En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilanne ahdistaa niin paljon.
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
40
991
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minuakin. Tahtoisin irti tästä 😢
- Anonyymi
Miten tästä pääsisi irti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tästä pääsisi irti?
Ei mitenkään 😢😭
- Anonyymi
Missä syyllistää? Sinullako ei ole tunteita?
- Anonyymi
Jännittävää, mitä tunteita saisi tänään olla? Apatiaa? Kyynisyyttä? Kiimaa? Yleistä happamuutta? 🤭
- Anonyymi
Ai ei saa tuntua miltään? Okei 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei saa tuntua miltään? Okei 😐
Juu kyllä se tuntuu olevan se ratkaisu kaikkeen. Sitä kohti siis pienin askelin joka sektorilla! 💪🏻
- Anonyymi
Älä ahdistu.Kaikki on hyvin. En vaadi sulta mikään.
Nainen- Anonyymi
Meni miehelle. Ap
- Anonyymi
On eri asia onko niitä tunteita olemassa ja vastaatko niihin. Jos niitä on, niin ne on, vaikka et vastaa. Varmasti silloin toinen hyväksyy, että niitä ei viedä sille tasolle. Jos tunteita ei ole, sanotaan suoraan ei ole eikä tule. Mutta tunteita ei kannata pelätä tai tukahduttaa.
- Anonyymi
21.7.klo.14.04 palstan syyllistävät ja ikävät viestit eivät ole minulta. Joihin juttuilen vastailen ja oikaisen jos epäilen että oot sinä ja jokin väärinkäsitys mutta en muuta. Toivottavasti tiedät että se on minulle ihan ok ettei tunteesi ole niin vahvat kuin minulla. En edes mieti asiaa saatikka kirjoittele tänne tuollaisia aloituksia.
- Anonyymi
Täälläkin ahdistusta ilmassa 🤍
- Anonyymi
Olen pahoillani kaikesta. Omasta käytöksestäni myös. Mitä voisin tehdä hyvittääkseni tämän?
ap- Anonyymi
Hyvittääksesi minkä ? Eikö sulla ole tunteita ja olet leikkinyt vain?
- Anonyymi
Varmaan kerrotut suoraan onko niitä tunteita. Jos ei ole niin ei ole. Jos on voitte sopia jatkosta, kuinka jatketaan mikä sopii sulle. Jos ei ole, sanot suoraan.
- Anonyymi
Tule luokseni 😓
- Anonyymi
Ei sulla,ole mitään hyvitettävää rakas, mut voisit ottaa yhteyttä kyl❤️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvittääksesi minkä ? Eikö sulla ole tunteita ja olet leikkinyt vain?
En ole leikkinyt. Alussa oli tunteita, mutta sitten tapahtui jotain, joka sammutti ne. Oma käytös antoi ymmärtää, että tunteita oli. Sitä pahoittelen. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla,ole mitään hyvitettävää rakas, mut voisit ottaa yhteyttä kyl❤️👍
Mitä tarkoitusta varten? Olisiko sillä jotain vaikutusta? ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule luokseni 😓
Mitä tarkoitusta varten? Olisiko sillä jotain vaikutusta/merkitystä? ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole leikkinyt. Alussa oli tunteita, mutta sitten tapahtui jotain, joka sammutti ne. Oma käytös antoi ymmärtää, että tunteita oli. Sitä pahoittelen. ap
Miksi alussa oli ja mihin ne katosi?
- Anonyymi
No tietenkin teet kaiken mitä hän pyytää ja enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi alussa oli ja mihin ne katosi?
Ei sillä ole enää merkitystä. Vain nykytilanteella. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyytää = käskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän hän pyytäisi? ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitusta varten? Olisiko sillä jotain vaikutusta? ap
No tietenkin siks, et voitaisiin nähdä livenä ja jutella asioista❤️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietenkin siks, et voitaisiin nähdä livenä ja jutella asioista❤️👍
Jos hän tahtoisi, niin olisin valmis. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän tahtoisi, niin olisin valmis. ap
Kyllä hän varmaan haluaisi kovastikin. Luulen, että hänkin on valmis keskustelemaan ❤️👍
- Anonyymi
Älä luovu jos rakastat jotakin. Piste.
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Kuka rakastaa mitä?? Piste? Niin kuin elää normaalia elämää, niinkö?!
- Anonyymi
Luovu mistä? Jostain versiosta? Liikuntakyvystä? Mistä??
- Anonyymi
Entä ihmisenä oleminen? ;) pitääkö siitäkin luopua
- Anonyymi
Onko tämä naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Ei siinä mitään tunteita tarvita jos hakee pelkkää nautintoa. Antajallakaan mitään väliä.
- Anonyymi
Mikäs ne tunteet niin yhtäkkiä tappoi?
- Anonyymi
Ei pidä jättää ihmisiä roikkumaan epätietoisuuteen. Äärettömän Itsekästä ja raakaa touhua.
- AnonyymiUUSI
Olen sanonut jo kerran. Siitä pitäisi ymmärtää. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä pahinta mahdollista. Tuntuu tosi ikävältä. Miksei voi sanoa suoraan, että painu helvettiin! 🤍🪽
- AnonyymiUUSI
Kuullostaa aika epäterveelliseltä tilanteelta.
Jos tunteita ei vaan ole niin ei niitä voi mistään taikoa pakolla esiin.
Ratkaisu on se että älä ole missään yhdeydessä tuollaiseen henkilöön joka syyllistää sinua jostain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981