Saitteko lakkaa hyvin?

Anonyymi-ap

Tuliko poimittua paljon lakkaa?

19

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En edes yrittänyt lakkasuolle. Liian kuuma ilma. Liian paljon laiskotti.

• Anonyymi

Joo tuolla rajan pinnassa valtavat määrät lakkoja ja vähän poimijoita.

• Anonyymi

Joo puolilitraa tuli

• Anonyymi

Kokopäivän kävelin lakkasoita ja n 1dl sain.Eli ei mennyt hukkaan kävely.....kyllä vitutti.

• Anonyymi

Puolipäivää olin ja reilut puolisaavillista sain. Enempää en itsekseen olisi pois saanutkaan.

• Anonyymi

Torilta sain kaksi sangollista kypsää lakkaa!

• Anonyymi

Vatut ja muut kypsyvät. En uskalla mennä poimimaan mitään marjoja.

Pitäisi varmaan olla jotkut turvakengät jalassa. Pihassa oli kyykäätme ja sitä en jaloilleni enkä käsilleni halua. On kuulemma jonkin verran enempi niitä, kun ne on rauhoitettu.

• Anonyymi

Karhuja näkynyt hyvin lakkasoilla, eilenkin oli Lettokorvensuolla karhu kahden pennun kanssa.

• Anonyymi

Ei se mittään jos on vähän välimatkaa emoon ja pentuihin. Sitten jos joutuu emon ja pentujen väliin, voi ollavähän haasteellisempi tilanne.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mittään jos on vähän välimatkaa emoon ja pentuihin. Sitten jos joutuu emon ja pentujen väliin, voi ollavähän haasteellisempi tilanne.....

En oo nähnyt yhtään kertaa karhua. Karhu on voinut minut nähdä montakin kertaa.

• Anonyymi

Kannattaa paukuttaa tyhjää lakkasankkoa suolla, sitä karhut kuulema pelkää!

• Anonyymi

Se on hyvä konsti. Jollain kepakolla paukuttaa, ei kannata mennä hiljaa korpeen.

Kerran menin yhteen puron varteen lakkaan tuolla lailla paukuttamalla. Kuulin sitten kun joku eläin mennä läiskytti purosta yli.

Poimin lakat ja palasin kotiin. Pirtissä oli telekkari auki, joku luonto-ohjelma. Ihmettelin kun sieltä kuului sama läiske jonka olin suolla vasta kuullut, Menin katsomaan ja telkkarissa näkyi kun karhu mennä läiskytti jossain vesistössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä konsti. Jollain kepakolla paukuttaa, ei kannata mennä hiljaa korpeen.

Kerran menin yhteen puron varteen lakkaan tuolla lailla paukuttamalla. Kuulin sitten kun joku eläin mennä läiskytti purosta yli.

Poimin lakat ja palasin kotiin. Pirtissä oli telekkari auki, joku luonto-ohjelma. Ihmettelin kun sieltä kuului sama läiske jonka olin suolla vasta kuullut, Menin katsomaan ja telkkarissa näkyi kun karhu mennä läiskytti jossain vesistössä.

Niin se on. Karhulle pitää antaa aikaa poistua. Se on Metsän Kuningas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Karhulle pitää antaa aikaa poistua. Se on Metsän Kuningas.

Ja meiän äiti oli kanssa joskus! Ei oltu ihmisiksi niin velipojat sanovat, että ei kannata nyt mennä keittiöön. Äeti on kun pertseeseen ammuttu karhu.

• Anonyymi

Juurikkalahdessa mahdoton lakkamäärä. Ja muuraimia jäi saman verran.

• Anonyymi

Kultaista marjaa tuli hyvin, sangollinen heti aamusta.

• Anonyymi

Lakkaa tuli kyllä vallan julmetusti ja paljon jäi vielä poimimatta, kun ei aika riittänyt lomat loppu. Paikkakin on sellainen pitkähkön matkan takana ettei sinne monikaan eksy kun ei ole itsellä tuntemusta sinne suuntaan en osaa sanoa tarkempaa paikkaa se on muistaakseni Kuhmon suuntaa en tosin ole aivan varma.

• Anonyymi

Kuka noiden paskamarjojen perässä kehtaa juosta? Ei muut kuin juntit.

• Anonyymi

Tiedän paikan armahan mutta sijaintia en kerro. Tulee niin mahtavasti että riittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe