Faron saattaa yllättää

Anonyymi-ap

Heittäkää ylimääräset pelimerkit kiinni Faroniin, se saattaa noussa ylös nopeastikin. Sen verran hyviä patentteja ja juttuja on sillä yhtiöllä, että saatetaan ostaa vielä pois. 3€ on tuon lapun oikea arvo ja nyt ollaan vähän liian matalalla 2,15-2,25€ välillä. Itse pistin kesän lopun helteitten kunniaksi ja palautuksia saaneena 4000e kiinni mukavasti.

https://faron.fi/faron-pipeline/
https://patents.google.com/patent/WO2025141246A1/en?assignee=faron+pharmaceuticals&oq=faron+pharmaceuticals&sort=new

T. vinkkivinkki

15

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaatisi jo pikkuhiljaa jonkinlaista läpimurtoa tutkimuksen saralla.
      Velkaa on jo sen verran, että vaatii jo jonkin asteista buddhalaisen kärsivällisyyden mestarin arvonimeen pohjautuvaa uskoa siihen, että tästä vielä noustaan - mutta mehän uskotaan.

• Anonyymi00013

Sijoittaminen
        PÖRSSI: Faron Pharmaceuticals romahtaa: -42 %
        Neljä pörssiyhtiötä julkaisi osavuosikatsauksensa tiistaina ennen Helsingin pörssin aukeamista. Kovimmat kurssireaktiot olivat Optomedilla ja Remedyllä. Lääkekehittäjä Faron Pharmaceuticalsin eilinen ilmoitus osakeannista vei pisimmän korren, jos tarkastellaan aamun kurssireaktioita.

• Anonyymi

Kiitos vinkkivinkille jälleen mielettömän hyvästä vinkistä. Vuosia olen seurannut, oot ihan ykkönen, ei jumpe!!! Tänään +12% nousulla ja eilen 3% niin mulla oli kiinni 7000€! Opiskelin aikanaan ja kirjoteltiin paljon ja lainaa otin kerran. Sen jälkeen olen saanu ihan uuden elämän!

Terveisin Tero_T

• Anonyymi00004

Ole hyvä! T: Väärä profeetta.

• Anonyymi00005

Tätä se on juuri näin.

• Anonyymi00006

Ei hyvää päivää ole.

• Anonyymi00007

Faaeoa voi yllättää kuin joku muumio nousee haudastaan, muumio,muumi

• Anonyymi00008

Taitaa tulla päätökseen Jalkasten ennen aikainen Luxus-elämä sijoittajien maksamana.

• Anonyymi00009

Mulle tulee tai tuli Jalkasen esiintymisistä mieleen käärmeöljykauppias, mutta tässä viimeisessä esiintymisessä oli havaittavissa jo pientä kireyttä.

"Have a nice day!"

• Anonyymi00010

Onko tietoa, miksi ei jenkki sijoittajat ennakoi tulevaa menestystä ja osta osaketta tässä vaiheessa? Sama kysymys koskien Optomedia.

• Anonyymi00011

Faronin Jalkanen on kuin USAn Trump - kumpaankaan ei voi luottaa. Kannoilla tulee Optomedin Himberg.

• Anonyymi00012

0,30€ lapusta ei kannata maksaa 0,60€.

• Anonyymi00014

Miten Jalkanen raapii 40 000 000 € markkinoilta?

• Anonyymi00015

Nimimerkki vinkkivinkki (ketjun aloittaja) on tuttu jo vuosien, vuosien takaa. Muistaakseni Biohitin ostovinkkejä heitteli takavuosina kun itsekin olin osakkeessa mukana. Nyt taitaa kyllä vinkkivinkin vinkit mennä Faronin kanssa ohi. Nimittäin taas on Jalkanen hattu kourassa kerjäämässä rahaa kun sijoittajat jo olivat siinä uskossa, että BP sopimus tulee seuraavaksi eikä taas joudu sijoittajat maksamaan Jalkasen perheen projektia. No rahamiehet saa nyt halvalla Faronin osakkeita ja hehän ne voitotkin käärii sitten kun lääke on markkinoilla.

• Anonyymi00016

Minä uskon Faronin tulevaisuuteen. Tulin mukaan kuukausi sitten, viime kuun romahduksen jälkeen. Eipä tässä voi hävitä mitään, kun keskihinta on 0,5 euroa. Ensi viikolla Faron nousee 0,65 - 0,75 euroon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      17
      1637
    2. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      435
      1367
    3. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      1289
    4. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      995
    5. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      100
      933
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      17
      926
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      117
      843
    8. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      388
      783
    9. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      780
    10. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      123
      744
    Aihe