et vissii sit oo mun tyttöystävä
Eilen oli tyttöystävien päivä
18
310
Vastaukset
- Anonyymi
En, mut sen naisen ukkeli haluisin olla.
- Anonyymi
Ilmeisesti pari muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti pari muutakin.
Höpötystä.
- Anonyymi
Eikö sulle yksi riitä 😉?
- Anonyymi
Yksikösssähän tuossa puhutaan, mitä oikein yrität vääntää?
- Anonyymi
Haista pitkä v😉🤢🖕🏿
- Anonyymi
Pistä tuulemaan
- Anonyymi
Poikaystävän päivä näyttäisi olevan 3.10. Meinasitko siihen mennessä ryhtyä poikaystäväksi?
- Anonyymi
Jos hän silloin ilmaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän silloin ilmaantuu.
En vain jaksaisi odottaa niin pitkään.
- Anonyymi
Mistä repäisit tuon päivän?
- Anonyymi
Mulle tuli totaalinen herääminen todellisuuteen. Kaivattu ei sittenkään väittänyt. Ei mitenkään herkulliset oltavat nyt
- Anonyymi
Siis välittänyt
- Anonyymi
Ja tää tieto tuli sulle mistä? Kaverin kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää tieto tuli sulle mistä? Kaverin kautta?
En jaksa nyt selittää edes. Romahdin.
- Anonyymi
Odotatko, että äiti tulee tuomaan sulle sen tyttöystävän?
- Anonyymi
Eikö anoppi aina tiedä parhaiten?
- Anonyymi
n.emo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815