On se kumma, ettei viinimarjat ja vadelmat säily Luukkolankatu 5:ssä asukkaitten omalla tontilla. Naapurin nainen kerää kysymättä naapurinsa marjat. Jos on rahaa ostaa viinaa, niin luulisi, että olisi varaa ostaa myös kaupasta tai torilta marjoja, jottei tarvitsisi varastaa naapurilta. On ilmoitettu myös isännöitsijälle.
Marjavarkaita pohjoispäässä
19
487
Vastaukset
- Anonyymi
Nam hyvää 👌🏼
- Anonyymi
Linnut noukkii ne marjasi. Samaa urputusta näkee YK. palstoilla tyyliin "tuliko hyvä mieli" kun veit haudoilla sitä ja tätä.
Linnut ja oravat vie, omin silmin nähnyt. - Anonyymi
Olen omin silmin nähnyt, että eräs talon asukas kerää ne marjat.
- Anonyymi
höpö höpö
- Anonyymi
On vielä oma seinänaapuri.
- Anonyymi
Olen selvittänyt asiaa ja hän ei saa toimia sillä tavalla. Ensi kerralla kutsun poliisin paikalle. On alla jo kirjallinen varoitus, joten kohta saa etsiä asunnon muualta.
- Anonyymi
höpö höpö ja pussin suu kiinni
- Anonyymi
Maistuiko varas hyvälle ne varastamasi marjat? Olit todella röyhkeä. Toivottavasti saisit häädön asunnostasi, koska et osaa kunnioittaa yhteisiä sääntöjä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Voisitko maksaa ne marjasi?
- Anonyymi
Voisitko maksaa ne varastetut marjasi? Saattaa häätö olla edessä, koska sinulla on jo kirjallinen varjoistus.
- Anonyymi
Naapurikyttääjä vauhdissa, hyvää mainosta Luukkolankadulle... 😂
- Anonyymi
Varastaminen on rikos ja siitä seuraa rangaistus.
- Anonyymi
Kristityt jakaa kaiken 🫡
- Anonyymi
Voi tulla kyseeseen myös kotirauhan rikkominen. Kirjallisen varoituksen kyseinen henkilö sai muiden asukkaiden häiritsemästä metelöimällä yöllä.
- Anonyymi
Taidat itse olla se hankala ja ikävä asukas, joka sairaanloisesti kyttää muita ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla se hankala ja ikävä asukas, joka sairaanloisesti kyttää muita ☝️
Valitettavasti takapiha on asukkaan omaa aluetta ja se näkyy selvästi ikkunasta. Tietokoneeni on ikkunan luona ja työskentelen siinä usein. Kyse on yhtiön säännöistä, joita asukkaiden on noudatettava, jos he haluavat asua siinä. Toisen piha-alueelta ei saa kerätä marjoja ilman lupaa. Olen nähnyt kyseisen henkilön usein ja vieläpä astian kanssa keräävän marjoja pihamaaltani. Ei mahtaisi kenestäkään tuntua mukavalta, jos on itse kasvattanut pensaat ja maksanut ne. Eikä pensaiden lannoitus ja muu hoito ole ilmaista. Harvoin kukaan kasvattaa niitä marjavarkaita varten. Aiemmin pensaistani on kerännyt naapuri marjoja, koska en ole itse kerännyt. Mutta koskaan kukaan ei ole kerännyt niitä lupaa kysymättä. Jos vitsii kysyä luvan, että saako kerätä ja jos saa siihen luvan, niin asia ei ole varastamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti takapiha on asukkaan omaa aluetta ja se näkyy selvästi ikkunasta. Tietokoneeni on ikkunan luona ja työskentelen siinä usein. Kyse on yhtiön säännöistä, joita asukkaiden on noudatettava, jos he haluavat asua siinä. Toisen piha-alueelta ei saa kerätä marjoja ilman lupaa. Olen nähnyt kyseisen henkilön usein ja vieläpä astian kanssa keräävän marjoja pihamaaltani. Ei mahtaisi kenestäkään tuntua mukavalta, jos on itse kasvattanut pensaat ja maksanut ne. Eikä pensaiden lannoitus ja muu hoito ole ilmaista. Harvoin kukaan kasvattaa niitä marjavarkaita varten. Aiemmin pensaistani on kerännyt naapuri marjoja, koska en ole itse kerännyt. Mutta koskaan kukaan ei ole kerännyt niitä lupaa kysymättä. Jos vitsii kysyä luvan, että saako kerätä ja jos saa siihen luvan, niin asia ei ole varastamista.
Höpö höpö
- Anonyymi
Isännöitsijä on tällä hetkellä lomalla. Tulee ensi viikolla töihin, joten silloin nähdään, mikä on hänen kanta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786