Mutta en jaksa sua. Pitääkö tehdä rikosilmotuksia?
Ajattelin susta aluksi hyvää
55
528
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kenelle menee?
- AnonyymiUUSI
Sivusta, väärin ymmärtäminen on niin yleistä ja johtuuko se aina itsestä tai muista johtuvista tekijöistä? Itse huomannut itsestä sen, että erehtyminen johtunut monesti siitä, että haluaa uskoa hyvään toisesta ja lopuksi pettyy. On myös heitä, joista aistii asioita, jotka vähemmän mieleen ja silloin tilanne voi olla päinvastainen. Harvat tulevat kaikkien kanssa toimeen.
- AnonyymiUUSI
Minkäslaisia meinasit tehdä?
- AnonyymiUUSI
Kerro vaikkapa julkisesti mitä puuhailet.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin kirjoitan niille vätyksille ihan kaiken suhteen, että näin ei voi jatkua ja mistä teille maksetaan, siivotkaa jo se netti1 sivusta T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikkapa julkisesti mitä puuhailet.
Mitä sinä itse puuhailet tavallaan niinikään julkisesti kun täällä johdattelet joko tätä aloittajaäijää ja välillä jopa itseäsi? T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin kirjoitan niille vätyksille ihan kaiken suhteen, että näin ei voi jatkua ja mistä teille maksetaan, siivotkaa jo se netti1 sivusta T naiselta
"Anttilan postimyyntikataloogista tilasin ittelleni uuden elämän..." ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anttilan postimyyntikataloogista tilasin ittelleni uuden elämän..." ;)
-sivustaNiin? Eikö tämä nk vasta-argumentti ikäänkuin vastannut hienovaraiseen johdatteluuni? Minähän dumasin nämä ilmoituksilla kilvoittelusta 09- soittelija😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Eikö tämä nk vasta-argumentti ikäänkuin vastannut hienovaraiseen johdatteluuni? Minähän dumasin nämä ilmoituksilla kilvoittelusta 09- soittelija😉
Eiks sulle sitte muuten oo mitää tarjolla, ku toisten numeroilla?
Mä en oo pks-seudulta, mutta kommunikoin kyllä 'etänä' ... 🙂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiks sulle sitte muuten oo mitää tarjolla, ku toisten numeroilla?
Mä en oo pks-seudulta, mutta kommunikoin kyllä 'etänä' ... 🙂Pistähän keskusteluun taas ängennyt palstasetä sitten kertoen missä majailet😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistähän keskusteluun taas ängennyt palstasetä sitten kertoen missä majailet😏
Reinikaisillekin tiedoksi, etten oo ikinä asunut LPR:n seudulla. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekäs ja paha ihminen. Ajattelet, et hällä väliä muista, kun itse saat vain tahtosi läpi. Itse koen, että olet ärsyttävä ihminen, minkä varmaan koet kehuksi itsellesi? Haluat olla ärsyttävä heille, jotka mieltävät sinut ikäväksi ihmiseksi. Olet ehkä vain katkeroitunut jostain, mut ajattelet minä, minä, minä tyyppisesti, olet ehkä ollut ainoa lapsi perheessä? Sisarukset olisivat muokanneet sinua paremmaksi ihmisenä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reinikaisillekin tiedoksi, etten oo ikinä asunut LPR:n seudulla. ;)
Et niin, vaan Laukaassa ja sen kyllä huomaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et niin, vaan Laukaassa ja sen kyllä huomaa.
