Tuleeko jo metsäpalo Venäjän puolelta Kuusamoon.
Venäjän puolelta
14
582
Vastaukset
- Anonyymi
Raja aita sammuttaa palon, siitä ei tuu tulikaan läpi
- Anonyymi
Kuusamo kohta liekeissä . Tai siis on jo palo
- Anonyymi
Kuusamo täynnä syntisiä joten ihmekös tuo että helvetin tulen liekit polttaa koko kylän.
- Anonyymi
Syntinen yö mua houkuttelee.
- Anonyymi
Tulee se sitten ihmetellään, mitä nyt tehdään
- Anonyymi
pittää alkaa palomuuri tekemään kilometrin korkuinen. sitä ei sammuteta se on venäjän metsäpalo ja tuli.
- Anonyymi
Alahan tekemään
- Anonyymi
Kaikki mikä tulee venäjältä on paskaa, metsäpalokin. se on estettävissä. orpo itse sanoi, muurataan maailman korkein muuri vedetään pitkät vesijohdot ja ruiskut ja niihin automaatti ruiskutus että se laukeaa kun tulee savua ja tulta. myös tuuli ja sade ne jos tulee venäjältä pitää tehdä suuri uhaltaja että puhaltaa venäjän tuulet takaisin ja pilvet. - Mutta harmi kun aurinko nousee idästä sitä ei voi estää mitenkää. onneksi kaakon kohdalla on ukraina. siinä vaihtuu hyväksi. jojkohan muuten zelellä on rahat loppunu. pitäsi soittaa orpolle että laittaa rahaa menemään. taitaa mennä niihin pyssyihin rahat. en keksiny enempää.
- Anonyymi
On zelellä rahaa sillä ei tarvi sodan jälkeen tehdä mitään muuta ku ottaa aurinkoa.
- Anonyymi
Kohta voi tulla muutakin kuin savua.🤔
- Anonyymi
Tulee saastetta
- Anonyymi
Raja-auki, uudelleen. siellä venäjän nainen ootteloo sankar poikii. on halpaa bensaa kiimas vaarassa. voi niitä vanhoja hyviä aikoja kaiholla muistelee.
- Anonyymi
Kysy chagpt:ltä se tietää.
- Anonyymi
Heh, tuopa on veikeä kysymys 😊 Mutta tiedäthän, ei kuusamolaiset sen enempää “tyhmiä” kysymyksiä kysele kuin muutkaan — ihmiset vain kyselevät omasta näkökulmastaan, usein ihan vilpittömästi uteliaina.
Kuusamossa (niin kuin monessa muussakin paikassa) porukka on tottunut juttelemaan rennosti ja joskus kysymykset voivat kuulostaa hassuilta tai yksinkertaisilta, vaikka taustalla olisi ihan aito kiinnostus. Usein kysymyksen tyyli kertoo vain siitä, että ihminen haluaa ymmärtää asioita omalla tavallaan — vähän niin kuin savolaisella kierrolla, mutta kuusamolaisella mutkattomuudella.
Haluatko kertoa, minkälaisia kysymyksiä tarkoitat? Niin voin ehkä tulkita, miksi niitä kysellään juuri niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402052Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411867Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611535Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831466Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691261Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191013Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18985- 63954
- 8891