Coronaria ja ammatillinen kuntoutus

Anonyymi-ap

Coronarian kokemuksia? Saiko Coronaria n moniammatillinen tiimi leivottua sinusta timantinkovan työelämän ammattilaisen vai jäikö leivonta pannukakuksi ja sinut määrättiinkin TYP:n kuntouttavaan työtoimintaan pajoille?

10

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja tekee kaiken mitä käsketään.

• Anonyymi

Mikä on Coronaria, koskaan kuullukaan? Joku UttaElämää jatke?

• Anonyymi

Ei hätää. Et tule koskaan pääsemään sinne. Ei sinne vajaita oteta.

• Anonyymi

Suosittelen Coronariaa. Sieltä kun lähtee työkokeiluun, lompakko kiittää. Täysin eri asia mitä työkkärin kautta työkokeilu on.

• Anonyymi

samaa paskaa täälläkin,työpajalle vaan yrittää niinkuin jotain vajaa älystä

• Anonyymi

Ei oke kuin hyvää sanottavaa Coronatiasta. Keskustelua ja pohdintaa vaikka mistä, työkokeiluista aina eri alojen opiskeluun. Lääkäri oikeasti kuuntelee ja keskustelee asioista, sekä kirjoittaa lähetteitä julkiseen terveydenhuoltoon tutkimuksiin, jos niihin on tarve.

Jos siellä yritetään saada asiakkaaksi TYP (nykyisin TEM) tai työpajoille, se ei Coronatiasta johdu vaan asiakkasta. Pari AKSE:n jälkeen voin sanoa näin. Ei sellaisesta itselle puhuttu laisinkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oke kuin hyvää sanottavaa Coronatiasta. Keskustelua ja pohdintaa vaikka mistä, työkokeiluista aina eri alojen opiskeluun. Lääkäri oikeasti kuuntelee ja keskustelee asioista, sekä kirjoittaa lähetteitä julkiseen terveydenhuoltoon tutkimuksiin, jos niihin on tarve.

Jos siellä yritetään saada asiakkaaksi TYP (nykyisin TEM) tai työpajoille, se ei Coronatiasta johdu vaan asiakkasta. Pari AKSE:n jälkeen voin sanoa näin. Ei sellaisesta itselle puhuttu laisinkaan.

Siis mikä tää on? Terveyteen liittyvää kuntoutusta ja arviointia? Mikä on AKSE? Ennen kaikki oli niin selvää, oli Ekis ja thats it.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ihan oikeasti alkoi kiinnostaa tämä, joten päätin vähä googailla. Näyttäisi siltä että tämä oli ennen nimellä VERVE. Samoja naamoja ainakin tuolla näyttäisi olevan.

Olin tuolla VERVE:llä omaehtoisesti korona aikoina. Mulla oli samaan aikaan menossa lääkärin kanssa just toi että uudelleen kouluttautuminen voisi olla hyväksi, koska en pystynyt tekemään koulutusta vastaavaa työtä silmä vian takia.

Hain tonne VERVE tämän takia, mutta siellä kyllä oltiin sitä mieltä että ei kannata opiskella, vaan yrittää vaan sinnitellä koulutusta vastaavalla alalla.
        Lähdin sitten kokeilemaan työkokeiluna ja kuten arvasin, niin eihän siitä mitään tullut.
        Se pomokin ihmetteli että miksi minut tänne laitettiin.

Sitten kun VERVE:ssä vihdoin tunnistettiin tämä silmä ongelma, niin homma loppui ja olin vähän että mitäs vittua nyt?

Aika paljo täytettiin lippu lappuja missä oli kysymyksiä ja piti valita numero joka vastasi omaa näkemystä asiasta. Eräs päivä meillä taisi olla melkein 50 sivuinen lomake, niin kukahan hullu nuokin kävi läpi.

Siitä kyllä annan pisteet, että lääkäri oikeasti kuunteli ja tuntui olevan mukana, mutta ne ohjaajat ei tainneet paljoa kuunnella niitä.
        Mullekkaan ei puhuttu mistään työpajoista yms, mutta silti vähän paska maku jäi.

• Anonyymi00010

Toi koko coronaria on täyttä soopaa, kauheet massit vaan vetää valtiolta,itse olin jollain kurssilla ja ei muutakuin johonkin vajaa älysten työpajalle yrittivät vuodeksi hommiin, ei kiitos.kaiken maailman lässytystä, psykiatri yritti ja vänkäs et jotain vikaa sussa on kun et töissä käy, jooen köy kun taistellut selkäoireiden kans 10 vuotta. Älkää erehtykö tuollaaseen manipulaatioon, sitäne siellä tekee.

• Anonyymi00011

Itse en tällaista kohtelua saanut. Ehkä se johtuukin siitä, etten ole reppana sosiaalisten palveluiden tarpeessa, kuten SINÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe