivampi palsta.

• Anonyymi

Taivaan Isä vain tietää maailmanlopun ajankohdan.

• Anonyymi

Vai että helluntailainen taivaan isä. No meillä on isämeitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että helluntailainen taivaan isä. No meillä on isämeitää.

Saattaa vaparihellareilla olla luterilaisia varastettua tavaraa. Tee siis parannus ja käänny . Palauta ja korvaa . Parannuksen pitää näkyä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa vaparihellareilla olla luterilaisia varastettua tavaraa. Tee siis parannus ja käänny . Palauta ja korvaa . Parannuksen pitää näkyä .

Kaikkien pitää tehdä parannus palauttaa varastamansa. Lasit kansiot mitä tahansa onkin rahaa kirjoja verhoja huonekaluja vihkoja toisten posteja. Seinälautasia hyllyjä. Niinkuin joku vei meiltä peilikellon. Seinältä.

• Anonyymi

Isä meidän. Meillä luterilaisia on meidän isä.

• Anonyymi

Juu ja kartassa lukee JISREELIN LAAKSO ON HARMAGEDDON MITÄ EDES JEHOVAT EI TIEDÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kartassa lukee JISREELIN LAAKSO ON HARMAGEDDON MITÄ EDES JEHOVAT EI TIEDÄ.

Laki ja profeetat OLI siihen asti kuin Jeesus tuli. Sen pituinen se The end.

• Anonyymi

tiedätkömikä oli kielletty hedelmä puutarhassa jossdas aatsami ja eeva oliat ja karkoitus se oli seksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe