Jokainen päivitys muuttaa asetuksia ja vindosin käyttö on jatkuvaa säätämistä ja sama koskekee lisälaitteitta, joita saa jatkuvasti säätää että toimisi. mm ajureita asennella ja kaikee muuta.
Windows on kyllä vaikein käyttöjärjestelmä
75
474
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä avaus!
- Anonyymi
Hmm.. ;D
TUOTTAVUUS KAUKANA!
BSoD on Microsoft Windows -käyttöjärjestelmän virheilmoitusruutu, joka näytetään, kun järjestelmä kohtaa sellaisen virheen, josta se ei voi palautua. BSoD tunnetaan myös puhekielessä termeillä sininen ruutu tai blue screen.
Loppupäivähän sitten meneekin Windowsia elvyttäen! - Anonyymi
Windowsin äänentoisto
Windows-tietokoneiden äänenlaatu on usein pettymys. Tajuton latennsi myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. ;D
TUOTTAVUUS KAUKANA!
BSoD on Microsoft Windows -käyttöjärjestelmän virheilmoitusruutu, joka näytetään, kun järjestelmä kohtaa sellaisen virheen, josta se ei voi palautua. BSoD tunnetaan myös puhekielessä termeillä sininen ruutu tai blue screen.
Loppupäivähän sitten meneekin Windowsia elvyttäen!UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN! Ukrainan tukeminen on järjen vastaista! Ukraina hallinto on hulluja!
Kyllä Tenueemeli tietää, hän on Guru. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN! Ukrainan tukeminen on järjen vastaista! Ukraina hallinto on hulluja!
Kyllä Tenueemeli tietää, hän on Guru.Win11 outoudet
Miksi siinä näkyy resurssien hallinnassa ulkoiset kovalevyt kahteen kertaan? - Anonyymi
Chromebookit on nopeita ja ne toimii, toisin kuin windows joka on jatkuvaa elvytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN! Ukrainan tukeminen on järjen vastaista! Ukraina hallinto on hulluja!
Kyllä Tenueemeli tietää, hän on Guru.Ukrainan rintamat murtumispistessä! Juokse tai kuole meninkillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Tenueemeli tietää, hän on Guru.Kunnia Tenueemelille sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Tenueemelille sitten!
KUOLEMA VENÄJÄN PUTLERISTISILLE NATSIPERSUILLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUOLEMA VENÄJÄN PUTLERISTISILLE NATSIPERSUILLE
KUOLEMA UKRAINAN ZELENSKYINISTILLE NATSIPERSUILLLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Tenueemelille sitten!
Zelenskyi on muuten GAY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. ;D
TUOTTAVUUS KAUKANA!
Loppupäivähän sitten meneekin Windowsia elvyttäen!Tuo on sitä TOIMIMATTOMUUTTA!
- Anonyymi
Höpsistä pussiin. Minun ei ikinä ole tarvinnut päivityksen jälkeen säätää mitään.
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Ettet nyt vaan taas pistä pehmeitä! "ei ikinä" Siis et käytä Windowsia, sitäkö tuo tarkoittaa.
- Anonyymi
V*tun venäläinen, suksi takaisin venäjälle ellet jo ole siellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löikö kollilla pumppu tyhjää parikertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE
WINDOWS KONEELLE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE
WINDOWS KONEELLEVAPAUS UKRAINALLE! GAY ZELENSKYIN HIRMUHALLINNOLTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE
WINDOWS KONEELLEEI!!'
Kunnia Ukrainalle
Vapaus venäjälle
LINUX koneelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAPAUS UKRAINALLE! GAY ZELENSKYIN HIRMUHALLINNOLTA!
Zelenskyi EI OLE GAY! Taidat itse olla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kolli vaan aito suomalainen enkä hyväksy tuollasia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostetun Jenkkilehden mukaan kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FINANCIAL TIMES kirjoitaa Zelenskyin homosuhteesta.
