Miehen taloudellinen tilanne ja

Anonyymi-ap

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rahakäyttäytymistä jo tapailuvaiheessa!

43

1017

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säästöt oli tarkoitettu toisaalle kunnes ilmeisesti tuli ekstempore menoerä 🫤

• Anonyymi

Tämä yksi syy, minkä takia pysynyt sinkkuna lähes koko ikäni. En ole tavoittanut sitä taloudellista riippumattomuutta, mikä loisi turvan ympärilleni. Enkä koe olevani kyvykäs loisimaan toisen varoilla. Harmittaa, mut ehkä olen luonteeltanikin sinkku.

Vaikea on luottaa muihin, enkä koe olevani tavoittelemisen arvoinen muutenkaan, mennyt jättänyt jäljen mieleen vahvasti. Yksin on silloin parempi. Se on se tunne mikä valtaa sisimmän. m-n. Välillä toivon kuitenkin kohtaavani ihmisen, jonka seurassa viihtyisin?

• Anonyymi

Palstaincelit on herännyt. Koska opitte elämän tosiasiat, että naama ja persoona merkkaa eniten, et alkakaas edes muokkaa sitä persoonaanne vähän viehättävämmäks, vinkki ystävälliseltä komealta mieheltä teille jotka täällä copee.

• Anonyymi

Suosittelen aloittamaan koulun ja opiskelun ja itsen kehittämisen maskuliinisempaan suuntaan. Riittää sinullakin rahat muuhun kuin pelaamiseen, kaljotteluun ja miesten reissuihin.

• Anonyymi

Naisen arvostus on ansaittava. Nainen ei panosta noin käyttäytyviin miehiin.

• Anonyymi

Ulkonäkö ja persoona merkitsee, totta niin myös arvot ja käytös. Jos haluat tulla kohdelluksi hyvin, aloita itse näyttämällä esimerkkiä.

• Anonyymi

Ei kukka aukene sille, joka talloo. Ehkä opit joskus, että huono käytös sulkee ovia ja jalkoväliä.

• Anonyymi

Kauneus ratkaisee? Haluat varmasti, että nainen on naisellinen ja huoliteltu? Tiedätkö mitä vaati pelkästään se et nainen näyttä luonnolliselta?

Karvojen poisto maksaa n 100 kuukaudessa, vuodessa n 1200 euroa.

Kampaajalla käynti jos väriä 150-250 euroa muutaman kuukauden välein. Lisäksi hiustenhoitotuotteet.

Ihohoidot, jalkahoidot, kasvohoidot, tarvikkeet 100-150 euroa muutaman kuukauden välein

Meikit, muutamia kymppejä kuukaudessa keskimäärin

Keskimäärin n. 300-400 euroa kuukaudessa pelkästään noihin.

Toivot tietysti että naisesi pukeutuu kivan naisellisesti? Vaatteisiin menee n 100-500 euroa kuukaudessa riippuen tilanteesta

Jos haluat että nainen näyttää hyvältä sinua varten? Missä miehen panostus näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus ratkaisee? Haluat varmasti, että nainen on naisellinen ja huoliteltu? Tiedätkö mitä vaati pelkästään se et nainen näyttä luonnolliselta?

Kampaajalla käynti jos väriä 150-250 euroa muutaman kuukauden välein. Lisäksi hiustenhoitotuotteet.

Ihohoidot, jalkahoidot, kasvohoidot, tarvikkeet 100-150 euroa muutaman kuukauden välein

Toivot tietysti että naisesi pukeutuu kivan naisellisesti? Vaatteisiin menee n 100-500 euroa kuukaudessa riippuen tilanteesta

Jos haluat että nainen näyttää hyvältä sinua varten? Missä miehen panostus näkyy?

Ja tonko listan jälkeen näyttää luonnolliselta? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toi edes riitä. Jos on pitkä matka hoitoihin missä saa edes hyvää palvelua ja joku osaa ne tehdä. Nekin lasketaan siihen mukaan. Myös vaatteet. Kengät laukut. Että näyttää hyvältä. Se on mieheltä iso panostus. Toivotaan että homma toimii. Mutta perunan kuorijan ja siivoojan hommaat lisäksi koska eihän nainen voi niillä kalliilla timanttisynsillä paskasia asioista pessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sulle luonnollista nykypäivänä? Karvat rehottaa koko kehossa? sekin on tosin ok, mutta huolittelu maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toi edes riitä. Jos on pitkä matka hoitoihin missä saa edes hyvää palvelua ja joku osaa ne tehdä. Nekin lasketaan siihen mukaan. Myös vaatteet. Kengät laukut. Että näyttää hyvältä. Se on mieheltä iso panostus. Toivotaan että homma toimii. Mutta perunan kuorijan ja siivoojan hommaat lisäksi koska eihän nainen voi niillä kalliilla timanttisynsillä paskasia asioista pessä

Hyvä kun lisäsit nuo.

Kaiken kukkuraksi miehet odottaa että naiset maksavat treffit puoliksi ja kaikki kulut puoliksi, avaavat jalkansa ilman sen kummempaa panostusta, nainen saapuu treffeille nättinä. Omg sitä panostuksen määrää ennen treffejä jopa muutama tunti. Nainen voi vaan hävitä jos mies ei arvosta ja näe kaikkea tuota

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen arvostus on ansaittava. Nainen ei panosta noin käyttäytyviin miehiin.

