on se, miksi minun luultiin haluavan olla tekemisissä homomiehen kanssa! Sitähän en aluksi edes ymmärtänyt että hän ei ole hetero, mutta ymmärsin sen jo monia vuosia sitten ja siitä lähtien minulle on ollut täysin selvää etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja siihen liittyy muitakin syitä, miksi näin on häneen liittyen. Tänään työkaverit aloittivat työn!
Täysin käsittämätöntä
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hetero ja haluan tutustua vain heteromiehiin!
- Anonyymi
Jos sinua mies nk homottaa, niin tee se äläkä käsittele näitä vaikeita tunteita jotain marjattaa 84 v esittäen. Se ainakaan auta näissä tukahdutetuissa tunteissas
- Anonyymi
Kukaan ei kysynyt minulta sitä yhtä kysymystä, mikä saa minut voimaan hyvin? Ja siksi jouduin kokemaan elämäni rankimmat vuodet! Työnteko on minulle tärkeää ja koska löysin sellaisen työpaikan, missä olisin halunnut jatkaa näihin aikoihin saakka, olisin nyt hyvin onnellinen. Mutta koska niin ei tapahtunut, olen voinut huonosti jo kauan! Olisi pitänyt joku henkilö, jonka kanssa olisi voinut purkaa töissä tapahtuneita asioita! Voin vain kuvailla sitä tunnetta ja syvää ahdistusta ja stressiä, kun koko elimistö kävi valtavilla kierroksilla joka kerta, kun minut pakotettiin sietämään sitä samaa asiaa vuosien ajan liittyen häirikköön! Olin ymmärtänyt kaiken jo aikaisemmin ja se oli todella tuohoisaa psyykelleni, kun en saanut tehdä töitä rauhassa. Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia mielipiteitä siitä, mitä minä elämältäni haluan. Sitä en koskaan halunnut että olisi pitänyt kaveerata oman lapseni ikäisen kanssa! Jotain korvauksia on saatava menetetyistä palkoista, koska koin sen kaiken vuosien ajan olevan suunniteltua kiusaamista ja tahallista minun lyttäämistä!
- Anonyymi
Miksi kukaan ei laittanut stoppia sille kaikelle turhalle esitykselle töissä, koska varmasti oli tiedossa se kuinka paljon pahaa se sai aikaan monella tapaa! Olin monen vuoden ajan totaalisen kauhuissani ja syvästi ahdistunut! Millä oikeudella pilasitte elämäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925