Luo sieltä itse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍KUNNIA VENÄJÄLLE
KUOLEMA UKRAINAN NATSEILLE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tun ukrainalaiset, suksikaa takaisin ukrainaan ellette jo siellä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAPAUS UKRAINALLE! GAY ZELENSKYIN HIRMUHALLINNOLTA!
Missä linkkura, siellä homofobia ja imperialismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luo sieltä itse!Kiva ja tarkistettava lähdeviite sinulla taas. Olet tainnut paljonkin käydä kouluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUNNIA VENÄJÄLLE
KUOLEMA UKRAINAN NATSEILLEHaist venäläinen iso paska! Ukrainassa ei ole natseja mutta teillä venäjällä kyllä on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tun ukrainalaiset, suksikaa takaisin ukrainaan ellette jo siellä ole.
En ole ukrainalainen vaan ihan supisuomalainen, sinä sen sijaan taidat olla venäläistä syntyperää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H-u-l-l-u t-o-i K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ - Anonyymi
Hupsista sassiin. Kiina on keksinyt, miten sokeuttaa Starlink-satelliitit: lasereilla varustetut sukellusveneet lähtevät taisteluun
Kiina kehittää keinoja torjuakseen Starlink-satelliittiverkkoa, jota se pitää strategisena uhkana, kirjoittavat amerikkalaisen sotilaslehden Military Watch Magazine (MWM) toimittajat. Uudessa artikkelissaan, jonka käännöksen on julkaissut Pravda.Ru, kirjoittajat kertovat Pekingin kasvavista huolenaiheista Starlinkin sotilaallisesta ja informaatiokäytöstä.
Associated Pressin mukaan Kiinan puolustussektori kehittää keinoja torjua Yhdysvaltojen Starlink-satelliittiverkkoa, jota se pitää merkittävänä uhkana kansalliselle turvallisuudelle. Ehdotettujen toimenpiteiden joukossa ovat laseraseilla varustetut sukellusveneet, ionikäyttöiset hyökkäyssatelliitit ja Starlink-satelliittien seuranta kiertoradalla optisilla teleskoopeilla.
Starlink-verkko otettiin käyttöön lokakuussa 2020 Better Than Nothing -betaohjelman käynnistyessä. Sen kehitti ilmailu- ja avaruusteollisuusyritys SpaceX tiiviissä yhteistyössä Pentagonin ja useiden Yhdysvaltain tiedustelupalveluiden kanssa. Verkon sotilaallinen merkitys on ollut erityisen ilmeinen Venäjän ja Ukrainan välisen konfliktin aikana: vuoden 2022 alusta lähtien Starlinkilla on ollut keskeinen rooli Ukrainan armeijan tukemisessa ja siitä on tullut osa laajempaa länsimaista avustuspakettia Kiovalle.
Jo ennen Ukrainan taistelujen alkua venäläisviranomaiset olivat maininneet Starlinkin turvallisuusuhkana ohjelman läheisten yhteyksien Yhdysvaltain hallitukseen ja sen merkittävän Washingtonista tulevan rahoituksen vuoksi. Ohjelmaa pidettiin välineenä Venäjän vastaisen ja länsimielisen propagandan levittämiseen ja mahdollisesti keinona ohjata risteilyohjuksia. Pian taistelujen alkamisen jälkeen ilmoitettiin uusista satelliiteista Ukrainan yhteyksien parantamiseksi. Ukrainan viranomaiset sanoivat myös, että järjestelmää voitaisiin käyttää hallituksen vastaisten narratiivien levittämiseen Venäjällä ja siten yleisen levottomuuden lietsomiseen. - Anonyymi
hän varmaan tarkoitaa Peruꝇꝇuomalaisia, jotka ei tajua säätävänsä vaan luulee sitä helvettiä ihan normaaliksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä linkkura, siellä homofobia ja imperialismi.
