Voisitko auttaa miestä mäessä?
Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä?
Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
Nainen onko sulla supervoimmia ?
28
1175
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei minulta. En tarvitse mihinkään apua.
- AnonyymiUUSI
No hyvä, tiiät varmaan etten ois osannukaan auttaa, olen toivoton tapaus. Ei silti, ettenkö tarpeen tullen lätäkön yli kantaisi.
- AnonyymiUUSI
🐽🐽🐽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐽🐽🐽
Punkero heräsi? Keksippä jotain fiksumpaa tekemistä!
- AnonyymiUUSI
Toki
- AnonyymiUUSI
:) <3
- AnonyymiUUSI
Vitsi oli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi oli
Niin aloituskin.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla valitettavasti ole supervoimia. Tavallisia tavallisen naisen voimia kyllä löytyy. Niitä voin lainata, jos niistä on apua.
- AnonyymiUUSI
Oikein hyvä. :)
- AnonyymiUUSI
Skandaali senkun paisuu ihan ilman lallukanvarsiakin! :D
€onnellisin Kansa? - AnonyymiUUSI
Mihin tarvitset apua? -n
- AnonyymiUUSI
M->N
- AnonyymiUUSI
En mihinkään! Ei ollut minulta.
- AnonyymiUUSI
Olen ihan vain ihminen. Supervoimia minulla ei ole.
- AnonyymiUUSI
Super-Hessu saattaa suuttua, koska jos on Haalari-Hessuna töissä näillä helteillä niin hän on PAHALLA PÄÄLLÄ kaikille muille, mutta EI MULLE.
Minä laihdun samalla, kun hän hikoilee HAALARIT PÄÄLLÄ!
Laihtuu itse samalla ja minun pitää juoda vettä sekä muistaa käydä vessassa niin hänen EI TARVI juoda niin paljon eikä RAVATA KOKOAIKAA VESSASSA.
Minulle tuli vähän huono olo ulkona auringossa joten minä tulin sisälle taas juomaan ja vähän aikaa huilaan niin jaksan lähteä tiskaamaan.
Voi olla hänellä on se BERLIININ MUNKKI HAASTE menossa josta täällä yks päivä kyseltiin.
3 tunnissa 30 Berliinin munkin syönti EI OLE HOMMA EIKÄ MIKÄÄN jos minä olen hänen HENKINEN sekä TELEPAATTINEN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ADHD-VAIMO.
Meillä on sentään SUPER VOIMAT käytössä!- AnonyymiUUSI
Kaksoisliekki voi auttaa toista liekkiä jos he rakastavat toisiaan eikä he ole SUHTEESSA muiden kanssa vaan puhaltavat YHTEEN HIILEEN molemmat.
Jos joku kolmas osapuoli tunkee väliin niin hän tukahduttaa sen toisen liekin, mutta jos hän jonka liekkiä tukahdutetaan väärällä rakkaudella ja hän tiedostaa sen niin hän voi AUTTAA TOISTA LIEKKIÄ ROIHUAMAAN, koska hän toimii edelleen YHTEISEN HYVÄN PUOLESTA.
Hän joka väliin tunkee on toimii oman hyvän puolesta, mutta jos hän ei tiedä kuka hänen KAKSOISLIEKKI on ja hän vain luulee, että hän on löytänyt kaksoisliekki rakkauden niin hän pitää meidän LIEKKIÄ roihumassa ja EI HÄN HYÖDY MITÄÄN, koska meidän LIEKKI ROIHUA MINULLA EI HEILLÄ!
Rakkaus ja raha kulkee KÄSI KÄDESSÄ.
- AnonyymiUUSI
Yöt pitkät lentelen taivaalla supermiehen kanssa. Mikä sulla on hätänä? Mihin tarviit apua?
- AnonyymiUUSI
Vedäpä kuule poika kuivat ettei tarvi tulla auttaan💅
- AnonyymiUUSI
Liiku sinä vaikka sinne mullan tykö, keskustassaki jo kuulema kaipailevat. On nääs pikkusen isommat pääliköt ku tosi isoista piireistä puhutaan. Ja kuunnellaan. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
😊😊💕💕😊😊
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Lähetän sulle tsemppienergiaa...❤️👍🤗
- AnonyymiUUSI
On. Autan häntä, jos hän pyytää. Pyydä, niin sinulle annetaan?
- AnonyymiUUSI
=)
Ei, minulla ole muuta elämässäni kuin haaveet ja toiveet,
ja, se riittää,
aina, kannattaa auttaa ihmisiä,
mutta, siinäkin maltti on valttia,
Raaamatun mukaan kaikkia, pitää auttaa,
ja, jos, mielii, raamatun suosioon, niin, se olisi ihanteellisinta, - AnonyymiUUSI
Voin auttaa kun vaan pyydät.
Voisin itsekin nyt tarvita pikkuisen apua. - AnonyymiUUSI
Kyllä tiedät.
- AnonyymiUUSI
Vain kasvotusten nämä jutut molekyylibiologiamiehelle. Autan jos tarvetta on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165