kauan kestänyt parisuhde autistisen miehen kanssa ja toista sellaista en halua! Hän ei pystynyt asettumaan minun asemaani ollenkaan, kun yritin keskustella kaikesta siitä, mikä meidän välillä toimi huonosti! Ainoa mitä hän muutamien viimeisten vuosien ajan toitotti oli seuraava lause: minun mielestä kaikki on hyvin! Ja sen sanottuaan hän ei koskaan sanonut mitään muuta! Toinen asia mikä todella vaivasi oli se, ettei hän tuntunut tarvitsevan muuta läheisyyttä kuin läheisyys seksiä harrastaessa. Muuten hän ei koskaan halannut, ei tullut itse viereeni istumaan sohvalle, eikä koskaan aloittanut keskustelua parisuhteeseen liittyvistä asioista! Ihmettelin sitä ja aloin voida toedlla pahoin. Kun nuorin lapseni sai autismin kirjon diagnoosin tiesin heti mistä oli kyse miehessäni! Yritin vielä jonkin aikaa jatkaa parisuhdetta, mutta lopulta päätin, etten enää jaksa riutua suhteessa, jossa minä olin aloitteentekijä kaikessa minun ja eksmieheni välisisissä asioissa ja myös minä olin ns. vetäjä meidän lapsiimme liittyvissä asioissa! Rakkaus häntä kohtaan loppui totaalisesti ja minun oli täysin mahdotonta enää jatkaa parisuhteessa oloa ja laitoin eropaperit menemään! Siksi olen nyt tosi tarkka siitä jos huomaan miehen olevan autistipiirteinen, koska minulla ei ole mitään halua edes tutustua sellaisia piirteitä omaavia miehiä. Se olisi kuin paluu entiseen parisuhteeseen ja sellaista en enää todellakaan halua! Ja ikäkysymys on todella tärkeä, koska pidän vain charmikkaista vanhemmista ikäisistäni miehistä! Jos joku autistinen ei sitä ymmärrä, niin se on vain hänen ongelmansa. Minun täytyy ajatella itseäni ja omaa hyvinvointiani ja siihen ei ole muilla mitään oikeutta puuttua. Kyse on kuitenkin loppuelämän parisuhteesta josta haaveilen ja etsin sellaista miestä joka tuntuu minulle kaikkein sopivimmalta, jotta elämästä tulisi hyvä ja tasapainoista!
Minulla on jo
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin tarvitset enemmän kuin yhden miehen?
- Anonyymi
Mihin sinä tarvitset näitä palstasedän tarinoita? T naiselta hakisit jo apua esim terveyskeskuksesta tai mehi..työterveydestä. Poistata vaan kommentteja sitä innokkaammin kirjoitan uusiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä tarvitset näitä palstasedän tarinoita? T naiselta hakisit jo apua esim terveyskeskuksesta tai mehi..työterveydestä. Poistata vaan kommentteja sitä innokkaammin kirjoitan uusiksi.
Näkee kyllä hyvin tämän palstasedältä kyselijän tyylistä ettei kaikki ole ihan okei ja näitä aloituksessa mainittuja erityisiä piirteitäkin on mahdollisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee kyllä hyvin tämän palstasedältä kyselijän tyylistä ettei kaikki ole ihan okei ja näitä aloituksessa mainittuja erityisiä piirteitäkin on mahdollisesti
Rasittava muita alentava ha pienentävä moukka just niinku se yksi emojeissa avautuja. Onko se? Kyllä on luultavasti ja toivottavasti itselleen vastaillen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090