Faron saattaa yllättää

Anonyymi-ap

Heittäkää ylimääräset pelimerkit kiinni Faroniin, se saattaa noussa ylös nopeastikin. Sen verran hyviä patentteja ja juttuja on sillä yhtiöllä, että saatetaan ostaa vielä pois. 3€ on tuon lapun oikea arvo ja nyt ollaan vähän liian matalalla 2,15-2,25€ välillä. Itse pistin kesän lopun helteitten kunniaksi ja palautuksia saaneena 4000e kiinni mukavasti.

https://faron.fi/faron-pipeline/
https://patents.google.com/patent/WO2025141246A1/en?assignee=faron+pharmaceuticals&oq=faron+pharmaceuticals&sort=new

T. vinkkivinkki

14

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaatisi jo pikkuhiljaa jonkinlaista läpimurtoa tutkimuksen saralla.
      Velkaa on jo sen verran, että vaatii jo jonkin asteista buddhalaisen kärsivällisyyden mestarin arvonimeen pohjautuvaa uskoa siihen, että tästä vielä noustaan - mutta mehän uskotaan.

• Anonyymi00013

Sijoittaminen
        PÖRSSI: Faron Pharmaceuticals romahtaa: -42 %
        Neljä pörssiyhtiötä julkaisi osavuosikatsauksensa tiistaina ennen Helsingin pörssin aukeamista. Kovimmat kurssireaktiot olivat Optomedilla ja Remedyllä. Lääkekehittäjä Faron Pharmaceuticalsin eilinen ilmoitus osakeannista vei pisimmän korren, jos tarkastellaan aamun kurssireaktioita.

• Anonyymi

Kiitos vinkkivinkille jälleen mielettömän hyvästä vinkistä. Vuosia olen seurannut, oot ihan ykkönen, ei jumpe!!! Tänään +12% nousulla ja eilen 3% niin mulla oli kiinni 7000€! Opiskelin aikanaan ja kirjoteltiin paljon ja lainaa otin kerran. Sen jälkeen olen saanu ihan uuden elämän!

Terveisin Tero_T

• Anonyymi00004

Ole hyvä! T: Väärä profeetta.

• Anonyymi00005

Tätä se on juuri näin.

• Anonyymi00006

Ei hyvää päivää ole.

• Anonyymi00007

Faaeoa voi yllättää kuin joku muumio nousee haudastaan, muumio,muumi

• Anonyymi00008

Taitaa tulla päätökseen Jalkasten ennen aikainen Luxus-elämä sijoittajien maksamana.

• Anonyymi00009

Mulle tulee tai tuli Jalkasen esiintymisistä mieleen käärmeöljykauppias, mutta tässä viimeisessä esiintymisessä oli havaittavissa jo pientä kireyttä.

"Have a nice day!"

• Anonyymi00010

Onko tietoa, miksi ei jenkki sijoittajat ennakoi tulevaa menestystä ja osta osaketta tässä vaiheessa? Sama kysymys koskien Optomedia.

• Anonyymi00011

Faronin Jalkanen on kuin USAn Trump - kumpaankaan ei voi luottaa. Kannoilla tulee Optomedin Himberg.

• Anonyymi00012

0,30€ lapusta ei kannata maksaa 0,60€.

• Anonyymi00014

Miten Jalkanen raapii 40 000 000 € markkinoilta?

• Anonyymi00015

Nimimerkki vinkkivinkki (ketjun aloittaja) on tuttu jo vuosien, vuosien takaa. Muistaakseni Biohitin ostovinkkejä heitteli takavuosina kun itsekin olin osakkeessa mukana. Nyt taitaa kyllä vinkkivinkin vinkit mennä Faronin kanssa ohi. Nimittäin taas on Jalkanen hattu kourassa kerjäämässä rahaa kun sijoittajat jo olivat siinä uskossa, että BP sopimus tulee seuraavaksi eikä taas joudu sijoittajat maksamaan Jalkasen perheen projektia. No rahamiehet saa nyt halvalla Faronin osakkeita ja hehän ne voitotkin käärii sitten kun lääke on markkinoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      40
      11744
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4689
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2837
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      147
      2620
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      112
      1722
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1098
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      209
      882
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      840
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      62
      786
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      768
    Aihe