Minulla on jo

Anonyymi-ap

kauan kestänyt parisuhde autistisen miehen kanssa ja toista sellaista en halua! Hän ei pystynyt asettumaan minun asemaani ollenkaan, kun yritin keskustella kaikesta siitä, mikä meidän välillä toimi huonosti! Ainoa mitä hän muutamien viimeisten vuosien ajan toitotti oli seuraava lause: minun mielestä kaikki on hyvin! Ja sen sanottuaan hän ei koskaan sanonut mitään muuta! Toinen asia mikä todella vaivasi oli se, ettei hän tuntunut tarvitsevan muuta läheisyyttä kuin läheisyys seksiä harrastaessa. Muuten hän ei koskaan halannut, ei tullut itse viereeni istumaan sohvalle, eikä koskaan aloittanut keskustelua parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ihmettelin sitä ja aloin voida toedlla pahoin. Kun nuorin lapseni sai autismin kirjon diagnoosin tiesin heti mistä oli kyse miehessäni! Yritin vielä jonkin aikaa jatkaa parisuhdetta, mutta lopulta päätin, etten enää jaksa riutua suhteessa, jossa minä olin aloitteentekijä kaikessa minun ja eksmieheni välisisissä asioissa ja myös minä olin ns. vetäjä meidän lapsiimme liittyvissä asioissa! Rakkaus häntä kohtaan loppui totaalisesti ja minun oli täysin mahdotonta enää jatkaa parisuhteessa oloa ja laitoin eropaperit menemään! Siksi olen nyt tosi tarkka siitä jos huomaan miehen olevan autistipiirteinen, koska minulla ei ole mitään halua edes tutustua sellaisia piirteitä omaavia miehiä. Se olisi kuin paluu entiseen parisuhteeseen ja sellaista en enää todellakaan halua! Ja ikäkysymys on todella tärkeä, koska pidän vain charmikkaista vanhemmista ikäisistäni miehistä! Jos joku autistinen ei sitä ymmärrä, niin se on vain hänen ongelmansa. Minun täytyy ajatella itseäni ja omaa hyvinvointiani ja siihen ei ole muilla mitään oikeutta puuttua. Kyse on kuitenkin loppuelämän parisuhteesta josta haaveilen ja etsin sellaista miestä joka tuntuu minulle kaikkein sopivimmalta, jotta elämästä tulisi hyvä ja tasapainoista!

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin tarvitset enemmän kuin yhden miehen?

• Anonyymi

Mihin sinä tarvitset näitä palstasedän tarinoita? T naiselta hakisit jo apua esim terveyskeskuksesta tai mehi..työterveydestä. Poistata vaan kommentteja sitä innokkaammin kirjoitan uusiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä tarvitset näitä palstasedän tarinoita? T naiselta hakisit jo apua esim terveyskeskuksesta tai mehi..työterveydestä. Poistata vaan kommentteja sitä innokkaammin kirjoitan uusiksi.

Näkee kyllä hyvin tämän palstasedältä kyselijän tyylistä ettei kaikki ole ihan okei ja näitä aloituksessa mainittuja erityisiä piirteitäkin on mahdollisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee kyllä hyvin tämän palstasedältä kyselijän tyylistä ettei kaikki ole ihan okei ja näitä aloituksessa mainittuja erityisiä piirteitäkin on mahdollisesti

Rasittava muita alentava ha pienentävä moukka just niinku se yksi emojeissa avautuja. Onko se? Kyllä on luultavasti ja toivottavasti itselleen vastaillen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3475
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      193
      2205
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2080
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1802
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1639
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1068
    7. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      68
      810
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      770
    9. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      45
      770
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      128
      753
    Aihe