En sielläkään. ;)
- AnonyymiUUSI
Minä en ole tehnyt mitään väärää.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten vastailet ylipäätään tämän palstaäijän avauksiin- onko jotain sydämmellä vai oletko ihan vain niin syvissä vesissä, että koet tämän netin kokonaisuudessaan nk puhuvan sinulle? Siihen voi saada apua jos tahtoa on
- AnonyymiUUSI
Mies jos teet mulla jotain joudut vankilaan.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset eivät tajua kun tekevät toisille ihmisille pahaa ja voivat tuntea jopa vahingoniloa ja tyytyväisyyttä siitä vahingon teosta. Mutta miettikääpä. Tämä maailma menisi hetkessä sekasortoon ja ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos kaikki tekisivät toisilleen pahaa. Ihmiseen ja luontoon on siksi rakennettu mekanismi, jossa ihminen tajuaa oikean ja väärän rajan tekemisessään. Siksipä paatuneinkin rikollinen katuu tekojaan jossain vaiheessa elämäänsä. Ihminen tekee kaiken pahan siis myös itselleen. Mitkään ihmisen antamat rangaistukset eivät ole mitenkään tehokkaita, mutta luonnon antama ”rangaistus” on väistämätöntä.
- AnonyymiUUSI
Jos ei muu auta ni lieneekö sulla tuolloin muita vaihtoehtoja sun vaan kaiketi pitää tietää sitä varten henkilön nimikin ja mistä rikoksesta tätä syytät
- AnonyymiUUSI
Todisteita on. Kuuluu vankilaan.
- AnonyymiUUSI
Äiti ja isi pettyisivät 🥲 Aika kohdata totuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todisteita on. Kuuluu vankilaan.
Oletko sinä se yksäri jolla on narsistinen kuvitelma siitä että voit käyttää systeemiä kuin vibraa ja ohjailla virkavaltaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se yksäri jolla on narsistinen kuvitelma siitä että voit käyttää systeemiä kuin vibraa ja ohjailla virkavaltaa?
Ei ainostaan kasa kuvakaappauksia palstaäijän kirjoituksista vaan vaateet ja ehdotukset kaupan päälle- vaadin vankilaa, niuvanniemeä (ikävä kyllä oikeasti täältä bongattua ulinaa, myötähäpeä) tai muuta pakkohoitoa kiitos jo etukäteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä onkin, koska luulee saavansa tehdä mitä vain!
- AnonyymiUUSI
Äitin ja isin mössykkä kuuluu vankilaan.
- AnonyymiUUSI
Oi oi pohjois-koreaa1
- AnonyymiUUSI
Tehkää kaikki rikosilmoituksia, se pistää posket rusottamaan1 millaiset jämät aloittaa viikkonsa agitoitumalla tämän nettisedän provojen kautta?
- AnonyymiUUSI
Ps tunnen pientä vahingoniloa skenaariosta että turhakkeet tuhertaa turhia ilmoituksia liitteenä älytön määrä screenshotteja suolikakkoselta jos nämä tulisi juuri joidenkin joutavien populistien kirjattaviksi, mutta eihän se näin mene
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps tunnen pientä vahingoniloa skenaariosta että turhakkeet tuhertaa turhia ilmoituksia liitteenä älytön määrä screenshotteja suolikakkoselta jos nämä tulisi juuri joidenkin joutavien populistien kirjattaviksi, mutta eihän se näin mene
creenshottien arvulla on jo passitettu yks häirikkö hoitoon todella s24 .
Että äläpä naureskelee viel ettei kalahda omaa nilkasn
Mutta siitä henkilöstä ilmoitti useampi .
Nämä yhden ihmisen pahan mielen purkamiset ei välttämättä etene mitenkään .
- AnonyymiUUSI
Älä tee rikosilmoituksia turhaan. Poliisilla on resurssit vähissä muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Eihän ne ehi rikoksii tutkii, ku tuottosampaa pyörittää sivubisneksiä. Kuulemma. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Onko sinulla joku syy jankuttaa näihin palstaäijän provoihin näitä itsestäänselvyyksiä. Suomen ksnsa- sorvatkaa niitä rilmoja ihan ho himona1 hohhoijaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ehi rikoksii tutkii, ku tuottosampaa pyörittää sivubisneksiä. Kuulemma. ;)
-sivustaKerro lisää sivupisneksistä ja siitä pääseekö tavan tuulihousu kylältä messiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää sivupisneksistä ja siitä pääseekö tavan tuulihousu kylältä messiin?
