Tuleeko jo metsäpalo Venäjän puolelta Kuusamoon.
Venäjän puolelta
14
728
Vastaukset
- Anonyymi
Raja aita sammuttaa palon, siitä ei tuu tulikaan läpi
- Anonyymi
Kuusamo kohta liekeissä . Tai siis on jo palo
- Anonyymi
Kuusamo täynnä syntisiä joten ihmekös tuo että helvetin tulen liekit polttaa koko kylän.
- Anonyymi
Syntinen yö mua houkuttelee.
- Anonyymi
Tulee se sitten ihmetellään, mitä nyt tehdään
- Anonyymi
pittää alkaa palomuuri tekemään kilometrin korkuinen. sitä ei sammuteta se on venäjän metsäpalo ja tuli.
- Anonyymi
Alahan tekemään
- Anonyymi
Kaikki mikä tulee venäjältä on paskaa, metsäpalokin. se on estettävissä. orpo itse sanoi, muurataan maailman korkein muuri vedetään pitkät vesijohdot ja ruiskut ja niihin automaatti ruiskutus että se laukeaa kun tulee savua ja tulta. myös tuuli ja sade ne jos tulee venäjältä pitää tehdä suuri uhaltaja että puhaltaa venäjän tuulet takaisin ja pilvet. - Mutta harmi kun aurinko nousee idästä sitä ei voi estää mitenkää. onneksi kaakon kohdalla on ukraina. siinä vaihtuu hyväksi. jojkohan muuten zelellä on rahat loppunu. pitäsi soittaa orpolle että laittaa rahaa menemään. taitaa mennä niihin pyssyihin rahat. en keksiny enempää.
- Anonyymi
On zelellä rahaa sillä ei tarvi sodan jälkeen tehdä mitään muuta ku ottaa aurinkoa.
- Anonyymi
Kohta voi tulla muutakin kuin savua.🤔
- Anonyymi
Tulee saastetta
- Anonyymi
Raja-auki, uudelleen. siellä venäjän nainen ootteloo sankar poikii. on halpaa bensaa kiimas vaarassa. voi niitä vanhoja hyviä aikoja kaiholla muistelee.
- Anonyymi
Kysy chagpt:ltä se tietää.
- Anonyymi
Heh, tuopa on veikeä kysymys 😊 Mutta tiedäthän, ei kuusamolaiset sen enempää “tyhmiä” kysymyksiä kysele kuin muutkaan — ihmiset vain kyselevät omasta näkökulmastaan, usein ihan vilpittömästi uteliaina.
Kuusamossa (niin kuin monessa muussakin paikassa) porukka on tottunut juttelemaan rennosti ja joskus kysymykset voivat kuulostaa hassuilta tai yksinkertaisilta, vaikka taustalla olisi ihan aito kiinnostus. Usein kysymyksen tyyli kertoo vain siitä, että ihminen haluaa ymmärtää asioita omalla tavallaan — vähän niin kuin savolaisella kierrolla, mutta kuusamolaisella mutkattomuudella.
Haluatko kertoa, minkälaisia kysymyksiä tarkoitat? Niin voin ehkä tulkita, miksi niitä kysellään juuri niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986378KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3575897Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602853Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071978- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191643Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811310- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331128