Kävijät ovat kertoneet, että tyhjiä istuinpaikkoja olisi ollut ja kovin iäkästä olisivat katsojat olleet.
Itse en käynyt, joten en osaa sanoa onko totta. Miten oli?
Jos kävit, niin minkä näytöksen kävit katsomassa?
Kävittekö oopperassa?
11
167
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No mitä sitten jos on iäkästä katsojia ollut
- AnonyymiUUSI
Varmaan sitä, että niillä jo toinen jalka haudassa ja eivät enää pitkään käy oopperoissa ja sitten on vielä vähemmän kävijöitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sitä, että niillä jo toinen jalka haudassa ja eivät enää pitkään käy oopperoissa ja sitten on vielä vähemmän kävijöitä
Jep. Oopperajuhlat on menossa hautaan näiden ikääntyvien asiakkaidensa myötä. Ei nuorempia ooppera kiinnosta pätkääkään. Istua hikisenä 4 tuntia katsomassa esitystä, jossa pahimmillaan ei edes yhtä hyvää musiikkikohtausta. Ruis rockit ja popit vetävät sekä aktiviteetit, ulkomaanmatkat. Ooppera on laskeva trendi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Oopperajuhlat on menossa hautaan näiden ikääntyvien asiakkaidensa myötä. Ei nuorempia ooppera kiinnosta pätkääkään. Istua hikisenä 4 tuntia katsomassa esitystä, jossa pahimmillaan ei edes yhtä hyvää musiikkikohtausta. Ruis rockit ja popit vetävät sekä aktiviteetit, ulkomaanmatkat. Ooppera on laskeva trendi.
Ja vaikka nuoremmat olisikin kiinnostuneita, niin tosiasia on ettei kaikilla ole varaa mennä lippuhintojen takia.
- AnonyymiUUSI
En käyny mutta ajoin ohi
- AnonyymiUUSI
Viimeiset kiusaukset, kun lippuja sai alehintaan. Silminnähden vanhuksia ja hyvä jos 1/3 paikoista täynnä. No, itsekin eläkkeellä jo ollut jonkin aikaa. Kotimainen ooppera ei ainakaan vedä.
- AnonyymiUUSI
Venäläiseen Boris Godunoviin ei meinannut mahtua istumaankaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiseen Boris Godunoviin ei meinannut mahtua istumaankaan.
Ei vetänyt Boriskaan. Puolityhjää oli. Turando oli ainoa joka veti. Ooppera menee alaspäin koko ajan. Tänä vuonna oli peruttu ja vähennetty esityksiä.
- AnonyymiUUSI
48 vuotias mies Savonlinnasta.
Kaksi oopperaa kesällä 2025 puolison kanssa ja molempien liput maksoin itse omalla rahalla.
Turandot.
Macbeth.- AnonyymiUUSI
Otan osaa venäisten tulemisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa venäisten tulemisesta.
mihin ne venäiset tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815