"Kun hänet näkee livenä, niin siinä on kyllä todellinen lihahiha.
Voidaan varmaan ihan hyvällä omatunnolla sanoa, että siinä on kyllä Tourin isoin hauis.
Frisbeegolfin MM-kisojen toisella kierroksella säväyttänein kilpailija oli ylivoimaisesti yhdysvaltalainen Ezra Aderhold."
OMG mikä hauis.
Vanhaa pyörryttää
No nyt on kokoa
16
156
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pyörryttää niin ota hajusuolaa?
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Otin jo, kahdesti
Hyvä, ehdimme jo huolestua....
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, ehdimme jo huolestua....
Miehen mitta on hauis.
Eräällä miehellä oli hauis sellainen, että sairaanhoitajan mittaama verenpainekääryle ei oikein sopinut.
Tai sitten hoitsu meni vaan muuten shokkiin.
- Anonyymi
Paljonko maksoit lipusta, jolla pääsit hänen hauistaan katsomaan?
kylmätotuus - Anonyymi
Milloinkahan tuota freesbee golfia/discgolfia aletaan hehkuttamaan varttuneille (siis 50+ ikäisille) hyväksi harrastusmuodoksi. ?
Talvella olisi hyvä jos pääsisi harrastamaan sitä lumikengät jalassa.- Anonyymi
Voihan sinne mennä mukaan nyt jo.
Kuntoutuskeskuksessa Satakunnassa on freesbeegolf-rata.
Siellä käy kaikenikäisiä ihmisiä kuntoutumassa.
Hyvä harrastus.- AnonyymiUUSI
Leskel71 kirjoitti:
Kuntoutuskeskuksessa Satakunnassa on freesbeegolf-rata.
Siellä käy kaikenikäisiä ihmisiä kuntoutumassa.
Hyvä harrastus.Hyvähän on kun jaksaa jotain tehä, joo.
- Anonyymi
Kiva ollut katsoa tvsta, parempi seurattava kuin pesäpallo.
Taitavia ovat , kuinka jopa puiden välistä saavat kierteet kiekkoon ja perille.Täällä kotikaupungissani sitä pelataan. Kirjurinluodossa on heittopaikkoja.
Olen katsellut sitä täällä.
Varsinkin silloin kun olin itse töissä KirjurissaNäyttää helpolta, mutta sitä se ei ole.
Ulkoilmapeli, tulee liikuntaa ja käsitekniikkaa sekä tarkkuutta.
Sopii monen ikäiselle.
- Anonyymi
Olympialajiksi, kaikki tälläiset on nykyään olympialajeja...pah.
- Anonyymi
Vaikea laji niin on myös polkupyörällä alamäkiajo.
- AnonyymiUUSI
Suojavälineet on tarpeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165