Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin puolen minusta.
Täällä istun ja mietin
49
759
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suoraan silmiin? Sitäkö tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Olen katsonut häntä silmiin monet kerrat, mutta tietyn roolin läpi. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsonut häntä silmiin monet kerrat, mutta tietyn roolin läpi. -ap
Niinkö? Et kertaakaan ilman roolia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Et kertaakaan ilman roolia?
En ole koskaan nähnyt häntä ns. vapaalla. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt häntä ns. vapaalla. -ap
Et vastannut kysmykseen...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysmykseen...
En ole koskaan katsonut häntä rakastavasti, koska olen aina ollut roolini vanki. Jos olisin katsonut häntä joskus rakastavasti, en olisi tehnyt tätä aloitusta, jossa kerroin haluavani tehdä niin, jotta hän kerrankin näkisi minusta sen puolen. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan katsonut häntä rakastavasti, koska olen aina ollut roolini vanki. Jos olisin katsonut häntä joskus rakastavasti, en olisi tehnyt tätä aloitusta, jossa kerroin haluavani tehdä niin, jotta hän kerrankin näkisi minusta sen puolen. -ap
Kiitos selvennyksestä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä!
Olen varmaan neuroepätyypillinen, kun kuvittelin vastanneeni kysymykseen jo ketjun aloittaneessa tekstissä. On joskus hankalaa, kun minua ei uskota/ymmärretä kerrasta. Olisi pitänyt vain pitää suunsa kiinni taas kerran eikä edes lähteä haihattelemaan mitä sattuu... Parempi varmaan vain kaipailla itsekseen.
Mukavaa viikonloppua kumminkin sinne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmaan neuroepätyypillinen, kun kuvittelin vastanneeni kysymykseen jo ketjun aloittaneessa tekstissä. On joskus hankalaa, kun minua ei uskota/ymmärretä kerrasta. Olisi pitänyt vain pitää suunsa kiinni taas kerran eikä edes lähteä haihattelemaan mitä sattuu... Parempi varmaan vain kaipailla itsekseen.
Mukavaa viikonloppua kumminkin sinne.Et ole! Minun toiveajatteluni pilasi lukemisenymmärtämiseni. Vika oli minun, ei sinun. Mukavaa viikonloppua!
- AnonyymiUUSI
Se taitaa olla myöhäistä nyt enää jos olet hän.
- AnonyymiUUSI
En ole hän. Ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän. Ohi!
Mistä niin päättelet. En odottele loputtomiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän. Ohi!
Etkä sinä ole aloittaja. -ap
- AnonyymiUUSI
Oikein nättiä näin hämäläiseltäkin pohjalta https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011401644.html
Häme on kultaisin - AnonyymiUUSI
Miten vihaisena sitte muuten kattelet?
- AnonyymiUUSI
Lopettaisitko tuon yököttävän käytökseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaisitko tuon yököttävän käytökseksi.
Sä et sitte saa lärviis irti toisten näpeistä? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et sitte saa lärviis irti toisten näpeistä? ;)
-sivustaÄhh, joskus vaan inhottavuus saa minut tolaltaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ähh, joskus vaan inhottavuus saa minut tolaltaan.
Kirsikan kivi varmaan sitte auttaa "ongelmaas". ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikan kivi varmaan sitte auttaa "ongelmaas". ;)
-sivustaEläminen ei ole ongelmani.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän on katsonut minua rakastavin silmin.
- AnonyymiUUSI
Sitten en ole kaivattusi. Minä olen nähnyt kaivattuani vain "virallisemmissa" merkeissä. -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en ole kaivattusi. Minä olen nähnyt kaivattuani vain "virallisemmissa" merkeissä. -ap
Oletpas hän. Virallisissa merkeissä nähdään aina. Mutta hän on muutaman kerran katsonut silleen rakastavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas hän. Virallisissa merkeissä nähdään aina. Mutta hän on muutaman kerran katsonut silleen rakastavasti.
En ole kaivattusi, etkä sinä ole minun kaivattuni. Hän ei sano "silleen".
Saa muut jatkaa nyt tästä, jos siltä tuntuu. Minä menen harrastusten pariin. Viikonloppuja. -ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaivattusi, etkä sinä ole minun kaivattuni. Hän ei sano "silleen".
Saa muut jatkaa nyt tästä, jos siltä tuntuu. Minä menen harrastusten pariin. Viikonloppuja. -apOletpas sinä äkäinen. Ei pakolla sitten. Parempaa loppupäivää sinulle. Ja mistä muka tiedät, ettei hän sano "silleen", et mistään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas sinä äkäinen. Ei pakolla sitten. Parempaa loppupäivää sinulle. Ja mistä muka tiedät, ettei hän sano "silleen", et mistään.
Koska sitä ei käytetä sillä paikkakunnalla missä asuu. Ei kuulu murteeseen.
Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Hänen katseensa on aina rakastava kun me nähdään ❤️
- AnonyymiUUSI
Se katse repisi ...... ja kiepauttaisi.. saisi....muistuttamaan
https://www.youtube.com/watch?v=JzF4QewQnbg - AnonyymiUUSI
Joopa joo.
- AnonyymiUUSI
Mikä sinua sitten estää? Rakastava katse sopii aina.
- AnonyymiUUSI
Posket hehkuvina ja taivas pilvessä, tappi paikoillaan veneessä, lähdetään kalaan☁️🐟
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti minulla on yövieraita, mutta joskus toiste.
- AnonyymiUUSI
Kattele tuntomerkeillä nuukailija miten lystäät. Osuu koko suomen työväestöön taas.
- AnonyymiUUSI
Rakastava katse on mahdollista missä tahansa. Tarvitaan vain se rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin! Sivusta
- AnonyymiUUSI
Mieheltä vai naiselta?
- AnonyymiUUSI
Onko k naiselle ?
- AnonyymiUUSI
Älä vastaa näihin. Se on vaan kompa ja mustis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa näihin. Se on vaan kompa ja mustis.
Kiitos mutten en ole 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mutten en ole 🤭
Raivostuttava hihittäjä ! Lapsesikin häpeävät !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raivostuttava hihittäjä ! Lapsesikin häpeävät !
Mikä sun ongelma on?
- AnonyymiUUSI
Kaipaan erään naisen hymyilevää katsetta valtavasti. Siitä on viikko, vaikka minusta tämä aika on tuntunut ikuisuudelta.
- AnonyymiUUSI
Minäkin katson häntä ihan eri silmin kuin ennen ❤️
- AnonyymiUUSI
Onko teillä sama nainen vai onko täällä kukko tappelu
- AnonyymiUUSI
Vihdoin 😁 juu ei.
- AnonyymiUUSI
Et ole mikään Jumalan lahja naisille, vaikka niin ehkä luulet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mikään Jumalan lahja naisille, vaikka niin ehkä luulet.
Eräs kyllä on, mutta vain yhdelle.
- AnonyymiUUSI
Iltaa murmeli
- AnonyymiUUSI
Vastaan. Miksi kenelle ja milloin on täysin valintani mukaista https://youtu.be/Pq9syWwgSEA?si=v8GIDhaq99CM2Jpo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759