Tehtäviä kaikille

Anonyymi-ap

19

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Emojipelle jatkaa kartoitustaan.

• Anonyymi

Kdrtoo hyvin teistä persuista, kun rasismista ei kestä puhua vai mitä Emoji-T enho?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kdrtoo hyvin teistä persuista, kun rasismista ei kestä puhua vai mitä Emoji-T enho?

Jätä jo tuo jokuTenho rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä jo tuo jokuTenho rauhaan.

Oletettu Tenho EI käytä lapsellisia emoji merkkejä.Kyllä emoji tehtailu lähtee 100% varmuudella Kepun leiristä Siellä viljellään juuri tämänlaisia ilkeyksiä panemalla omia loukkaavia kirjoituksia toisten kirjoittamiksi.Todella vastuuntunnotonta porukkaa koko Keskustan väki.HÄPEÄ HÄPEÄ HÄPEÄ!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se emoji Pelle olet sinä H eikki .Pyhäjärveltä kun ei löydy yhtä sekoa kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletettu Tenho EI käytä lapsellisia emoji merkkejä.Kyllä emoji tehtailu lähtee 100% varmuudella Kepun leiristä Siellä viljellään juuri tämänlaisia ilkeyksiä panemalla omia loukkaavia kirjoituksia toisten kirjoittamiksi.Todella vastuuntunnotonta porukkaa koko Keskustan väki.HÄPEÄ HÄPEÄ HÄPEÄ!!!!

Ei TH- ole emojipelle, taas vääriä käsityksiä.
        Kartoittakaa oikeaan suuntaan.

• Anonyymi

Vasemmisto näyttää syyttävän suomalaisia rasisteiksi, sana linkki myös facessa.

• Anonyymi

Tuohon aloitukseen, rasismista se toimii myös ihan suomalaisia kohtaan.

"Kymmeniä naisia pahoinpidellyt ja ahdistellut Samuel Muhire, 34, pääsee kerta toisensa jälkeen vapaaksi. Nyt puhuvat hänen uhrinsa. Yhden mukaan mies on huudellut, että ”kaikkien valkoihoisten on kuoltava" eikä hän ole ainut.
      Aina suomalaiset nostetaan tikun .nokkaan.

• Anonyymi

T-enho-emoji on kovassa vauhdissa viestejä viestien perään.

• Anonyymi

Kylläpä Kepun emoji pelle Heikki on vihassaan väärän henkilön kimpussa.Selvästi vainoharhainen.Aloitti "päivysyksen " jälleen puolenpäivän jälkeen.Kepu maksaa hänelle vittuiluista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä Kepun emoji pelle Heikki on vihassaan väärän henkilön kimpussa.Selvästi vainoharhainen.Aloitti "päivysyksen " jälleen puolenpäivän jälkeen.Kepu maksaa hänelle vittuiluista

En ole Heikki, mutta olet oikeassa olen kieron henkilön kimpussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Heikki, mutta olet oikeassa olen kieron henkilön kimpussa.

Sulla on tuo lukihäiriö vieläkin. "väärä on kuule eri asia kuin kiero..Tässä nähdään sinun saastainen kieroon kasvanut luonteesi ...Olet Emoji Pelle Heikki,jos muuta väität niin valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on tuo lukihäiriö vieläkin. "väärä on kuule eri asia kuin kiero..Tässä nähdään sinun saastainen kieroon kasvanut luonteesi ...Olet Emoji Pelle Heikki,jos muuta väität niin valehtelet.

Miten niin on eri asia?

Enkä ole vihaamasi henkilö, joka sentään on mies toisin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin on eri asia?

Enkä ole vihaamasi henkilö, joka sentään on mies toisin kuin sinä.

Eli itseäsi kehut taas jälleen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli itseäsi kehut taas jälleen!!

Olet säälittävä vihassasi. En todellakaan ole hän eikä kirjoitus ollut häneltä. Häntä pidetään miehenä - sinut tunnetaan marisijana. Ymmärrätkö eron?

Kuuletko ympäriltäsi tirskunnan liikkuessasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet säälittävä vihassasi. En todellakaan ole hän eikä kirjoitus ollut häneltä. Häntä pidetään miehenä - sinut tunnetaan marisijana. Ymmärrätkö eron?

Kuuletko ympäriltäsi tirskunnan liikkuessasi?

Se rakki älähtää johon keppi sattuu Tajuat kai.........?

• Anonyymi

Törkeintä heillä on sotkea asiallinen tehtäväketju koskien rasimia eli asilla ovat persut.

• Anonyymi

Vasemmisto kai tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmisto kai tiedät

Minun tietojen mukaan persut ovat valehdelleet esim. Oulaskankaasta? Koko porukka tunnetaan epärehellisinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22