Naparantaankin on ollut kuulemma kehittämis suunnitelmia .... korkea näkötorni josta näkee Porin luotojen alueenkin sekä köysirata vaunu joen yli, onpa pohdittu kuulemma vedenalaista putkitunnelia jota pitkin voisi alittaa joen, erikoisuutena se että tunnelissa on vahvat läpinäkyvät pleksimuovi seinänät jotta voi katsella joen pinnan alaista maisemaa.
Ulvila kehittyy - nyt tulee katuruoka festivaali Ulvilaan 9.8
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, enää puuttuu helikopterikenttä kuninkaallisille ja tietenkin 9 tähden hotelli saudi arabiasta tuleville miljardööreille joita kiinnostaa norilsk nickelin paskoma likainen joki ja näkymät veden alla.Jippii.
Sitten se yksi pieni juttu jossa joku maksaa tämän kaiken...
Suunnitelmia voi toki tehdä ja veronmaksajien rahoilla sullemullesullemulle periaatteella kun joku johtoportaan tyyppi tilaa tutkimuksen tai suunnitelman mutta olen 100% varma ettei mikään noista aloituksen pilipalijutuista toteudu kun ei ole maksajaa.
Katuruokafestareita on aivan joka paikassa se varmaan toimii hyvänä rahastuksena.Muut, joo ei. - Anonyymi
Ulvila, tuo uinuva puutarhakaupunki .... 80-luvulla sitä sanottiin käpykyläksi. Jos mitään ei keksitä niin unitila vain syvenee ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070