Tuliko poimittua paljon lakkaa?
Saitteko lakkaa hyvin?
19
310
Vastaukset
- Anonyymi
En edes yrittänyt lakkasuolle. Liian kuuma ilma. Liian paljon laiskotti.
- Anonyymi
Joo tuolla rajan pinnassa valtavat määrät lakkoja ja vähän poimijoita.
- Anonyymi
Joo puolilitraa tuli
- Anonyymi
Kokopäivän kävelin lakkasoita ja n 1dl sain.Eli ei mennyt hukkaan kävely.....kyllä vitutti.
- Anonyymi
Puolipäivää olin ja reilut puolisaavillista sain. Enempää en itsekseen olisi pois saanutkaan.
- Anonyymi
Torilta sain kaksi sangollista kypsää lakkaa!
- Anonyymi
Vatut ja muut kypsyvät. En uskalla mennä poimimaan mitään marjoja.
Pitäisi varmaan olla jotkut turvakengät jalassa. Pihassa oli kyykäätme ja sitä en jaloilleni enkä käsilleni halua. On kuulemma jonkin verran enempi niitä, kun ne on rauhoitettu.
- Anonyymi
Karhuja näkynyt hyvin lakkasoilla, eilenkin oli Lettokorvensuolla karhu kahden pennun kanssa.
- Anonyymi
Ei se mittään jos on vähän välimatkaa emoon ja pentuihin. Sitten jos joutuu emon ja pentujen väliin, voi ollavähän haasteellisempi tilanne.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mittään jos on vähän välimatkaa emoon ja pentuihin. Sitten jos joutuu emon ja pentujen väliin, voi ollavähän haasteellisempi tilanne.....
En oo nähnyt yhtään kertaa karhua. Karhu on voinut minut nähdä montakin kertaa.
- Anonyymi
Kannattaa paukuttaa tyhjää lakkasankkoa suolla, sitä karhut kuulema pelkää!
- Anonyymi
Se on hyvä konsti. Jollain kepakolla paukuttaa, ei kannata mennä hiljaa korpeen.
Kerran menin yhteen puron varteen lakkaan tuolla lailla paukuttamalla. Kuulin sitten kun joku eläin mennä läiskytti purosta yli.
Poimin lakat ja palasin kotiin. Pirtissä oli telekkari auki, joku luonto-ohjelma. Ihmettelin kun sieltä kuului sama läiske jonka olin suolla vasta kuullut, Menin katsomaan ja telkkarissa näkyi kun karhu mennä läiskytti jossain vesistössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä konsti. Jollain kepakolla paukuttaa, ei kannata mennä hiljaa korpeen.
Kerran menin yhteen puron varteen lakkaan tuolla lailla paukuttamalla. Kuulin sitten kun joku eläin mennä läiskytti purosta yli.
Poimin lakat ja palasin kotiin. Pirtissä oli telekkari auki, joku luonto-ohjelma. Ihmettelin kun sieltä kuului sama läiske jonka olin suolla vasta kuullut, Menin katsomaan ja telkkarissa näkyi kun karhu mennä läiskytti jossain vesistössä.Niin se on. Karhulle pitää antaa aikaa poistua. Se on Metsän Kuningas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on. Karhulle pitää antaa aikaa poistua. Se on Metsän Kuningas.
Ja meiän äiti oli kanssa joskus! Ei oltu ihmisiksi niin velipojat sanovat, että ei kannata nyt mennä keittiöön. Äeti on kun pertseeseen ammuttu karhu.
- Anonyymi
Juurikkalahdessa mahdoton lakkamäärä. Ja muuraimia jäi saman verran.
- Anonyymi
Kultaista marjaa tuli hyvin, sangollinen heti aamusta.
- Anonyymi
Lakkaa tuli kyllä vallan julmetusti ja paljon jäi vielä poimimatta, kun ei aika riittänyt lomat loppu. Paikkakin on sellainen pitkähkön matkan takana ettei sinne monikaan eksy kun ei ole itsellä tuntemusta sinne suuntaan en osaa sanoa tarkempaa paikkaa se on muistaakseni Kuhmon suuntaa en tosin ole aivan varma.
- Anonyymi
Kuka noiden paskamarjojen perässä kehtaa juosta? Ei muut kuin juntit.
- Anonyymi
Tiedän paikan armahan mutta sijaintia en kerro. Tulee niin mahtavasti että riittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070