Yritin saada

Anonyymi-ap

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää. Se mitä teet ei ole oikein. Et voi omistaa minua. Toivon että löytäisit valon ihan muualta elämääsi ja lopettaisit valehtelulla toimimisen.

13

1077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Omistuskirjoituksella" kenelle? :D

• Anonyymi

Kenelle sinä haluaisit tämän palstaäijän mokelluksen menevän?

• Anonyymi

Älkää ihmiset uskoko näitä höpinöitä.

• Anonyymi

Nämä on palstasedän ainoa henkireikä

• Anonyymi

Onko sinulla jokin syy mittailla hermot riekaleina jokainen palstaäijän provo?

• Anonyymi

Onko täällä koko paikassa yhtään ainutta puheenaihetta johon ei palstasetä tai äijä liittyisi ja hän olisi tehnyt kaikki. Tosi tylsä ja ennen kaikkea sairas paikka. Tänne kyllästyy jo tunnissa ja joku kirjoitti että 2 vuotta tuli täyteen ja siihen perään että mulla 17 vuotta. Anna mun kaikki kestää. Mihin ihmiset tuhlaa yhden ja ainoan elämänsä. Toista mahdollisuutta ei vaan tule.

• Anonyymi

Miten vtussa sun mielestä joku palstasetä
        liittyi siihen aloitukseen?
        Ei se aloitus liittynyt mitenkään siihen.
        Enkä mä ole tuhlannut yhtä ja ainutta elämääni mitenkään sillä että kävin täällä kirjoittamassa jollekin tai joillekin ihmiselle/ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vtussa sun mielestä joku palstasetä
        liittyi siihen aloitukseen?
        Ei se aloitus liittynyt mitenkään siihen.
        Enkä mä ole tuhlannut yhtä ja ainutta elämääni mitenkään sillä että kävin täällä kirjoittamassa jollekin tai joillekin ihmiselle/ihmisille.

Hirveä raivo täällä ihmisillä koko ajan päällä. En minä sitä hokenut enkä väittänyt vaan koko ketju on täynnä jotain höpötystä sellaisesta ja mulle sitten noidut täällä kun kysyin juuri eikö yhtään aloitusta voisi olla ilman tuollaista setäjuttua. No kyllä raivoa maailmaan mahtuu ja vielä syyttömille. Kivaa päivää vaan sullekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveä raivo täällä ihmisillä koko ajan päällä. En minä sitä hokenut enkä väittänyt vaan koko ketju on täynnä jotain höpötystä sellaisesta ja mulle sitten noidut täällä kun kysyin juuri eikö yhtään aloitusta voisi olla ilman tuollaista setäjuttua. No kyllä raivoa maailmaan mahtuu ja vielä syyttömille. Kivaa päivää vaan sullekin!

Älä välitä minä ymmärsin sun pointin ap ei ilmeisesti edes ymmärtänyt kiroaa ja haukkuu ihan väärää puuta. Mutta ei kantsii ottaa henkkoht ihmisillä on hermo tiukassa. Ja se puretaan syyttömiin täällä aina. Kivaa päivää sulle multa ♡

• Anonyymi

Kuulostaa että olette läheisiä, joten kannattaa sanoa hänelle muualla kuin täällä

• Anonyymi

Mahdotonta mies
      Minä oon Demoni tähden alla syntynyt.
      Sammanmoinen paholainen kun Raamatun Lilih.
      Lähde menee
      Minä todellakin suojelin sinua lähtemällä pois

• Anonyymi

Lillith tykkää lapsista😒kannattaa lukea mitä haluaa edustaa. Minulle siis ihan sama mikä kuvittelet olevasi. Kuhan nyt sanoin

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      63
      4373
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2464
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2120
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1330
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1130
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1120
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1065
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      994
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      837
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64