...Jonka muutama vuosi myöhemmin tajusin olleen ihastuneen minuun koko lukion ajan. Nyt on jo myöhäistä tehdä asialle mitään.
Lukio-ajan erästä tyttöä ikävä....
29
330
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko itse tuolloin amiksessa vaiko lukiossa?
- Anonyymi
Jos olit amiksessa niin millä linjalla?
- Anonyymi
Lukiossa tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiossa tietysti.
Mikä on etunimesi eka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on etunimesi eka kirjain?
Jätän vastaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätän vastaamatta.
No hei samalla alkukirjaimella alkavia on mielinmäärin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätän vastaamatta.
Entä sukunimen eka kirjain? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kyllä veikkaan, että olen joku muu henkilö kuin se, jota olet täällä (oletettavasti) kaipaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi voittaa jos ei pelaa edes.. nojoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kyllä veikkaan, että olen joku muu henkilö kuin se, jota olet täällä (oletettavasti) kaipaamassa.
Olen S nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen S nainen.
En kaipaa S-naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen S nainen.
Minä seurustelin vielä silloin kun tavattiin.. sitten tapasin sinut ja erosin siitä poikaystävästä..
Nyt olemme onnellisesti naimisissa ❤️🔥
- Anonyymi
Aikainen lintu nappaa madon, näin se vaan menee. Kannattaa aina toimia rohkeasti, niin ei tarvitse katua elämätöntä elämää.
- Anonyymi
Olemme mieheni kanssa onnellisesti naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa onnellisesti naimisissa.
Onneks olkoon vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks olkoon vaan
Kiitos. Minun mieheni rakastaa vain minua ja muiden naisten on hyvä pysyä erossa. Tämän aloituksen me loimme yhdessä, vähän ku läpäksi. Hih..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Minun mieheni rakastaa vain minua ja muiden naisten on hyvä pysyä erossa. Tämän aloituksen me loimme yhdessä, vähän ku läpäksi. Hih..
Tämä ei ole aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nyt on ollu jo ala-asteelta selvä, ettei päässäs liiku sen enempää ku alapäässäskään.;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nyt on ollu jo ala-asteelta selvä, ettei päässäs liiku sen enempää ku alapäässäskään.;)
-sivustaMinä ja mieheni rakastamme toisiamme lopun elämää ja olemme yhdessä. Turhaa kadehtia meidän rakkautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja mieheni rakastamme toisiamme lopun elämää ja olemme yhdessä. Turhaa kadehtia meidän rakkautta!
Onks miehes se cian leski? :D
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks miehes se cian leski? :D
-sivustaMieheni on minun!! Minun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi tulla hik eikä hih. 🤭🍹
Jos et ikävöi, miksi nähdä vaivaa?
- Anonyymi
nonii pappa paas päätä tyynyy
- Anonyymi
Joo sais lopettaa ne muistelmat jo. Kun on vaimokin kotona.. ja ilmeisen hiilenä..
- Anonyymi
Se mies kai ei ole saanut hetkeen hiiltyneeltä vaimoltaan nii palstalla taas haikailee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mies kai ei ole saanut hetkeen hiiltyneeltä vaimoltaan nii palstalla taas haikailee
vtun iso vitsi ja kulissi liitto se on sekin niinku jokanen noista. tarvi ku nähä naamat ni tietää että noilla ei ainaka n*ssita koskaan.
- Anonyymi
haha just näin. kantsii miettii tosi tarkoin haluaako tässä melko sairaassa maailmassa ylipäätään rakastuu nii tai siis edes välittää siinä mielessä. mihin tarvii miestä sitä mä oon tässä miettiny. joten ei en ala kilpaileen ikinä ja välttelen sen minkä pystyn! ei ole miestä kuka sais mut kellistettyä tosta vaan ei ole miestä kelle sanoisin et oot rakas tosta vaan päin näköä muuri on pistetty ihan vtun korkeelle jo. tulkaa saatana syleksiin tai hoilottaan kellekkään en vastaa ikinä!
- Anonyymi
J mies kaipaa S naista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071342- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1101029Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991