Siis voitteko kuvitella, naapuri soitti ovikelloani puoli kolmelta aamuyöllä! Siis 02:30!
Hänen onnekseen olin hereillä ja soittamassa säkkipilliäni!!
Naapuriaiheisia vitsejä
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta, naapurit eivät ole vitsi.
- Anonyymi
Nainen ja hänen miespuolinen naapurinsa ostavat kumpikin kasvihuoneita…
Molemmat päättävät kasvattaa tomaatteja ja muutamaa kuukautta myöhemmin he tapaavat ja keskustelevat siitä, miten heillä menee.
Mies sanoo, että hänen tomaattinsa ovat isoja ja punaisia, mutta nainen sanoo, että hänen tomaattinsa ovat edelleen vihreitä ja kysyy mieheltä hänen salaisuutensa.
"Joka päivä menen kasvihuoneeseen alasti. Tomaatit ovat niin nolostuneita, että ne punastuvat."
Nainen ajattelee, että tämä on hyvä idea ja päättää kokeilla.
He tapaavat uudelleen seuraavan kuukauden aikana ja mies kysyy hänen tomaateistaan.
"Vielä vihreitä", hän vastaa, "mutta näkisitpä kurkkuni!"- Anonyymi
Ei ees hauska vitsi
- Anonyymi
Ai. Hienoa, olen aina miettinyt mitä kello on puoli kolmelta yöllä, kun sina nukun silloin. Hyvä kun selvisi, se on 02:30.
En olisi arvannut. Nukun siksi tuohon aikaan, ettei minulla ole säkkipilliä enkä ole hullu, joka yrittää kertoa vitsejä. - Anonyymi
Siis oikeesti, älkää enää näitä, kiitos. Tehkää jotakin mitä osaatte, jos osaatte.
- Anonyymi
Sanoin naapurille mee vevonvittuun,johan se juoksujalkaa tallille meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964