Sinustakin voi tulla oikea poika, sanos pinokkio eiku Kepetto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla joku syy jankuttaa näihin palstaäijän provoihin näitä itsestäänselvyyksiä. Suomen ksnsa- sorvatkaa niitä rilmoja ihan ho himona1 hohhoijaa
🚙🗣️"Tiina on nii kansallinen, hän menee valmiisiin... 🎼"
Tosta vois aloittaa. ;) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosta vois aloittaa. ;)Tiinalla on ainakin hyvän värinen auto👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiinalla on ainakin hyvän värinen auto👌
Näkisit sen muut vermeet...niillä hoitelis koko "mengelen" klinikan. Kuulema. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosta vois aloittaa. ;)No jos kerran muonat on pöytään jätetty ja aterimet katettu? En tajunnut edes emojin avulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos kerran muonat on pöytään jätetty ja aterimet katettu? En tajunnut edes emojin avulla
Peterki väitti ettei maskussa oo rästejä. Mä olen todella vahvasti eri mieltä. Eikä niitä ihan makaronipussilla kuittailla. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää sivupisneksistä ja siitä pääseekö tavan tuulihousu kylältä messiin?
En tiiä pääsiskö...mennäänkö tuulihousuostoksille ja kokeillaa? ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkisit sen muut vermeet...niillä hoitelis koko "mengelen" klinikan. Kuulema. ;)
Ei kiinnosta koska en ole Lesbo enkä bi.
- AnonyymiUUSI
😊Mistä alku tuohon eteen?
- AnonyymiUUSI
Ei sulla gubbe enää ota eteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla gubbe enää ota eteen.
Kelläpä ottais, jos on tommonen roikkuva pehmeepäinen pussikirahvi tarjolla. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Varastinko sun ❤️ sydämen, mielen ja aivot vai mitä pahaa olen tehny, täh?
- AnonyymiUUSI
Olisit itse lirissä aiheettomista rikosilmoituksista
- AnonyymiUUSI
Asioista sivusta seuranneella on velvollisuus tehdä ilmoitus jos näkee ettei uhri pysty itse.Tietenkin täytyy olla hyvät todisteet.Sama kuin koulukiusaamista sivusta katsoja on yhtä rikollinen ellei yritä auttaa uhria.
- AnonyymiUUSI
...Lisään.Uhri voi suuttua kyllä mutta se riski täytyy ottaa.Kehoitan ottamaan kuitenkin uhriin ensin itse yhteys tai luotetun henkilön pistää ottamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Lisään.Uhri voi suuttua kyllä mutta se riski täytyy ottaa.Kehoitan ottamaan kuitenkin uhriin ensin itse yhteys tai luotetun henkilön pistää ottamaan.
Ai se rakkaushuijari?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai se rakkaushuijari?
Eikun yleisesti ohjeistus.
- AnonyymiUUSI
Mäkin siihen luulin siihen asti
Kunnes olis ollu pakko rikkoa lakia
Sen takia et sais arvon pallisen prinsessas unelmat toteutettua .
Vihelsin syystä koko homman seis.
Kun sulla ei järkee eikä rajoja!
Mut mulla on!
Naiselta- AnonyymiUUSI
Kiitos tostakin tiedosta, vaikka et kovin fiksulta vaikuta sinäkään, kuten tosta kirjotuksestas voit ihan itsekin todeta. ;)
-todiste
- AnonyymiUUSI
Anna palaa.
- AnonyymiUUSI
Sekoitat henkilöt. Se oli se toinen joka pisti muovipussiin kiviä ja hakkasi sillä kodittomia.
- AnonyymiUUSI
Eiks noi kuulu jo hoitoon jonnekin,puheetki on aivan karmeita!gubbe o kriminaali!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372