Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää. Se mitä teet ei ole oikein. Et voi omistaa minua. Toivon että löytäisit valon ihan muualta elämääsi ja lopettaisit valehtelulla toimimisen.
Yritin saada
13
1121
Vastaukset
- Anonyymi
"Omistuskirjoituksella" kenelle? :D
- Anonyymi
Kenelle sinä haluaisit tämän palstaäijän mokelluksen menevän?
- Anonyymi
Älkää ihmiset uskoko näitä höpinöitä.
- Anonyymi
Nämä on palstasedän ainoa henkireikä
- Anonyymi
Onko sinulla jokin syy mittailla hermot riekaleina jokainen palstaäijän provo?
- Anonyymi
Onko täällä koko paikassa yhtään ainutta puheenaihetta johon ei palstasetä tai äijä liittyisi ja hän olisi tehnyt kaikki. Tosi tylsä ja ennen kaikkea sairas paikka. Tänne kyllästyy jo tunnissa ja joku kirjoitti että 2 vuotta tuli täyteen ja siihen perään että mulla 17 vuotta. Anna mun kaikki kestää. Mihin ihmiset tuhlaa yhden ja ainoan elämänsä. Toista mahdollisuutta ei vaan tule.
- Anonyymi
Miten vtussa sun mielestä joku palstasetä
liittyi siihen aloitukseen?
Ei se aloitus liittynyt mitenkään siihen.
Enkä mä ole tuhlannut yhtä ja ainutta elämääni mitenkään sillä että kävin täällä kirjoittamassa jollekin tai joillekin ihmiselle/ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vtussa sun mielestä joku palstasetä
liittyi siihen aloitukseen?
Ei se aloitus liittynyt mitenkään siihen.
Enkä mä ole tuhlannut yhtä ja ainutta elämääni mitenkään sillä että kävin täällä kirjoittamassa jollekin tai joillekin ihmiselle/ihmisille.Hirveä raivo täällä ihmisillä koko ajan päällä. En minä sitä hokenut enkä väittänyt vaan koko ketju on täynnä jotain höpötystä sellaisesta ja mulle sitten noidut täällä kun kysyin juuri eikö yhtään aloitusta voisi olla ilman tuollaista setäjuttua. No kyllä raivoa maailmaan mahtuu ja vielä syyttömille. Kivaa päivää vaan sullekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä raivo täällä ihmisillä koko ajan päällä. En minä sitä hokenut enkä väittänyt vaan koko ketju on täynnä jotain höpötystä sellaisesta ja mulle sitten noidut täällä kun kysyin juuri eikö yhtään aloitusta voisi olla ilman tuollaista setäjuttua. No kyllä raivoa maailmaan mahtuu ja vielä syyttömille. Kivaa päivää vaan sullekin!
Älä välitä minä ymmärsin sun pointin ap ei ilmeisesti edes ymmärtänyt kiroaa ja haukkuu ihan väärää puuta. Mutta ei kantsii ottaa henkkoht ihmisillä on hermo tiukassa. Ja se puretaan syyttömiin täällä aina. Kivaa päivää sulle multa ♡
- Anonyymi
Kuulostaa että olette läheisiä, joten kannattaa sanoa hänelle muualla kuin täällä
- Anonyymi
Mahdotonta mies
Minä oon Demoni tähden alla syntynyt.
Sammanmoinen paholainen kun Raamatun Lilih.
Lähde menee
Minä todellakin suojelin sinua lähtemällä pois- Anonyymi
Lillith tykkää lapsista😒kannattaa lukea mitä haluaa edustaa. Minulle siis ihan sama mikä kuvittelet olevasi. Kuhan nyt sanoin
- Anonyymi
https://youtu.be/TInV0jHWoGM?si=T8M-Bav_deYJp_-J
Tässä vastaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1218634Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735174Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras253462- 362384
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1231654- 601589
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1821436Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381367Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601119- 201052