Tuli juotua muutama viikko sitten laatikollinen pirkkaolutta. Packa lensi kaaressa ja ripulointia ja huonovointisuutta jatkui pari viikkoa kunnes jouduin hakeutumaan sairaalan päivystykseen ripuloinnista johtuneen nestehukan vuoksi. Nyt vasta vatsa alkaa rauhoittumaan sairaalassa tiputuksessa ja vatsalääkkeillä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Pirkka olut ei tee hyvää keholle. Parempi valinta on A lecoq. Tarkoitan siis maun, vaikutuksen, krapulan ym. kannalta. T.savonainen 66v.
- Anonyymi
Minusta Aalekokki maistuu pahalta. Samoin Kukko-olut. Sandels on parasta sekä keholle että mielelle.
Pirkasta tulee kyllä karmeat jälkivaikutukset, vaikka maku ei ole hassumpi.
- Anonyymi
Kalja on vaan rahvaan ripulia.
Juokaa viinaa. - Anonyymi
Samaa litkua noi kaikki halpisoluet ovat. Aloittajalla voi olla keliakia ja silloin ei passaa nauttia olutta ollenkaan, ikinä.
- Anonyymi
Oliko Valko-Venäjällä tehty?
Pirkka tuotteita tehdään Uruguaissa Romaniassa Valko-Venäjällä Unkarissa Brasiliassa..likainen maa ja vesi ja paljon kasvismyrkkyjä. n. 1500 tuotetta siis kaukana Suomesta vaikka Kesko mainostaa suomalaisuutta.
300 kotimaista tuottajaa ja n 1100 Pirkka tuotetta MUTTA 1500 tuotetta tehdään vaarallisissa maissa HALVALLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568