sairastaa neurologista sairautta essentiaalinen vapina joka voi muistuttaa parkinsonismia oireiltaan. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/274045cb-32f4-4c3b-ab9e-f5fec9cdd6e6
Nina Mikkonen
13
293
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sentään ja pitää kaikki sairaudet itkeä mediaan.
- Anonyymi
On pakko pysyä julkisuudessa ja näin saa tääkin nainen leipää pöytäänsä..
- Anonyymi
Missä tässä se uutinen on ? Tiedetty ja nähty jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Siitä vaan jos mielesi tekee 😂.
- Anonyymi
Turhaakin turhempi koko tyyppi.
- Anonyymi
Mullakin vapisee jännittävissä paikoin. Koville otti päästä irti tuosta vapinasta.
- Anonyymi
Muistan Nina Mikkosen aika snobina. Kuvasivat jotain videota kun olivat syömässä, tarjoilija erehtyi kysymään jotain ja sinutteli. Sitä sinuttelua sitten kirjakielellä taivasteli koko perhe. Ukolle oli varmaan liimattu stetsoni päähän ja oli niin Amerikkaa.
- Anonyymi
Siihen se kiteytyy niidenkin sivistys, tai pikemminkin sivistyksen puute.
- Anonyymi
Hinnalla millä hyvänsä yrittää pysyä julkisuudessa. Aina on jotain "uutta" kerrottavaa ja media tarttuu niihin.
- Anonyymi
noi tyrkkylesket, Mikkonen, Kanerva, Nykänen ovat kuvottavia pyrkyreitä. Kukaan terve ihminen ei patsatele kuolleen muistolla kuten nää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noi tyrkkylesket, Mikkonen, Kanerva, Nykänen ovat kuvottavia pyrkyreitä. Kukaan terve ihminen ei patsatele kuolleen muistolla kuten nää.
Nyt osuit, 3 tyhjä päätä roikkuneet julkisuudessa vain siksi että olivat napanneet törkyisen äijän.
Niin Kanervan, Mikkosen kuin Nykäsen toilailut muistetaan, puutarha-stetsoni-viina avainsanoina.
- Anonyymi
Ja Varpu Hintsanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754