Voiko joku olla noin hemmetin ääliö
Tuo aivonsa pihalle lempannut liitu ja hapotteleva ääliö voi jo lopettaa
7
259
Vastaukset
- Anonyymi
Suvustasi kerrot ja kyselet sitte täällä?
- Anonyymi
Näkyy kalja maistuvan ja kellarista haetaan lissee,hyvvee kun on ja eikun ötsempikkiä nahkaan.
- Anonyymi
Metsäman esitteli hyvän Kasari- kanavan tässä testatessa ja maistellessa. Kiitos!🤗
- Anonyymi
Älä katso tomppeli.
- Anonyymi
Mutta tomppelit seuraavat, kuten tyhjä pallo @satu metsämanin kommentti kentällä.
@satu....6 t sitten:
"Toivotaan, ettei tule uutta hyökkäystä. Tämä tapaus vavisutti olemassaoloa ihan syvällisestikin, että kaikki voi minä päivänä tahansa hävitä; tubekanavat tai kokonaiset ihmisetkin.
Kanavasi on minulle erittäin tärkeä. Näin sattumalta erään videon 2020 isäni kuoleman jälkeen ja sain videoiden myötä lohtua siitä, että maaseutuelämä jatkuu ja Taavetilla ajokin
(isälläni oli case 1394).
Sittemmin kanavasta muodostui joka iltainen rauhoittumishetki ja perinteisesti juhlapyhinä tykkään katsoa vanhat videot aina uudelleen, kuten joulutunnelman luomiseksi kuusenhaku ja kinkunpaisto hifistelyt. Hyvää jatkoa Sinulle ja myös kaikille kanavan seuraajille."
Herää kysymys mikä vika @sadussa on ettei ole lähes viiteen vuoteen löytänyt miestä itselleen, vai onko @satu vain metsämanin luoma hahmo?
Ei yksikään suomalainen nainen voi olla noin typerys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tomppelit seuraavat, kuten tyhjä pallo @satu metsämanin kommentti kentällä.
@satu....6 t sitten:
"Toivotaan, ettei tule uutta hyökkäystä. Tämä tapaus vavisutti olemassaoloa ihan syvällisestikin, että kaikki voi minä päivänä tahansa hävitä; tubekanavat tai kokonaiset ihmisetkin.
Kanavasi on minulle erittäin tärkeä. Näin sattumalta erään videon 2020 isäni kuoleman jälkeen ja sain videoiden myötä lohtua siitä, että maaseutuelämä jatkuu ja Taavetilla ajokin
(isälläni oli case 1394).
Sittemmin kanavasta muodostui joka iltainen rauhoittumishetki ja perinteisesti juhlapyhinä tykkään katsoa vanhat videot aina uudelleen, kuten joulutunnelman luomiseksi kuusenhaku ja kinkunpaisto hifistelyt. Hyvää jatkoa Sinulle ja myös kaikille kanavan seuraajille."
Herää kysymys mikä vika @sadussa on ettei ole lähes viiteen vuoteen löytänyt miestä itselleen, vai onko @satu vain metsämanin luoma hahmo?
Ei yksikään suomalainen nainen voi olla noin typerys.Lopeta jo ihmisten typerykseksi haukkuminen ja katso peiliin itsekin!
- Anonyymi00008
Haluutko deitin tänä iltana? Klikkaa ja aloita! https://Gina.hoty.lat/Gina#/?/?/9sg0wpo5q
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506