Voisitko auttaa miestä mäessä?
Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä?
Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
Nainen onko sulla supervoimmia ?
43
1885
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta. En tarvitse mihinkään apua.
- Anonyymi
No hyvä, tiiät varmaan etten ois osannukaan auttaa, olen toivoton tapaus. Ei silti, ettenkö tarpeen tullen lätäkön yli kantaisi.
- Anonyymi
🐽🐽🐽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐽🐽🐽
Punkero heräsi? Keksippä jotain fiksumpaa tekemistä!
- Anonyymi
Toki
- Anonyymi
:) <3
- Anonyymi
Vitsi oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi oli
Niin aloituskin.
- Anonyymi
Ei minulla valitettavasti ole supervoimia. Tavallisia tavallisen naisen voimia kyllä löytyy. Niitä voin lainata, jos niistä on apua.
- Anonyymi
Oikein hyvä. :)
- Anonyymi
Skandaali senkun paisuu ihan ilman lallukanvarsiakin! :D
€onnellisin Kansa? - Anonyymi
Mihin tarvitset apua? -n
- Anonyymi
M->N
- Anonyymi
En mihinkään! Ei ollut minulta.
- Anonyymi
Olen ihan vain ihminen. Supervoimia minulla ei ole.
- Anonyymi
Super-Hessu saattaa suuttua, koska jos on Haalari-Hessuna töissä näillä helteillä niin hän on PAHALLA PÄÄLLÄ kaikille muille, mutta EI MULLE.
Minä laihdun samalla, kun hän hikoilee HAALARIT PÄÄLLÄ!
Laihtuu itse samalla ja minun pitää juoda vettä sekä muistaa käydä vessassa niin hänen EI TARVI juoda niin paljon eikä RAVATA KOKOAIKAA VESSASSA.
Minulle tuli vähän huono olo ulkona auringossa joten minä tulin sisälle taas juomaan ja vähän aikaa huilaan niin jaksan lähteä tiskaamaan.
Voi olla hänellä on se BERLIININ MUNKKI HAASTE menossa josta täällä yks päivä kyseltiin.
3 tunnissa 30 Berliinin munkin syönti EI OLE HOMMA EIKÄ MIKÄÄN jos minä olen hänen HENKINEN sekä TELEPAATTINEN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ADHD-VAIMO.
Meillä on sentään SUPER VOIMAT käytössä!- Anonyymi
Kaksoisliekki voi auttaa toista liekkiä jos he rakastavat toisiaan eikä he ole SUHTEESSA muiden kanssa vaan puhaltavat YHTEEN HIILEEN molemmat.
Jos joku kolmas osapuoli tunkee väliin niin hän tukahduttaa sen toisen liekin, mutta jos hän jonka liekkiä tukahdutetaan väärällä rakkaudella ja hän tiedostaa sen niin hän voi AUTTAA TOISTA LIEKKIÄ ROIHUAMAAN, koska hän toimii edelleen YHTEISEN HYVÄN PUOLESTA.
Hän joka väliin tunkee on toimii oman hyvän puolesta, mutta jos hän ei tiedä kuka hänen KAKSOISLIEKKI on ja hän vain luulee, että hän on löytänyt kaksoisliekki rakkauden niin hän pitää meidän LIEKKIÄ roihumassa ja EI HÄN HYÖDY MITÄÄN, koska meidän LIEKKI ROIHUA MINULLA EI HEILLÄ!
Rakkaus ja raha kulkee KÄSI KÄDESSÄ. - Anonyymi
🙄jäitkö pähkinöistä roikkumaan meidän pihapuuhun
🤭🤗❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄jäitkö pähkinöistä roikkumaan meidän pihapuuhun
🤭🤗❤️Jäin rintaliiveistä ja ne jäin sinne puun oksalle roikkuun, kun rämähdin perseelleni maahan.
Nyt on vähän paikat kipeenä joten pitää lepäillä vähän…
😘
- Anonyymi
Yöt pitkät lentelen taivaalla supermiehen kanssa. Mikä sulla on hätänä? Mihin tarviit apua?
- Anonyymi
Vedäpä kuule poika kuivat ettei tarvi tulla auttaan💅
- Anonyymi
Liiku sinä vaikka sinne mullan tykö, keskustassaki jo kuulema kaipailevat. On nääs pikkusen isommat pääliköt ku tosi isoista piireistä puhutaan. Ja kuunnellaan. ;)
-sivusta
- Anonyymi
😊😊💕💕😊😊
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Lähetän sulle tsemppienergiaa...❤️👍🤗
- Anonyymi
On. Autan häntä, jos hän pyytää. Pyydä, niin sinulle annetaan?
- Anonyymi
=)
Ei, minulla ole muuta elämässäni kuin haaveet ja toiveet,
ja, se riittää,
aina, kannattaa auttaa ihmisiä,
mutta, siinäkin maltti on valttia,
Raaamatun mukaan kaikkia, pitää auttaa,
ja, jos, mielii, raamatun suosioon, niin, se olisi ihanteellisinta, - Anonyymi
Voin auttaa kun vaan pyydät.
Voisin itsekin nyt tarvita pikkuisen apua. - Anonyymi
Kyllä tiedät.
- Anonyymi
Vain kasvotusten nämä jutut molekyylibiologiamiehelle. Autan jos tarvetta on.
- Anonyymi
Minulla on supervoimat. Kerro huolesi.
- Anonyymi
Sulla on itselläsikin supervoimat.
- Anonyymi
Povipommianko apua täällä kaivataan?
Kuulin kun joku kutsui👂pistä se tänne mun korvan taa
🤭🤗❤️- Anonyymi
👂🐝🤏😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👂🐝🤏😜
🤣
😂
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Siinä voi käydä äkkiä niin, että auttajasta tulee autettava. Ei kaikilla ole voimia auttaa. Riippuu tietysti millaisesta avusta ja mihin on kyse.
- Anonyymi
"Auta miestä mäessä, älä mäen alla", niinkö?
Missä kohtaa mäkeä olet menossa ja mihin suuntaan? - Anonyymi
Menetin supervoimat. Nyt tarvitsen kaiken itselleni, ei ole voimia muille.
- Anonyymi
Pystyn rakastamaan ehdoitta, se ei ole kuolevaisten lahja. Sitä en tiedä mihin se maan päällä riittää sillä rakkauteni taitaa olla melko eteeristä.
- Anonyymi
Jumala on puolellani eikä varmasti sinuakaan vastaan.
- Anonyymi
Psyykkistä työntövoimaa elämän suunnan löytämiseen. Ohjata kohti kohtaloa. Melkoinen rasti kelle hyvänsä.
- Anonyymi
Jos hyvä mies opettelisit vaihtamaan itse auton renkaan ilman naisväen apua, niin et olisi mäessä rikkinäisellä renkaalla koko ajan 💀
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all261916Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571759- 331462
- 721134
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22955- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178869