Just kun kuumuus helpottaa alkaa tuo tehdas l e m u a m a a n, että ihan oksettaa! Pitää siis kärsiä sisällä joko kuumuudesta tai ha justa. Hieno kaupunki 👿
On tämä hieno kaupunki
20
290
Vastaukset
- Anonyymi
Se tuppaa tarttumaan..
- Anonyymi
Koittaa yleensäkin ottaa elämän asiat pätkissä, rennommin, pitkittäin. Jospa se helpottaisi.
- Anonyymi
😶🌫️🤯eikä niin kannata välittää jos joku päpättää, miten asioihin asennoituu. Maailma on muuttunut.
- Anonyymi
😶🌫️: pelastaudutaan himokseella.🤯:joo, kyllä. Vanha pottukattila myös mukaan, silläkin on omat "käsityksrnsä".
- Anonyymi
🤯:Ei tullut nyt asuntomessuille niin paljon väkeä.
😶🌫️: Vanhempien ponsorointia. Kyllä ihmisille riittää perus, kristilliset arvot kunniaan sillä tavoin, eipä menneet liput nyt myynniksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤯:Ei tullut nyt asuntomessuille niin paljon väkeä.
😶🌫️: Vanhempien ponsorointia. Kyllä ihmisille riittää perus, kristilliset arvot kunniaan sillä tavoin, eipä menneet liput nyt myynniksi.😶🌫️:Silloin minun aikoinani oli armeija-aikakin pidempi.
🤯: Joo, oli tosiaan. Ja minun aikoinani oli lottakoulu.
- Anonyymi
Mikä tehdas teillä on siellä? Luulin että Nokia on lopettanut
- Anonyymi
pafko lattiallesi nii haju peittyy.
- Anonyymi
Niinhän tuo tekee. Mukava on kiertää asuntomarkkinoilla kun ulkopaikkakuntalaiset luulee asuntojen haisevan 😅.
- Anonyymi
Ei kannata ressata asioista jos niille ei itse tosiaan kaan voi mitään.
- Anonyymi
Monille asioille voi paljonkin. Se riippuu monesta asiasta. Suomessa tuo poliittinen katsantakanrakin vöjän muuttunut, kirkoilla menee heikosti. Hhvä kun on kielipäätä, niin voi jutella Suomen asioista myös muilla kielillä tarvittaessaa...eikä ole lapsiakaan.
- Anonyymi
Ces't un jour merveilleuse. Bon nuit pour vous!ca va biennaali!
- Anonyymi
Ca va bien
- Anonyymi
Ah, kotoisa tuoksu, tietää aina mihin tullaan kun autoon tulee tehtaan tuotos ☠️
- Anonyymi
Eikö saa sanoa mielipidettään???
- Anonyymi
Taas on luukut auki, ei voi pitää ikkunaa auki. Viilennä siinä sitten asuntoa.
- Anonyymi
Viime yö oli karsee taas 🤢🤮😭
- Anonyymi
Heinäpään henki.
- Anonyymi
Haisu kuuluu Ouluun.,siellä haisi jo 60vuotta sitten.
- Anonyymi
Menikö oulu ojasta allikkoon?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853