Mitä se tollo istuu käynnissä olevassa taksissa rR-kioskin edessä kun taksien omallekkin paikalle mahtuisi?
Kerran sanoin että siirräppä kotterosi niin vanha ukko tuijotti kun ei olis ymmärtäny suomen kieltä.
Olen laittanut kuvan kanssa viestiä eikä tajua.
Menevä taksi rautatieasemalla
Anonyymi-ap
4
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muutenkin ruuhkainen paikka niin tollotti auto käynnissä kymmeniö minuutteja eikä muut päässeet pois ja taas seisoo kioskin edessä tyhjää paskaa toimittamassa.
Eikä taksifirma reagoi mitenkään kun antaa palautetta.- AnonyymiUUSI
Siu ois pitäny kysyä hältä paikallisella itäkielellä.
- AnonyymiUUSI
Jumittaako ja tollottaako se siinä ärrän invapaikalla?
- AnonyymiUUSI
Nämä menevä taksi kuskit ei vain osaa sääntöjä ei edes pari jonoa.
Palautteen olen antanut menevä Jarno Nummellalle vastaus ne ei voi siirtyä kun singaali katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149