vieläkin koskevan minua.
Tunnen sinun
27
685
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi laitoin pisteen?
- Anonyymi
En haluaisi sen päättyvän
- Anonyymi
💚💚💚💚💚
- Anonyymi
Liian monta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian monta
Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian monta
❤️❤️❤️❤️- mieheltä
- Anonyymi
Pitääks mun toistaa tätä?
- Anonyymi
Mäkin tunnen sen kosketuksen😘❤️🤗
- Anonyymi
Niinä mäkin rakas❤️🤗😘👍🔥
- Anonyymi
Kuka kenen/minkä
- Anonyymi
Tunnetko sen kun paijasin sinut aina uneen mies selästä
- Anonyymi
Missä tilanteessa koskin?
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Työtilanteessa hipaistiin toisiamme. m>n
- Anonyymi
Aistiharhoja vaan niin kuin muillakin.
- Anonyymi
Nyt on nähkääs jo liian myöhäistä harhoille. Se juna katsokaas meni jo, jos se ikinä tulikaan.
- Anonyymi
Vastaa aloittaja, kenen hipaisu?
- Anonyymi
Onko 3 kirjainta?
- Anonyymi
Tänään ennen puoltapäivää hyvinkin vahvasti ❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi
kosketuksen voiman aistii syvällä, kuin olisi laittanut kätensä toisen sielun päälle joka olisi rauhoittunut kuuntelemaan ja tuntemaan, se pysyy pitkään käsissä.
https://www.youtube.com/watch?v=taYUwOpxSss&list=RDtaYUwOpxSss&start_radio=1- Anonyymi
Niin aistii..hyvä kappale🩷 tallensin
- Anonyymi
rakastan sua a haluun jo sinne missä oot
- Anonyymi
Kotonahan mä olen. Tervetuloa vaan!❤️
- Anonyymi
Koska tulet? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotonahan mä olen. Tervetuloa vaan!❤️
Voisiko tuota ny tuon paremmin sanoakkaan
- Anonyymi
Kenen ketä olekko nää sieniä popsina kuinka voit muka tuntea jonkun koskevan sinua jos ei hän kerran ole edes kanssasi samassa tilassa mu sairaus se on luulo sairauskin vai oletko jollekulle kateellinen jostakusta mu tietääkseni tuo ei ole mahdollista tuntea toisen kosketusta jos ei tämä ole samassa tilassa kanssasi ja kosketa sinua ja ihan mielenkiinnosta mitä näillä tällasilla yritetään onkia ja keltä ja jo pelkkä kosketus on esileikki seksiin syy miksi moni suuttuu jo siitä jos halaat jotakuta mu itse sanoisin että on jo liiallista mustasukkaisuutta tai jopa sairaalloista
- Anonyymi
Pelkään elämää ilman sua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2326730Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1225066Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1694849"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste643306Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052913En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652359- 711946
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391930odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391764Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2271652