Miksi kuristin pitää poistaa vanhoista loisteputki rinnoista jos

Anonyymi-ap

Vaihtaa tilalle led putken itsee

9

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä kuristinta pakko ole ottaa pois.

• Anonyymi

Et ymmärrä mitään led lamppu myyjänä

• Anonyymi

Nyt on taas alkoa tukassa reippaasti. 🍻

• Anonyymi

Neuvo älä ota enää jos oot ottanu liikaa

Asiantuntija

• Anonyymi

Kuristin vanhetessa lö,oene ja lakkauskest käömissä pettää siis eristet ja voivat aiheuttaa oikosulun tai osittaisen jolloin käämi muuttuu pienoomisksi. vastuksieksi ja sen teho lämpö teho voi muodostua vaikka 2ooo- 36oo w välille ja sytyttää sähkö palon

• Anonyymi

Ei ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !

Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
      Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.

• Anonyymi

Hallitus merihädässä

An
      Eli kuinka kävisi hallituksen jos laiva uppoaisi heidän altaan. Kokoomuslaiset hukkuisivat koska uimisen sijasta pitäisivät kaksin käsin kiinni lompakostaan, perussuomalaiset hukkuisivat koska alkaisivat suureen ääneen huutamaan maahanmuuton kieltämisestä, ja nielisivät mölistessään monta litraa merivettä siihen tukehtuen. Kristilliset hukkuisivat koska uimisen sijasta ristisivät kätensä rukoukseen ja rkp:n jäsenet hukkuisivat koska jatkuvan poliittisen leirin vaihtamisen vuoksi eivät tässäkään tapauksessa tietäisi pitäisikö uida vai hukkua muiden mukana.

• Anonyymi

Noniin, taas on palstan vakiojuopolla iltapäiväkänni päällä ja näillä eväin kelpaa kommunismin aatetta ylistää.

Selvinpäin tämä ei onnistu.

• Anonyymi

Joillakin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla köyhä kokoomuslainen. Joka luulee olevansa miljonääri ja sitten toinen vaihtoehto on kommari.

Joillakin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla köyhä kokoomuslainen. Joka luulee olevansa miljonääri ja sitten toinen vaihtoehto on kommari.

Muitakin vaihtoehtoja muuten löytyy
      vaihtoehtoja muuten löytyy

Kilpailukyvystä ollaan niin huolissaan että viedään köyhiltä tuhkatkin pesästä kun han rikkaat saa rahansa

Kukaan ei ole huolissaan työlöisperheiden onnesta.
      Paitsi SDP ja vasemmistoliitto

Asia on tosi

ÄänestäMuistakaa aina kun raivo tullee raivoomaan

Että et väistänyt häntä
      Sanot että et huomannut että hän kääntyy kun ei näyttänyt suunta merkkiä

Näytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle JeesuksenNäytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle Jeesuksen

Väittäisin jos voisinMiksi pyöräilijät ei näytä.suuntamerkkiä kun kääntyvät pyörätieltä risteykseen autoeteen ja ovat Muka oikeassa

Vilku rikki raivo pyörässä

Väittäisin jos voisin

Äänestä SDP

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      107
      6679
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      554
      4580
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3053
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1281
    5. 45
      1204
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      112
      949
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      882
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      811
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      26
      810
    Aihe