Linkkura tarkoittaa windowsia. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ja tarkistettava lähdeviite sinulla taas. Olet tainnut paljonkin käydä kouluja?
Kolli, oletko paljonkin käynyt hoitoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolli, oletko paljonkin käynyt hoitoja?
Taidat olla vähän pimeä kun kannustat aikamme suurinta hirviötä eli Putleria??
- Anonyymi
Uusi kone! Asensin Ubuntun ensimmäisellä käynistyksellä 😋
Ja kone toimii kuin unelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luo sieltä itse!Ja miksemme uskoisi! Hyvin arvostettu lehti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksemme uskoisi! Hyvin arvostettu lehti!
Laittakaa sitä linkkiä tuohon valeuutiseen, muuten emme usko!
- Anonyymi
Kuolema sun idollillesi putler gaynatsille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähän pimeä kun kannustat aikamme suurinta hirviötä eli Putleria??
Pitää olla enemmän kuin vain vähän pimeä, että ylipäätään käyttää jotain linuxia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla enemmän kuin vain vähän pimeä, että ylipäätään käyttää jotain linuxia.
Linuxkäyttäjät EI ole pimeitä, windowskäyttäjät sen sijaan on ja miten tuo liittyy aiempaan viestiin Putlerista? Minä en linuxistina kannata jotain hirviötä nimeltä Putler (Putin)!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxkäyttäjät EI ole pimeitä, windowskäyttäjät sen sijaan on ja miten tuo liittyy aiempaan viestiin Putlerista? Minä en linuxistina kannata jotain hirviötä nimeltä Putler (Putin)!!
Pimeyttä on joka lähtöön, yksi kannattaa Putleria, toinen on jollain toisella tavalla sekaisin. Windowsin käyttäjät taas ovat normaaleja, kunnollisia kansalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeyttä on joka lähtöön, yksi kannattaa Putleria, toinen on jollain toisella tavalla sekaisin. Windowsin käyttäjät taas ovat normaaleja, kunnollisia kansalaisia.
Windowsin käyttäjät EI ole kaikki normaaleja kunnollisia ihmisiä, varsinkaan tällä palstalla!
Enkä minä ainakaan kannata putleria, vihaan häntä! - Anonyymi
KYLLÄ MUUTEN TARVII! IHAN JATKUVASTI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ SE ON GAY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on homosuhde kansliapäälikkönsä kanssa. Kirjoittaa Jenkkilehti!
- Anonyymi
Miksei mikään toimi enään windowsissa. Olen yrittänyt saada jo 4 tuntia wlania toimimaan, mutta ei.
- Anonyymi
Windowsin menneisyyden taakka valtava
Koko roska pyörii yhä antiikkisen Win32 API:n päällä, niin eihän se toimi.
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä siitä "vindos" nimisestä linux-jakelusta windows 11 käyttäjäksi
- Anonyymi
Ota lääkeesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkeesi!
Missä linux, siellä aloitellaan hyökkäyssotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä linux, siellä aloitellaan hyökkäyssotia.
ÄLÄ VALEHTELE! LINUXIT EI LIITY HYÖKKÄYSSOTIIIN MITENKÄÄN!!
Minä olen linuxisti ja kannatan rauhaa! Toisinkuin te winkurahihut!
- Anonyymi
Buahhahahahahaaaa,, FINANCIAL TIMES kirjoitaa Zelenskyin homosuhteesta.
- Anonyymi
Pistä linkki tuohon valeuutiseen äläkä jauha paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse osaa avata lehden sivustoa.. Kädentön persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse osaa avata lehden sivustoa.. Kädentön persu!
En ala etsimään sun valeuutisias joten linkkiä kehiin, vai etkö muka tiedä miten pitää toimia uutisoinnissa?? Enkä minä ole kädetön persu, pikemmin olet itse kädetön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala etsimään sun valeuutisias joten linkkiä kehiin, vai etkö muka tiedä miten pitää toimia uutisoinnissa?? Enkä minä ole kädetön persu, pikemmin olet itse kädetön!
Et osaa lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa lukea?
Osaan toki lukea mutta ei ole mun tehtävä etsiä niitä linkkejä! PAINA SE JO KALLOOSI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko mihinkään deepfake-videoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Conservative commentator..." eli sitä itseään.
- Anonyymi
Amerikkalainen unelma Ukrainan pölyssä: Miksi Saksa kiirehtii ilmapuolustuksen kanssa.
”Tulevina päivinä Bundeswehr ottaa ensimmäisen askeleen toimittaakseen lisää Patriot-kantoraketteja Ukrainaan”, Saksan puolustusministeriö sanoi lausunnossaan. Se selvensi myös: ”Järjestelmän jäljellä olevat osat saapuvat kahden tai kolmen kuukauden kuluessa Ukrainan ilmapuolustuksen vahvistamiseksi.”
"Tämä sopimus oli seurausta tiiviistä yhteistyöstä Yhdysvaltojen ja Nato-liittolaisten kanssa sekä Euroopan liittoutuneiden joukkojen ylipäällikön, kenraali Alexus G. Grynkevichin , johdolla ", ministeriö lisäsi.
Saksan puolustusministeri Boris Pistorius kommentoi suunniteltuja toimituksia ja sanoi, että ne johtuivat tarpeesta vastata lisääntyneisiin Venäjän hyökkäyksiin.
"Saksa on aina ollut valmis toimittamaan Patriot-komponentteja Ukrainan tueksi... Edellytyksenä oli, että amerikkalainen valmistaja pystyisi toimittamaan meille uusia Patriot-järjestelmiä mahdollisimman nopeasti, jotta voisimme jatkaa Nato-velvoitteidemme täyttämistä. Yhdysvaltojen sitoumus on vahvistettu." - Anonyymi
Windows-tietokoneiden äänenlaatu on usein pettymys. Musiikin, elokuvien ja videopuheluiden ääni kuulostaa ohuelta kuin se tulisi peltipurkista.
Lisäksi ääni ja kuva tulee eriakaan Windowsilla! - Anonyymi
Kyllä otsikko on oikeassa!
- Anonyymi
Höpsistä pussiin. Minulla aina alkanut asennuksen jälkeen päivien mittainen säätäminen.
- Anonyymi
Näin tekoäly kommentin W11 :sta.
Vaikka Windows 11 tuo mukanaan joitain parannuksia, kuten uudistetun käyttöliittymän ja parannetun tietoturvan, siinä on myös joitain haittapuolia. Osa käyttäjistä on kokenut ongelmia päivityksen jälkeen, kuten heikentyneen WiFi-yhteyden, toimimattoman hakutoiminnon ja ongelmia File Explorerin kanssa. Lisäksi joillekin käyttäjille on tullut muistiongelmia, jotka hidastavat käyttöä. Jotkut ovat myös kokeneet, että Windows 11 ei ole sen nopeampi tai parempi kuin edeltäjänsä Windows 10, vaikka se onkin visuaalisesti houkuttelevampi. - Anonyymi
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Otsikko kertoo asian!
- Anonyymi
Miksi Windows 11 on niin hurjan hidas?
- Anonyymi
Kunnia Ukrainalle 💛💙
Vapaus Venäjälle 🤍💙🤍
Windows koneelle 🩵- Anonyymi
Ei noin! Vaan näin:
Kunnian Ukrainalle
Vapaus venäjälle
Linux koneelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin! Vaan näin:
Kunnian Ukrainalle
Vapaus venäjälle
Linux koneelleLinkkuran kanssa ainakaan ei mikään vapaus sovi yhteen, linkkurayhteisöhän työntää nenänsä aikuisten ihmisten makuuhuoneisiin asti.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241905Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561753- 311455
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22935- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857