molemmille, Metsa Manille sekä Forest Finnille.
Olette tuoneet paljon iloa monen elämään ja se jatkukoon vielä pitkään, niin kauan kuin elinvuosia riittää.
On mukavaa katsella täältä sivummalta millaista elä siellä Savossa voi olla.
KIITOS paljon Kosulan tubettajille,
42
673
Vastaukset
- Anonyymi
...elämä siellä Savossa...
- Anonyymi
Kateellisille spurguille ja nahjuksille olette parhaita esikuvia kanavoimaan heidän tunteitaan ja opastamaan heitä pois elämänsä kurjuudesta.
- Anonyymi
Kiitos myös täältä.
- Anonyymi
Erinomaiset edustajat Tuusniemen kunnalle!
- Anonyymi
Kiitos myös täältä ahkerasta tubeoinnista!
- Anonyymi
Parasta tuotantoa mitä spurgut kadehtien seuraavat. Heidän elämänsä pysähtyy jos tuotantoa ei ole ruikuttaa tänne.
- Anonyymi
Kiitos mestarit!
- Anonyymi
Minä lähden nyt lähikaupalle ostamaan jäätelöä ja nautin sen illalla mestaritupettajien vilmejä katsellen.
Heippa!- Anonyymi
Oikein!!
- Anonyymi
Hullut kiittelevät toisiaan.
"Kiitos hullu"
"Ole hyvä hullu"
"Kiitos"- AnonyymiUUSI
👍🤣"Kiitos" on heille hyvin tärkeää😉
- Anonyymi
Taas tullut mukavia videoita joita illalla katsella.
- Anonyymi
Mukavaa ja leppoisaa seurattavaa.
- Anonyymi
Pahaa mieltä ja katkeruutta ovat tuoneet metsäläisten käytöksellään.
Koneman yrittää nyt kansainvälisellä nimimerkillään pestä käsiään itsensä ja suomalaisen maaseudun ihmisten maineen pilaamisesta. - Anonyymi
Nykysuomalaiset maaseudun asukkaat ovat hitaita tuhertajia jotka kuluttavat vain rahaa ja aikaa itsensä viihdyttämiseen tuottamatta mitään.
Tyhjäntuottajia ovat. - Anonyymi
https://youtu.be/RTT26NLbfok?si=RwulutRKrN5R8p8k
Kuunnelkaa tuotakin selittelyä naisensa työmatkoista!
Jos ei talossa ole varaa ostaa uutta autoa ihmiselle joka elättää työnteollaan yhden ukonkin niin jossakin on paha vika, eikä se vika ole Hondan anturissa. - Anonyymi
Hyvää mieltä tuovat tupettajat tuppaan.
- Anonyymi
Metsäman on ovela kettu peittämään jälkensä. Yhtäkään asiaa ei pysty selvittämään loppuun kun hyppää jo uuteen.
- Anonyymi
Savoturakin päässy tienuun makuun. Tukka nätisti kammattuna kehuskelee valaisimia kuuluvat olevan hyviä. Aika vaatimattomalla tupetuotannolla pääsee tienaamaan.
- Anonyymi
On upeata kun metsäman metriheikki konttuaa persvako paljaana ja sanoo ii ii.
- Anonyymi
Mani huutaa hii!
- Anonyymi
Kiitos Maneille Kosulaan KAIKESTA!
- Anonyymi
Kyllä on tuas ollu mukavoo katsella remonttivitejoita ja vieraitakin on käynynnä.
KIITOS MANIT! - Anonyymi
Mukavoo on sunnuntai-illan ratoksi katsoa mualuuta.
- Anonyymi
Onhan tuo hyvä, että juila paloi oudosta laatimastaan käyttösopimuksesta.
- Anonyymi
Kiitokset Maneille asiallisista videoista
- Anonyymi
Kiitos videoista.
- Anonyymi
"Olette tuoneet paljon iloa monen elämään ja se jatkukoon vielä pitkään, niin kauan kuin elinvuosia riittää......"
Mitä vi#un iloa ovat tuoneet monen elämään?
Kysykää kyläläisiltä kuinka iloista elämä on ollut Kosulan kylällä.
Varmasti ilo ollut ylimmillään silloin kun ilonpilaajat ovat pysyneet kotimetsässään.
Varmasti kyläläiset hurrasivat ilosta kun tummatukka suoritti Zetorillaan kyläkahvilan ohiajon.
Hurrasivat ja hakkasivat käsiään reisiinsä niin että tupettaja julkku teki ohiajon kolmeen kertaan.
Ei vaan Zetorin päkätykseltä ja hurmokseltaan kuullut mitä kesäkahvilan pihalta huusivat:
"Painu kottiis sieltä tielä meluamasta"- Anonyymi
No, no spurgu.
- AnonyymiUUSI
Koneman tuumaa vain: "Koska mä voin"!😀👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koneman tuumaa vain: "Koska mä voin"!😀👍
... ja muuhun en pysty.
- Anonyymi
Tosi hankalia ovat naapurit joiden käytös on arvaamatonta, välillä ollaan oikein lipeviä kuolan valuessa suupielistä mutta jo seuraavana päivänä kuin myrkkypötkön nielleitä.
- Anonyymi
Tuo mersan käyttösopimus peippöri oli oikein hyvä paljastus juilan meiningistä. Millainenhan se oli alunperin. Varmaan oli lisäpykälä lisäpykälän perään?
- AnonyymiUUSI
Normaali kauppakirja, ostajahan sen allekirjoittaa mitä ostaa.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Manit osaa tehdä mielenkiintoista katsottavaa!👍👍👍
- Anonyymi
Manit osaa tehdä mielenkiintoista katsottavaa!👍👍👍
Kaikki juilat "osaavat" tehdä mielenkiintoista katsottavaa.
Työmaillakin juilat osaavat tehdä todella mielenkiintoista katsottavaa.
Kun juilalle sanoo, ettei sitä noin olisi pitännyt tehdä niin juila vastaa:
"Niihhän minä aattelin, ettee sitä nuin oes pitännä tehhä".
Jotkut joutuvat sitten juilan osaamiset korjaamaan ja maksamaan.- Anonyymi
Aijjaa....sanoo juila kun peehoo sanoo että naijjaa.
- AnonyymiUUSI
Tyhmät on luotu korjaamaan.
- AnonyymiUUSI
Mukava on ollut katsoa Manin maaluuta ja Finnin tallin rakennusta
- AnonyymiUUSI
"Mukava on ollut katsoa Manin maaluuta ja Finnin tallin rakennusta"
Miksi et itse maalaa ja rakenna tallia, eikö ole perintömetsää vai onko palkka niin pieni ettei ole varaa mihinkään muuhun kuin kaljaan ja ruokaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mukava on ollut katsoa Manin maaluuta ja Finnin tallin rakennusta"
Miksi et itse maalaa ja rakenna tallia, eikö ole perintömetsää vai onko palkka niin pieni ettei ole varaa mihinkään muuhun kuin kaljaan ja ruokaan?Monella raha ei riitä kuin kaljaan. Hyvä jos saa molempia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090