Olet itsekin ruma mies,mut paljonhan niillä naamareilla ja peruukeilla voi saada näköön muuttuu,mut totuus paljastuu jossain vaiheessa,nii ett eläpä nuolase ennenkuin tipahtaa,ärsyttää tollanen itsekehu,joka ei pidä paikkaansa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh. Onpa kallis nainen. Olisin halvempi. Karvat voin poistaa itse, kampaaja 1-2 x vuodessa. Ei meikkejä ja vaatteet...no ne taitaa olla ainoa isompi menoerä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh. Onpa kallis nainen. Olisin halvempi. Karvat voin poistaa itse, kampaaja 1-2 x vuodessa. Ei meikkejä ja vaatteet...no ne taitaa olla ainoa isompi menoerä.

Eikö miesten/urosten pitäisi olla niitä kukkoilijoita ulkonäön suhteen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko naisia juustoille esittävä äijä kertoa esim keski-ikäisen naisen saneeraustarpeet kustannusarvion kera? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö miesten/urosten pitäisi olla niitä kukkoilijoita ulkonäön suhteen?

Mitenhän sinäkin naisvihamielinen reppana oikein luet näitä palstaäijän TYPERIÄ ja LAPSELLISIA provoja kuten sille aina avaudut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko naisia juustoille esittävä äijä kertoa esim keski-ikäisen naisen saneeraustarpeet kustannusarvion kera? T naiselta

No jos siitä kerimällä kahteen kertaan vuotta pääsee, niin mukana1 ootta tod hönöjä monet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanoppa sinä monologisi, eli yksinkeskustelusi överiksi vetävä aapeeäijä muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen aloittamaan koulun ja opiskelun ja itsen kehittämisen maskuliinisempaan suuntaan. Riittää sinullakin rahat muuhun kuin pelaamiseen, kaljotteluun ja miesten reissuihin.

Mulla on monelle piiperölle luomutestosteronia poistaa, ei millää pahal

• Anonyymi

Honey, should we talk about money?

• Anonyymi
        UUSI

Would you be my eyes for 6 a le cog or a doobie bro

• Anonyymi

Minun rakas tuli junalla luokseni vaikkei ollut rahaakaan🤣juna vielä kiersi tosi kaukaa. Rakkaus on suuri❤️valitsin silti väärän miehen. Valitsin sen jolla oli paljon rahaa mutta se olikin narsisti petturi. Narsisti vielä kaupan päälle. Minä minä minä

• Anonyymi

Kaikki miehet joilla on rahaa, eivät ole narskuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki miehet joilla on rahaa, eivät ole narskuja.

Kuinka luulet oman henkisen hyvinvoinnin ja balanssin olevan kun alennut jankuttamaan näihin palstaäijän alkeellisiin trollauksiin? Itse sanoisin, että no go tapaus ns

• Anonyymi

Tuohan kunnioitettavaa mieheltä, mutta ottaen huomioon niin osaako nainen toimia KORKEIDEN EETTISTEN PERIAATTEIDEN SEKÄ ETIIKKOJEN MUKAAN!?
      Minä lueskelin niitä ja voin henkilökohtaisesti ilmoittaa, että edes he jotka ovat VAATINEET MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ FACEBOOKISSA EIVÄT OLE TOIMINEET KORKEIDEN EETTISTEN PERIAATTEIDEN MUKAAN, koska jos he olisivat niin MAAILMASSA OLISI RAUHA JA EI OLISI RIKOLLISUUTTA.
      VAAN ME OLTAIS KAIKKI YHTÄ RIKKAITA JA HYVIN VOIVIA.

Meidän elämät olisivat suoraan SATU-KIRJOISTA sekä ATLANTIS MYYTISTÄ jossa kaikille riitti kaikkea, mutta AHNEUS SEKÄ KATEUS TUHOSI KAIKEN.

• Anonyymi

Sä voit keskittyä vain kehittämään itseäsi ja parantamaan omaa hyvinvointia. Se vetää puoleensa samanhenkisiä naisia.

• Anonyymi
        UUSI

Älä hyvä mies eli aapee mene sinne facebookiin jos noin kiristää

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, se taloudellinen turva on aina naiselle se tärkein asia parisuhteessa.

• Anonyymi
        UUSI

Oisko sulla isot viikkorahat tarjota?

• Anonyymi
      UUSI

Niinpä, kuka nyt tyhjä taskua huolisi. Saa vielä elätettävän, ei kiiits😐

• Anonyymi
        UUSI

Ei kiits. Mikä tarve poistaa tää viesti

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ei ole perhettä perustamassa, silloin lähtökohta on, jokainen vastaa itsestään, kukaan ei tarjoa suojaa aikuiselle ihmiselle.
      Perseaukinen nainen tuhoaa helposti miehen talouden, näitä on nähty.

• Anonyymi
        UUSI

Sä et ole terve ihminen

• Anonyymi
        UUSI

Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa "jokainen vastaa itsestään"? Saman saa sinkkuna, paljon helpomalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole terve ihminen

Tämä aloittajasetä ei ole terve ihminen, sitä en nut meinaa että näihin sen provokaatioihin ei vastailisi muita yhtä elämänmyönteisiä ja persaukisuuttaan purkavia

• Anonyymi
        UUSI

Hups,susta tulee isä,etäisä😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloittajasetä ei ole terve ihminen, sitä en nut meinaa että näihin sen provokaatioihin ei vastailisi muita yhtä elämänmyönteisiä ja persaukisuuttaan purkavia

Sä olet nolo

• Anonyymi
      UUSI

On nähty

• Anonyymi
      UUSI

Milloin tulée tapailuvaihe lopussa?

• Anonyymi
      UUSI

Loppumetreillä tulee.

• Anonyymi
      UUSI

No jos yhdet kahvit vie jo konkurssiin tmv. Mitä haet palstaäijä tällä aloituksella?

• Anonyymi
      UUSI

Kun minä olen miehen nainen ei miehen eikä minun rahoja lapsuudenkodin ihmisille jaella.Takaisin maksu nimittäin voi viivästyä kymmeniä vuosia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe