Luulisi ihmisillä omassa elämässään ja lähipiirissään huolehdittavaa riittävän, niin ettei tarvitse tuusniemeläisen törkyturvan holhoojaksi ryhtyä?
Metsämanista huolehtijat
22
374
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ajan kasvaa röyhkeämmäksi ja ahneemmaksi kuin elättivaris.
Kaikki kelpaa, piimä lusikkakin.- Anonyymi
Ja kateus nostaa taas päätään🤣
- Anonyymi
Vai muuttuuko tämä yhteiskunta niin, että kaikki verovaroin ylläpidetyt turvaverkot revitään ja kaikkien on itse keksittävä keinot miten elämässä selviää.
Kaikistako meistä tulee tubettavia kerjäläisiä?- Anonyymi
Hyvää tekisi kelan vasemmisto roskille oppia rahan tienaamista.
- Anonyymi
Totta tuo, että tuntematonta ukkoa paapotaan ja säälitään, rikas ukko, mutta ahne, ihmiset lahjovat tätä ukkoa ! Metsa man ei anna kellekään mitään, mutta ahneesti ottaa kaiken vastaan, mitä kukin lähettää. Kaikki nurkat alkaa olla kamaa täynnä, on kuin pieni lapsi silmät kiiluen aukoo paketteja. Johan se muistutti yhdellä videolla joulusta, laski, kuinka pitkä aika on jouluun, pikku Timo odottaa pukkia!
- Anonyymi
Kama haisee. Kärpäsiä alkaa pyöriä läjien tienoilla. Nyt oli makkaraveikko...läskipirre hivuttautuu...ym
- Anonyymi
Timo odottaa joulua koko vuoden. Heti kun entinen on pidetty alkaa laskenta seuraavasta joulusta automaattisesti.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kama haisee. Kärpäsiä alkaa pyöriä läjien tienoilla. Nyt oli makkaraveikko...läskipirre hivuttautuu...ym
annahan olla
- Anonyymi
Ei spuguilla ole elämää se on elettävä tubettajien kautta.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
"Ei spuguilla ole elämää se on elettävä tubettajien kautta."
Niin se on, elämässä mitään aikaan saamattomat yksinäiset kurjat odottavat joka aamu metsämanin videoita päästäkseen tervehtimään toisiaan.
Suurin pelko persiessä on bannien pelko, Kauheinta mitä elämässä voi tapahtua on porukasta pois potkiminen.- Anonyymi
Kerrot kokemuksestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot kokemuksestasi.
Minäkin sain banaanit jo monta vuotta sitten. En ole katunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdotonta uskoa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain minäkin bannit. Nykyisin kiinnostaa vain Marskin touhut, silloin kun niitä näytetään. Ukko käyskentelee pihallaan ja pohdiskelee kesken jääneitä töitään. Mitään siellä ei tehdä valmiiksi asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain minäkin bannit. Nykyisin kiinnostaa vain Marskin touhut, silloin kun niitä näytetään. Ukko käyskentelee pihallaan ja pohdiskelee kesken jääneitä töitään. Mitään siellä ei tehdä valmiiksi asti.
Meinaatteko rakentaa maailman valmiiksi???? On kovia ukkoja taas netissä.
- Anonyymi
Iso osa kommenttipalstasta on tosiaan noita toivotuksia toisilleen, puolin ja toisin. Itse mania unohtamatta.. Joka aamu on muistettava tämä suoritus tehdä, se on noloa, jos joku päivä se unohtusi. Bannit vois tulla!
- Anonyymi
No eihän tuo moisista tupeukkoista ois tositöihin nettiaika mahdollistaa tosi luusereiden pärjäämisen puhutaan savotoista joopa joo
- Anonyymi
Tyhmille jää raskaammat hommat
- Anonyymi
Korkealla mäellä Jussilla taas katkeruus huipussaan, Metsaman on kaikkea sitä mitä itse haluaisi olla.
- Anonyymi
"Luulisi ihmisillä omassa elämässään ja lähipiirissään huolehdittavaa riittävän, niin ettei tarvitse tuusniemeläisen törkyturvan holhoojaksi"
Aloitus oli kyllä hyvä, kun jokainen suomalainen varakas ja vauras ottaa oman elättivariksen tai mirrin hoidettavakseen niin meille kaikille koittaa ikuinen kesäloma ja joulu korkeallamäellä. - Anonyymi
Jep.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317