Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin puolen minusta.
Täällä istun ja mietin
54
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan silmiin? Sitäkö tarkoitat?
- Anonyymi
Olen katsonut häntä silmiin monet kerrat, mutta tietyn roolin läpi. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsonut häntä silmiin monet kerrat, mutta tietyn roolin läpi. -ap
Niinkö? Et kertaakaan ilman roolia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Et kertaakaan ilman roolia?
En ole koskaan nähnyt häntä ns. vapaalla. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt häntä ns. vapaalla. -ap
Et vastannut kysmykseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysmykseen...
En ole koskaan katsonut häntä rakastavasti, koska olen aina ollut roolini vanki. Jos olisin katsonut häntä joskus rakastavasti, en olisi tehnyt tätä aloitusta, jossa kerroin haluavani tehdä niin, jotta hän kerrankin näkisi minusta sen puolen. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan katsonut häntä rakastavasti, koska olen aina ollut roolini vanki. Jos olisin katsonut häntä joskus rakastavasti, en olisi tehnyt tätä aloitusta, jossa kerroin haluavani tehdä niin, jotta hän kerrankin näkisi minusta sen puolen. -ap
Kiitos selvennyksestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä!
Olen varmaan neuroepätyypillinen, kun kuvittelin vastanneeni kysymykseen jo ketjun aloittaneessa tekstissä. On joskus hankalaa, kun minua ei uskota/ymmärretä kerrasta. Olisi pitänyt vain pitää suunsa kiinni taas kerran eikä edes lähteä haihattelemaan mitä sattuu... Parempi varmaan vain kaipailla itsekseen.
Mukavaa viikonloppua kumminkin sinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmaan neuroepätyypillinen, kun kuvittelin vastanneeni kysymykseen jo ketjun aloittaneessa tekstissä. On joskus hankalaa, kun minua ei uskota/ymmärretä kerrasta. Olisi pitänyt vain pitää suunsa kiinni taas kerran eikä edes lähteä haihattelemaan mitä sattuu... Parempi varmaan vain kaipailla itsekseen.
Mukavaa viikonloppua kumminkin sinne.Et ole! Minun toiveajatteluni pilasi lukemisenymmärtämiseni. Vika oli minun, ei sinun. Mukavaa viikonloppua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua kumminkin sinne.No ei tästä edes tiedä kuka anonyymi aloituksen kirjoitti. Pidät näitä palstapläjäyksiä liian tärkeinä.
- Anonyymi
Se taitaa olla myöhäistä nyt enää jos olet hän.
- Anonyymi
En ole hän. Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän. Ohi!
Mistä niin päättelet. En odottele loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän. Ohi!
Etkä sinä ole aloittaja. -ap
- Anonyymi
Oikein nättiä näin hämäläiseltäkin pohjalta https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011401644.html
Häme on kultaisin - Anonyymi
Miten vihaisena sitte muuten kattelet?
- Anonyymi
Lopettaisitko tuon yököttävän käytökseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaisitko tuon yököttävän käytökseksi.
Sä et sitte saa lärviis irti toisten näpeistä? ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et sitte saa lärviis irti toisten näpeistä? ;)
-sivustaÄhh, joskus vaan inhottavuus saa minut tolaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähh, joskus vaan inhottavuus saa minut tolaltaan.
Kirsikan kivi varmaan sitte auttaa "ongelmaas". ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikan kivi varmaan sitte auttaa "ongelmaas". ;)
-sivustaEläminen ei ole ongelmani.
- Anonyymi
Kyllä hän on katsonut minua rakastavin silmin.
- Anonyymi
Sitten en ole kaivattusi. Minä olen nähnyt kaivattuani vain "virallisemmissa" merkeissä. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en ole kaivattusi. Minä olen nähnyt kaivattuani vain "virallisemmissa" merkeissä. -ap
Oletpas hän. Virallisissa merkeissä nähdään aina. Mutta hän on muutaman kerran katsonut silleen rakastavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas hän. Virallisissa merkeissä nähdään aina. Mutta hän on muutaman kerran katsonut silleen rakastavasti.
