Tekisi jo mieli kokeilla, mutta uusi vitsaus, huimaus on tullut uutena oireena mukaan jokapäiväiseen elämään.
Olen jo vanha mies. Toivoisin pääseväni täältä pois.
Olisin voinu menehtyä viinan tuomiin sairauksiin tai tapaturmiin jo aikaisemmin.
Häpeällistä, että nuorempi sisareni sitä ens kuivaviikkoo ehdotti. Hän näki, ettei viina ole mun laji.
Hyviäkin puolia tässä on. Rahaa olisi kunnon juhlimiseen. Pieni eläke menee kyllä tarpeellisempaankin.
väpä.
Jo vuosi kuivilla alkoholista tai huumeista.
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös hapantuneessa kirnupiimässäkin ole hiukan alkoholia? Ollaan sitten susiraittiita.
- Anonyymi
Mun tekee mieli kokeilla jokaista sontaseppoa Oulun alueelta. No rules!
Nyt vain sontaseppobileet pystyyn niin pasca haisee oulujärvelle asti, jossa 1hoitsu kalastaa kuhia miettien hajun alkuperää
Asd - Anonyymi
Mieli kokeilla ?
Oletko oikeesti ei kai kukaan niin kahjo ole että kokeilee jos on ollut niin kauan ilman . Yritä nauttia elämästäsi kokemuksista selvin päin . Jos alat taas niin se on sitte kymmenen kertaa vaikeampaa taas se lopettaminen . Sen minkä kokee selvänä elämässä on sitä kaikkein parasta - Anonyymi
Ja se huimaus ei voi johtua muusta kuin siitä ettet juo alkoholia tai käytä huumeita?
- Anonyymi
Se huimaus menee ohitse aikanaan. Joten monella iäkkäillä se näyttää olevan. Itselläni alkoi kova huimaus 4 vuotta sitten , se oli todella kamalaa ja pelkäsin oikein . Mutta lääkäri sanoi että ei ole vaarallista ottivat kaiken varalta röngten kuvatkin eikä mitään löytynyt.
Ja muistaakseni sitä kesti muutaman kuukauden ja ihan vaan huomaatta loppui vähitellen. Vanhemmiten heikkenee hermosysteemi joten käy varmuuden vuoksi lääkärissä siitä jos olis jostain johtuvaa , ja jos ei syytä löydy niin se ilmeisesti kuuluu asiaan kun vanhenee, olen kuullut monen muun valittavan huimauksesta iäkkäämpien siis - AnonyymiUUSI
Kuivilla en ole, mutta kuivia vedän päivittäin sontisten ringissä Matalin tyydytyskorahteluin ääntelehtien siinä samalla
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115197Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493372Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle893182Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku392739- 811837
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411570450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271545Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311406Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1211189- 161139