Jos näkisit tai kuulisit että kaivattusi on Tinderissä?
Mitä ajattelisit
21
238
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihan sama
- AnonyymiUUSI
Mahdoton ajatus, koska en koskaan tule käyttämään sitä.
- AnonyymiUUSI
Jos kuulisit joltain tutulta? Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuulisit joltain tutulta? Ap
Olisin kyllä pettynyt.
- AnonyymiUUSI
Oon sen sieltä ennenkin löytänyt. Ihan sama.
- AnonyymiUUSI
Jos kyseinen henkilö on kaivattusi eli haluaisit päästä hänen seuraan, eikö silloin kannattaisi ottaa häneen yhteyttä ja kertoa se hänelle? Jos et saa häneen muuta kautta yhteyttä niin liity itsekin Tinderiin ja lähesty sitä kautta.
- AnonyymiUUSI
Ei minulle ole käynyt näin. Ap.
- AnonyymiUUSI
Nämä kummatkin oli siellä en tiedä onko enää. Siis tämä nuori ja vanhempi.
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei ole niin alas tarvinnut vajota että pitäis itteensä tyrkyttää siellä
- AnonyymiUUSI
Mitä alas vajoamista se on? Se on deittisovellus. Ja ihminen valitsee useimmiten kumppaninsa kyllä ulkonäön perusteella. Tarkoittaa siis sitä, että jonkun ulkonäkö miellyttää itseä. Parempi siellä, kuin baareissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä alas vajoamista se on? Se on deittisovellus. Ja ihminen valitsee useimmiten kumppaninsa kyllä ulkonäön perusteella. Tarkoittaa siis sitä, että jonkun ulkonäkö miellyttää itseä. Parempi siellä, kuin baareissa.
Ootko kuullu kuvanmuokkauksista 😂
Facessa on ällöttäviä tyrkkyjä. Pitää sitäkin vältellä kun tulevat ruudun läpi.
- AnonyymiUUSI
höpöhöpö.. en minä siellä ole.. varmaan ikuisesti yksin kun en osaa ajaa ihmissuhteita 🥶
- AnonyymiUUSI
Ensin olisin yllättynyt, koska hän on ymmärtääkseni suhteessa.
Jos selviäisi, että hän on nykyään sinkku, olisin pettynyt, koska olen ymmärtänyt että Tinder aika ulkonäkökeskeinen paikka. En ole ajatellut, että hän olisi sellainen.
Tietäisin myös silloin, että hän ei selvästikään ole minusta kiinnostunut, koska ei edes yritä mua, ennen Tinderiin menoa.
En usko että itse menisin ikinä Tinderiin, ei kuulosta lainkaan omalta paikalta. Vaikka joku onkin joskus sanonut, että siellä saisin takuulla paljon tykkäyksiä.
Nainen50+- AnonyymiUUSI
Eli kaipailetko siis varattua tyyppiä nainen ja jos sopivasti kävisi, niin käyttäisit tilaisuutesi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaipailetko siis varattua tyyppiä nainen ja jos sopivasti kävisi, niin käyttäisit tilaisuutesi?
Onko sinunkaan maailmankuvassa palstaäijää millin mistäkin errorista yhyttävä mitään muuta kuin tämä tun kaipailun käsite?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinunkaan maailmankuvassa palstaäijää millin mistäkin errorista yhyttävä mitään muuta kuin tämä tun kaipailun käsite?
Jatkan- palstaäijän lanseeraama käsite kaivattu on erotomaanisen, mikä on yksi antisosiaalisuuden alakaji mielen kehittämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan- palstaäijän lanseeraama käsite kaivattu on erotomaanisen, mikä on yksi antisosiaalisuuden alakaji mielen kehittämä
Alalaji* osa kolme T naiselta. Jatkaha eunukki samaan malliin
- AnonyymiUUSI
Se olisi minusta tosi outoa. Olisin pettynyt.
- AnonyymiUUSI
En välittäisi kun tiedän ettet löydä sieltä parempaa 🤭
- AnonyymiUUSI
Iloa tuntisin
- AnonyymiUUSI
Olisin pettynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743640Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642813Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572371Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592123- 1601840
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261309