En ole kaivattusi, etkä sinä ole minun kaivattuni. Hän ei sano "silleen".
Saa muut jatkaa nyt tästä, jos siltä tuntuu. Minä menen harrastusten pariin. Viikonloppuja. -ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaivattusi, etkä sinä ole minun kaivattuni. Hän ei sano "silleen".
Saa muut jatkaa nyt tästä, jos siltä tuntuu. Minä menen harrastusten pariin. Viikonloppuja. -apOletpas sinä äkäinen. Ei pakolla sitten. Parempaa loppupäivää sinulle. Ja mistä muka tiedät, ettei hän sano "silleen", et mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas sinä äkäinen. Ei pakolla sitten. Parempaa loppupäivää sinulle. Ja mistä muka tiedät, ettei hän sano "silleen", et mistään.
Koska sitä ei käytetä sillä paikkakunnalla missä asuu. Ei kuulu murteeseen.
Sivusta.
- Anonyymi
Hänen katseensa on aina rakastava kun me nähdään ❤️
- Anonyymi
Se katse repisi ...... ja kiepauttaisi.. saisi....muistuttamaan
https://www.youtube.com/watch?v=JzF4QewQnbg - Anonyymi
Joopa joo.
- Anonyymi
Mikä sinua sitten estää? Rakastava katse sopii aina.
- Anonyymi
Posket hehkuvina ja taivas pilvessä, tappi paikoillaan veneessä, lähdetään kalaan☁️🐟
- Anonyymi
Valitettavasti minulla on yövieraita, mutta joskus toiste.
- Anonyymi
Kattele tuntomerkeillä nuukailija miten lystäät. Osuu koko suomen työväestöön taas.
- Anonyymi
Rakastava katse on mahdollista missä tahansa. Tarvitaan vain se rakkaus.
- Anonyymi
Juuri näin! Sivusta
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi
Onko k naiselle ?
- Anonyymi
Älä vastaa näihin. Se on vaan kompa ja mustis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa näihin. Se on vaan kompa ja mustis.
Kiitos mutten en ole 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mutten en ole 🤭
Raivostuttava hihittäjä ! Lapsesikin häpeävät !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raivostuttava hihittäjä ! Lapsesikin häpeävät !
Mikä sun ongelma on?
- Anonyymi
Kaipaan erään naisen hymyilevää katsetta valtavasti. Siitä on viikko, vaikka minusta tämä aika on tuntunut ikuisuudelta.
- Anonyymi
Minäkin katson häntä ihan eri silmin kuin ennen ❤️
- Anonyymi
Onko teillä sama nainen vai onko täällä kukko tappelu
- Anonyymi
Vihdoin 😁 juu ei.
- Anonyymi
Et ole mikään Jumalan lahja naisille, vaikka niin ehkä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mikään Jumalan lahja naisille, vaikka niin ehkä luulet.
Eräs kyllä on, mutta vain yhdelle.
- Anonyymi
Iltaa murmeli
- Anonyymi
Vastaan. Miksi kenelle ja milloin on täysin valintani mukaista https://youtu.be/Pq9syWwgSEA?si=v8GIDhaq99CM2Jpo
- Anonyymi
Kyllä sä ainakin yhden kerran katoit ja hei hymyilit.Sitä eioo tapahtunu sen jälkeen. Se oli silloin kun oltiin tavattu virallisissa merkeissä mun töissä. Mutta yritin olla niin cool kun pystyin vaikka syke oli noin 150. Mut aina voit laittaa yv,niin aloitetaan jotain epävirallista.
- Anonyymi
Minäkin tahtoisin katsoa rakastavilla mätäsilmilläni, voisi siinä tulla hälle ristiriitaisat tuntemukset.
- Anonyymi
Olisipa ihanaa, mutta ei vielä pysty - liian hapokasta
- Anonyymi
Kuulostaisi ihanalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582563Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472291Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611974Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3131452- 791319
- 641266
- 681118
- 631032
- 79966
- 25962