Marjavarkaita pohjoispäässä

Anonyymi-ap

On se kumma, ettei viinimarjat ja vadelmat säily Luukkolankatu 5:ssä asukkaitten omalla tontilla. Naapurin nainen kerää kysymättä naapurinsa marjat. Jos on rahaa ostaa viinaa, niin luulisi, että olisi varaa ostaa myös kaupasta tai torilta marjoja, jottei tarvitsisi varastaa naapurilta. On ilmoitettu myös isännöitsijälle.

19

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nam hyvää 👌🏼

• Anonyymi

Linnut noukkii ne marjasi. Samaa urputusta näkee YK. palstoilla tyyliin "tuliko hyvä mieli" kun veit haudoilla sitä ja tätä.
      Linnut ja oravat vie, omin silmin nähnyt.

• Anonyymi

Olen omin silmin nähnyt, että eräs talon asukas kerää ne marjat.

• Anonyymi

höpö höpö

• Anonyymi

On vielä oma seinänaapuri.

• Anonyymi

Olen selvittänyt asiaa ja hän ei saa toimia sillä tavalla. Ensi kerralla kutsun poliisin paikalle. On alla jo kirjallinen varoitus, joten kohta saa etsiä asunnon muualta.

• Anonyymi

höpö höpö ja pussin suu kiinni

• Anonyymi

Maistuiko varas hyvälle ne varastamasi marjat? Olit todella röyhkeä. Toivottavasti saisit häädön asunnostasi, koska et osaa kunnioittaa yhteisiä sääntöjä.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Voisitko maksaa ne marjasi?

• Anonyymi

Voisitko maksaa ne varastetut marjasi? Saattaa häätö olla edessä, koska sinulla on jo kirjallinen varjoistus.

• Anonyymi

Naapurikyttääjä vauhdissa, hyvää mainosta Luukkolankadulle... 😂

• Anonyymi

Varastaminen on rikos ja siitä seuraa rangaistus.

• Anonyymi

Kristityt jakaa kaiken 🫡

• Anonyymi

Voi tulla kyseeseen myös kotirauhan rikkominen. Kirjallisen varoituksen kyseinen henkilö sai muiden asukkaiden häiritsemästä metelöimällä yöllä.

• Anonyymi

Taidat itse olla se hankala ja ikävä asukas, joka sairaanloisesti kyttää muita ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla se hankala ja ikävä asukas, joka sairaanloisesti kyttää muita ☝️

Valitettavasti takapiha on asukkaan omaa aluetta ja se näkyy selvästi ikkunasta. Tietokoneeni on ikkunan luona ja työskentelen siinä usein. Kyse on yhtiön säännöistä, joita asukkaiden on noudatettava, jos he haluavat asua siinä. Toisen piha-alueelta ei saa kerätä marjoja ilman lupaa. Olen nähnyt kyseisen henkilön usein ja vieläpä astian kanssa keräävän marjoja pihamaaltani. Ei mahtaisi kenestäkään tuntua mukavalta, jos on itse kasvattanut pensaat ja maksanut ne. Eikä pensaiden lannoitus ja muu hoito ole ilmaista. Harvoin kukaan kasvattaa niitä marjavarkaita varten. Aiemmin pensaistani on kerännyt naapuri marjoja, koska en ole itse kerännyt. Mutta koskaan kukaan ei ole kerännyt niitä lupaa kysymättä. Jos vitsii kysyä luvan, että saako kerätä ja jos saa siihen luvan, niin asia ei ole varastamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti takapiha on asukkaan omaa aluetta ja se näkyy selvästi ikkunasta. Tietokoneeni on ikkunan luona ja työskentelen siinä usein. Kyse on yhtiön säännöistä, joita asukkaiden on noudatettava, jos he haluavat asua siinä. Toisen piha-alueelta ei saa kerätä marjoja ilman lupaa. Olen nähnyt kyseisen henkilön usein ja vieläpä astian kanssa keräävän marjoja pihamaaltani. Ei mahtaisi kenestäkään tuntua mukavalta, jos on itse kasvattanut pensaat ja maksanut ne. Eikä pensaiden lannoitus ja muu hoito ole ilmaista. Harvoin kukaan kasvattaa niitä marjavarkaita varten. Aiemmin pensaistani on kerännyt naapuri marjoja, koska en ole itse kerännyt. Mutta koskaan kukaan ei ole kerännyt niitä lupaa kysymättä. Jos vitsii kysyä luvan, että saako kerätä ja jos saa siihen luvan, niin asia ei ole varastamista.

Höpö höpö

• Anonyymi

Isännöitsijä on tällä hetkellä lomalla. Tulee ensi viikolla töihin, joten silloin nähdään, mikä on hänen kanta asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2179
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1318
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      924
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe