Daavidin Liitto on alkanut

Se alkoi 10.07.2025 maan päällä ja jatkuu noin 11 vuoden kuluttua Taivaassa tuhatvuotisena Valtakuntana. Siihen kuuluu Daavidin Kuningashuone, jota johtavat 17 kuningasta ja 17 kuningatarta 1000 vuotta. Maailmanloppu tulee noin 16 vuoden kuluttua.

13

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok.

• Sinä se vaan osaat nuo Ihmisukojen kiemurat, vailla Raamattuakin?
      Ole varovainen, tuollaiset sekoilut voivat lopullisesti sekoittaa pään.

• Pinna, minä olen ihan kunnossa:)

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Pinna, minä olen ihan kunnossa:)

ota pinna vaimoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ota pinna vaimoksi

Vaikkette nyt samaa suku puolta olette sovitte hyvin yhteen

• Anonyymi
        UUSI
        onegas-00 kirjoitti:

Pinna, minä olen ihan kunnossa:)

Tostako tulee sanonta pinna kireällä. Onko teillä aviottomia lapsia oletteko itse ?

• Anonyymi

Tulee mieleen Jeesuksen sanat: "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä." (Mark. 13:32.)

• Anonyymi
        UUSI

Erotatko kirjoituksista minä vuonna se on kirjoitettu missä ja kenelle sillä kertaa.

• Anonyymi

Tuhatvuotisena valtakuntana pidetään yleensä pitkää ajanjaksoa, jonka aikana evankeliumin työtä saadaan tehdä esivallan suojissa. Suurten kirkkojen tulkinnan mukaan se alkoi 300-luvulla kristittyjen vainojen loputtua Rooman valtakunnassa. Jehovan todistajat ja helluntailaiset uskovat konkreettisempaan, vielä tuloillaan olevaan tuhatvuotiseen valtakuntaan.

• Anonyymi

Jospa tuhatvuotinen valtakunta alkoi konventikkeliplakaatin kumoamisesta Ruotsissa v. 1858 tai Suomessa v. 1870? Mikäli aika on tarkalleen tuhat vuotta, Saatana päästetään irti vasta v. 2858 tai 2870.

• Anonyymi
        UUSI

Valtioissa on julistettu evankeliumi kun johtajat on ollut uskossa ja siunannut sen kuin myös rakentaneet rauhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kun vanha liitto päätyi Jeesuksen ylösnousemukseen . Se päättyi siihen se ennustelu.

• Anonyymi
      UUSI

Hurskaat höpisevät, mutta sehän ei ole enää mikään etusivun lööpin väärti uutinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe