Pikku-Maurin pitäisi taas käydä parturissa. Mullilehden kuvassa näytti letti taas kasvaneen turhan pitkästi. Raitojakin voisi ajatella.
Moppi jo korvan päällä!
10
131
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se päätoimittaja Mullijärveltä
- Anonyymi
Säveltäjä/ministeri Wille Rydman tekee toisen oopperansa, jonka nimeksi tulee "Maurin viimeiset hiukset".
Ensi-ilta on alustavasti Paavo Väyrysen navettateatterissa Keminmaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säveltäjä/ministeri Wille Rydman tekee toisen oopperansa, jonka nimeksi tulee "Maurin viimeiset hiukset".
Ensi-ilta on alustavasti Paavo Väyrysen navettateatterissa Keminmaalla.Kertoo itse navettasolisti
- Anonyymi
Paavo Lipponen aikoinaan lausahti (ollessaan eduskunnan puhemiehenä): "Onko siellä
peruukin alla mitään älyllistä toimintaa?"
Tai jotain tuollaista hän sanoi, en muista tarkasti.- Anonyymi
Vaan sulla ÄO nolla
- Anonyymi
Maurin mopin ja päänahan välissä on huhujen mukaan alumiinifolio. Se estää uuden informaation imeytymistä vanhaan kalloon.
- Anonyymi
Vaan sulla on tyhjä lato hartioiden välissä joka ei kattoa kaipaa
- Anonyymi
Vaan sulla ei ole jalkoja joilla kävellä. Mä lähden juoksulenkille.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
Sinä vaan et pääse mukaan, hihihi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722941
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152161En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2052112Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4731851Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1431591En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981103- 9973
- 79962
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.168930Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113889